ورزش

آپشن‌های جالب در قرارداد یاغی پرسپولیسی‌ها

پس از جذب لوکادیا، با درخواست یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس برای جذب دومین مهاجم خارجی خود اقدام کرد و در نهایت شیخ دیابات با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

در حالی که مهاجم سابق استقلال تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شده است، طبق اخبار منتشر شده، آخرین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دیاباته 350 هزار دلار بوده است، این در حالی است که مهاجم سابق استقلال برای مذاکره 400 هزار دلار درخواست کرده است. علاوه بر این دیابات به عنوان پیش قرارداد از سران پرسپولیس خواستار دریافت مبلغی شد که درویش با آن موافقت کرد و مقرر شد شیخ پس از ورود به ایران و معارفه رسمی این مبلغ را دریافت کند که این اتفاق نیز رخ داد. ، و پس از آن. حضور شیخ پیش قرارداد خود را در تهران دریافت کرد.

با توجه به ثبت رسمی قراردادها در سایت کدال و اطلاعات باشگاه پرسپولیس، قرارداد 4 بازیکن خارجی این تیم در مجموع به 55 میلیارد نمی رسد که بیشتر این پول مربوط به قرارداد لوکادیا خواهد بود. قرارداد یک فصل دیاباته با پرسپولیس حدود 375 هزار دلار است که بسیار کمتر از قرارداد لوکادیا است. نکته قابل توجه در مورد جذب شیخ دیابات، شرایط و ضوابط درج شده از سوی پرسپولیسی ها در قرارداد همکاری دو طرف است، بنابراین می توان از آن به عنوان قراردادی سودمند برای پرسپولیس یاد کرد.

پرسپولیس با تلاش مضاعف در مستطیل سبز قرارداد این بازیکن را امضا کرده تا به هر آنچه در این قرارداد مشارکتی درج شده است برسد. مبلغ قرارداد شیخ دیابات با پرسپولیس 375 هزار دلار است، اما همانطور که در برگه قرارداد آمده، این بازیکن قرار است به صورت تصاعدی پرداخت شود، دیابات بر اساس تعداد بازی هایی که انجام می دهد و تاثیری که در بازی می گذارد، دستمزد پرسپولیس را می گیرد. تیم قرمزها که می تواند گلزنی و پاس گل این بازیکن را افزایش دهد.

اگر بتوانید در هر بازی شرکت کنید و آمار خوبی از نظر گلزنی و تاثیرگذاری ثبت کنید، این قرارداد می تواند دو برابر شود. همچنین اگر شیخ دیابات بتواند آقای گل لیگ بیست و دوم شود، 50 هزار دلار از پرسپولیس پاداش خواهد گرفت.

258 258

دکمه بازگشت به بالا