امیدوارم زمینه بازگشت بنا فراهم شود

حسن رنگرز گفت: در رده سنی نوجوانان و برای نشان دادن احترام خود به این ورزش وارد کشتی ملی شدم.

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر، حسن رنگرز سرمربی جدید تیم کشتی کشورمان گفت: خدا را شاکرم که این فرصت را دارم تا به عنوان عضوی کوچک از جامعه کشتی در خدمت این عزیزان باشم. امروز ماموریت دو ساله من در ورزش استان مازندران به پایان رسید و این حق را دارم که از حمایت های موثر دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و حمایت های صمیمانه دکتر حسینی پور استاندار مازندران قدردانی کنم. .

وی افزود: امیدوارم مردم شریف استان مازندران خدمت دو ساله اینجانب را به عنوان جوانترین عضو جامعه بزرگ ورزش استان بپذیرند و برای عزیزی که مسئولیت مدیرکلی را بر عهده می گیرد آرزوی موفقیت دارم. استان ورزش و جوانان مازندران به عنوان بهترین استان ورزش.

رنجرز ادامه داد: اعتقاد من این بود و هنوز هم هست که همه ما از کشتی می آییم و همه به کشتی اعتقاد داریم و در جایی که کشتی به ما به عنوان سرباز و خدمتکار نیاز دارد باید هر چه داریم با صداقت هماهنگ کنیم و در خدمت شما باشیم.

وی افزود: جا دارد صمیمانه از آقای محمد بنا به خاطر همه خدمات و جوایز بی نظیرشان تشکر کنم. در چند روز گذشته خیلی تلاش کردم تا به عنوان شاگرد ایشان خدمت کنم و گواهینامه ام را بگیرم و از همین جا گواهینامه را بگیرم و امیدوارم هر چه زودتر زمینه بازگشت ایشان فراهم شود و من اراده. یقیناً بنده مورد اعتماد شما هستم و زمانی که تصمیم گرفتند من به عنوان یک کشتی گیر بزرگ اثری از آنها بر جای بگذارم و از آنها می خواهم که مجموعه کشتی گیران را از تجربیات و توصیه های ارزشمند خود بی نصیب نگذارند و ما به عنوان دانشجو به راه شما ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی گفت: از علیرضا دبیر فدراسیون و حمید سوریان اسطوره کشتی ایران صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم که این فرصت بزرگ را در اختیار کوچکترین عضو خانواده بزرگ کشتی قرار دادند و امیدوارم بتوانم هزینه کنم. با احترام به من و با کمک خانواده خوب کشتی ایران می توانیم اتفاقات خوبی برای کشتی ایران رقم بزنیم و برای همه مردم خوب کشورم التماس دعا دارم.

وی افزود: قطعا باید در روزهای آینده شرایط را برای تغییر و تحول در ورزش استان مازندران ایجاد کنم و طبیعی است که چند روزی درگیر باشم اما با توجه به اینکه مسابقات امیدهای جهان پیش رو است. از ما فوری کار را ادامه میدهم.فرنگی امید را تا پایان هفته اولین اردوی تیمش برگزار میکنیم و با توجه به کمبود وقت میتوانیم دو اردو برگزار کنیم امیدواریم او یک اردو باشد. حضور شایسته در این مسابقات مانند دو سال گذشته.

تکاوری ها در پایان اظهار داشتند: از همه مردم خوب مازندران و همه کسانی که با من همکاری داشته اند چه در اداره کل، بدنه ورزش و چه ورزشکاران صمیمانه قدردانی می کنم و هر اتفاق خوبی که افتاد حاصل تلاش آنها بود. عزیزان من اگر اشتباهی بوده برای من بوده و از همه عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 1 رای بله و 0 به آن رای مخالف دهید

دکمه بازگشت به بالا