خبرهای کلیکسب و کار برتر

آشنایی با دوربین‌های وایرلس

پیشنهادات حیاتی برای دوربین وایرلس برد بالا بیسیم وای فای دار

دوربین وایرلس برد بالا یا دوربین وای فای wifi جهت پرستاری از کودک، سالمند و حیوان خانگی کاربرد دارد. دوربین بیبی کم، وایرلس، خانگی، بیسیم سایر نام های آن در بازار است. بهترین قیمت و کیفیت همراه با 18 ماه گارانتی داتیس، برخی از ویژگی های این محصول است. یکی از دغدغه‌های بزرگ خانواده‌های ایرانی در چند سال اخیر، بحث نظارت، مراقبت و کنترل کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی‌اشان بوده است. دلیل آن هم کاملا واضح هست. مدت زمان حضور افراد بیرون از منزل بیشتر از داخل منزل است.

بهترین راهکار در این حالت عموما استفاده از پرستار برای مراقبت از کودک و سالمند در منزل است. اما این راهکار خود یک سری چالش‌های اساسی به همراه دارد. چالش‌ها و سوالاتی مانند:

  • آیا پرستار کاملا مراقب کودک ما هست؟
  • آیا رسیدگی پرستار به پدر یا مادرمان، کافیست؟
  • چگونه نحوه برخورد پرستار با کودکم را ببینم؟
  • پرستار مادر سالمندم به موقع و سروقت داروهای او را می‌دهد؟
  • با استرس و دلتنگی ندیدن فرزمندم در طول روز چه کنم؟

یکی از چند روش نظارتی را می‌توان سیستم‌هایی به نام دوربین مداربسته دانست. در ابتدای امر این دوربین‌ها به صورت کابلی و آنالوگ به بازار هدف عرضه شدند. از آن‌جا که این سبک از دوربین‌های مداربسته کیفیت مطلوبی را به مشترکان ارائه نمی‌دادند، پس از گذشت مدتی دوربین وایرلس یا بی‌سیم توجه‌ اذهان را به خود جلب کرد.
با توجه به توضیحات فوق می‌توان نتیجه گرفت که انسان‌های نسل جدید هنگام خرید دوربین مداربسته دو انتخاب متفاوت را در پیش رو خواهند داشت. اما چه مزایایی از جانب دوربین وایرلس موجب می‌شود که اغلب افراد به خرید آن گرایش داشته باشند؟

دوربین‌های مداربسته سیم دار از طریق یک کابل دوربین سیگنال های تصویری را برای گیرنده خود یعنی مانیتور یا دستگاه‌های دی وی آر ارسال می کند اما دوربین های مدار بسته بی سیم نیازی به این کابل های دوربین ندارند. این دوربین ها تنها طریق شبکه اینترنت تصویر ضبط شده توسط دوربین را برای مانتیور مورد نظر ارسال می کنند.

دوربین های مدار بسته بی سیم گران تر از دوربین های سیم دار هستند اما در عوض مقرون به صرفه می باشند زیرا نیازی به کابل کشی نداشته و به همین دلیل سریع تر و کم هزینه تر از دوبین های مدار بسته سیم دار نصب می شوند.

شما می توانید دوربین‌های مداربسته وایرلس را در هر مکان و نقطه ای از منزل یا محل کار خود نصب کنید اما دوربین‌های سیم دار این قابلیت را ندارند.

از طرفی اگر مستاجر هستید دوریبین های مدار بسته بی سیم گزینه بهتر برای شما هستند زیرا صاحب خانه ها معمولا اجازه کابل‌کشی درون دیوارها و سقف را به شما  نمی‌دهند.

به صورت کلی استفاده از دوربین وایرلس برد بالا از بسیاری جهات بهتر از استفاده از شبکه های رادیویی آنالوگ است. دوربین های wifi چطور کار میکنند؟ اولین نکته در رابطه با دوربین های مداربسته wifi این است که این دوربین ها به صورت عمومی دوربین های تحت شبکه هستند. دوربین های مداربسته آنالوگ به صورت کلی امکان استفاده از قابلیت wifi را ندارند. دوربین های تحت شبکه wifi دقیقا مانند یک دوربین شبکه عادی عمل می کنند که به یک فرستنده wifi داخلی متصل شده است. در صورت نداشتن wifi بر روی دوربین چطور می توان دوربین را بی سیم کرد؟ شما می توانید دوربین مداربسته شبکه خود را به طور مستقیم به یک اکسزپوینت (access point) متصل کنید و از طریق اکسزپوینت یک شبکه بی سیم بسازید. چطور تصاویر دوربین ها را دریافت کنم؟ در صورتی که از لپ تاپ برای دیدن تصاویر استفاده می کنید دسترسی به دوربین ها بسیار ساده است.

نصب دوربین مداربسته وایرلس به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

همه دوست دارند تا بهترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کرده و از مزایای زیاد آن بهره ببرند. این موضوع در مورد نصب دوربین مداربسته وایرلس نیز صدق می‌کند. اما برخی شرایط باعث می‌شوند تا خرید و استفاده از این نوع دوربین برای برخی از افراد توصیه نشود. پس به منظور اینکه هزینه‌ای که باید جهت خرید این وسیله پرداخت کنید هدر نرود و نهایت استفاده را از سیستم امنیتی خود بکنید بهتر است به توصیه‌های زیر توجه کنید:

  • در نظر بگیرید که هزینه نگه‌داری دوربین مداربسته وایرلس در مقایسه با دوربین‌های با سیم بیشتر است. پس تا جایی که خیلی ضروری نیست از خرید این نوع دوربین‌ها بپرهیزید.
  • نصب دوربین مداربسته وایرلس احتیاج به تخصص و مهارت کمتری دارد. پس اگر به دنبال نصب راحت هستید استفاده از این دوربین‌ها پیشنهاد می‌شود.
  • نصب دوربین بی‌سیم برای افرادی که احتیاج به سیم‌کشی‌های طولانی و پرهزینه دارند توصیه می‌شود.

پیشنهاداتی در انتخاب و راه اندازی دوربین بی سیم

  • هنگام خرید دوربین مداربسته بی سیم، حتما از کیفیت و ثبات شبکه وای فای خود، اطمینان حاصل کنید.
  • در شبکه های بی سیم که قطع شدن اتصال دوربین مداربسته، حتی برای چند ثانیه، باعث از دست رفتن تصاویر می شود؛ قابلیت ANR بعضی از دوربین ها می تواند تاثیر به سزایی در ثبات عملکرد سیستم نظارت تصویر بی سیم شما داشته باشد. دوبین های مداربسته بی سیم با قابلیت ANR، در صورت قطع شدن اتصال به شبکه، امکان ضبط خودکار تصاویر بر روی کارت حافظه را دارند. در صورت برقرار شدن مجدد اتصال شبکه، اطلاعات کارت حافظه به دستگاه ذخیره ساز ارسال می شود.
  • حتما از دوربین بی سیمی که رمزگذاریWPA/WPA2را پشتیبانی می کند، استفاده کنید و هنگام انتخاب پسورد، از کلمات عبور متشکل از حروف بزرگ و کوچک و کاراکترهای خاص و اعداد استفاده کنید.
  • هنگام راه اندازی شبکه وایرلس، پهنای باند access point و تجهیزات شبکه را باید در نظر گرفت. مثلا در دوربین های تحت شبکه با استاندارد 802.11g بیشتر از 4 یا 5 دوربین را نباید به یک access point وایرلس متصل کرد.
  • چنانچه از برد دوربین بی سیم راضی نبودید می توانید از تقویت کننده های سیگنال و یا آنتن های مخصوص استفاده کنید.

شما همیشه نمی‌توانید از عزیزان و اشیای با اهمیت خانه و محل کار خود محافظت نمایید. برای محافظت از آن نیازمند استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند می‌باشید.

دوربین‌های وای فای کوچک می‌توانند یک راه حل ارزان برای هوشمندسازی خانه یا دفتر کار شما باشد. تا بتوانید از راه دور همه چیز را تحت کنترل خود در آورید.

شرکت داتیس بزرگ‌ترین تولید کننده و عرضه کننده انواع دوربین مداربسته تحت عنوان برند برایتون است. و با تکیه بر تجربه و دانش تیم متخصص خود با کیفیت‌ترین و هوشمندترین محصولات را عرضه می‌نماید.

اگر قصد خرید دوربین‌های وای فای گردان برایتون را دارید، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز این دوربین را از طریق وبسایت خریداری کنید. تا به صورت رایگان برای شما ارسال شود. برای کسب اطلاعات بیش تر هم‌چنین با کارشناسان ما در دفتر مرکزی شرکت داتیس تماس گرفته و اطلاعات کاملی در خصوص راهنمای خرید دوربین وای فای بدست آورید.

ما در پویش رایان داتیس آماده هستیم تا هرگونه سوالی در مورد دوربین مداربسته وای فای را پاسخ بدهیم. شما می توانید به سایت ما به آدرس https://www.datisint.com مراجعه کرده یا اینکه با شماره تماس 02174856  با ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا