ورزش

احیای باشگاه برق شیراز با تلاش دستگاه های دولتی فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محسن ربانی زاده در نشست بررسی مسائل و مشکلات باشگاه فرهنگی ورزشی برق با اشاره به اینکه باشگاه برق شیراز یکی از قدیمی ترین باشگاه ها به ویژه در عرصه فوتبال در ایران و فارس است، اظهار داشت: این باشگاه یکی از قدیمی ترین باشگاه ها به ویژه در عرصه فوتبال است. همواره طرفداران و علاقه مندان زیادی داشته است و می گوید: اراده دستگاه های دولتی و استانداری فارس در راس آن تلاش کرد تا باشگاه برق شیراز را احیا کند و به اوج ارتقا یابد.

وی تاکید کرد: هر چه در اختیار استانداری و دستگاه های دولتی مرتبط در استان فارس باشد این حرکت فاقد پشتوانه معنوی نخواهد بود اما امیدواریم با همراهی و همراهی بخش خصوصی و مدیریت انجام شود. تیم باشگاه، تیم برق شیراز، می تواند در چند روز آینده دوباره به رقابت بپردازد.» اوج آن را تجربه و تکرار کنید.

ربانی زاده افزود: وظیفه و تلاش دولت و دستگاه های دولتی اعم از استانداری، صنعت برق و ورزش و جوانان فارس حمایت معنوی از احیای تیم فوتبال برق شیراز و این باشگاه بود. این بستگی به مکانیسم های قانونی دارد که باید با درایت با آنها برخورد کرد.

وی در بیست و هفتم با اشاره به حکم صریح قانون تنظیم بخشی از مقررات بودجه افزود: بستر قانونی لازم فراهم شد تا دستگاه های اجرایی بتوانند تسهیلات را به بخش خصوصی واگذار کنند. آمار و بهره مندی از سرمایه و حضور بخش خصوصی برای فعال سازی پروژه ها و اماکن راکد می شود باید خرید

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری فارس در پایان گفت: امروز با توجه به اقدامات عملی در راستای احیای باشگاه و حرکت رو به جلو تیم فوتبال برق شیراز، نباید اجازه دهیم اجرای برنامه های اجرایی باشگاه به دلیل تاخیر در اجرای برنامه های اجرایی این باشگاه به تعویق بیفتد. مشکلات ذکر شده است.”

دکمه بازگشت به بالا