خبرهای کلی

برپایی ۵۰ نمایشگاه فروش تولیدات روستایی توسط بسیج سازندگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی هنری پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون در جبهه جنگ اقتصادی جهادگران با محرومیت، بیکاری و بیکاری مبارزه می کنند. سایر آسیب ها در کشور

یک مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: یکی از توانمندی های بسیج سازندگی اشتغال، توانمندسازی، ایجاد صندوق های قرض الحسنه و حمایت از بازار فروش محصولات روستایی است.

هنری تصریح کرد: به منظور آگاه سازی و قدردانی مردم از تلاش های مردمی در ایجاد اشتغال در قالب طرح صندوق قرض الحسنه قرض الحسنه، طرح مدیریت مشاغل و کارگاه های صنایع تبدیلی حوزه های بازاریابی بسیج سازندق، در ادامه نمایشگاه عاشورایی 10 غرفه با ترس از فعالیت های یاد شده، هفته دفاع مقدس ایجاد شد.

وی گفت: از جمله برنامه های Bászij Építőipari Szervezetz فروش محصولات روستایی و اعطای صندوق قرض الحسنه است. الحسنه در سال گذشته 50 نمایشگاه محلی، شهری، روستایی و کشوری برپا شده است.

یکی از مسئولان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: برپایی نمایشگاه ها و استقبال بی نظیر مردم و غرفه داران موجب پایداری کسب و کارهای کوچک در استان شد.

هنری تصریح کرد: رزمندگان فعلی در جبهه اقتصادی افرادی هستند که با ایجاد مشاغل کوچک خانگی کشور را در شرایط سخت اقتصادی یاری می دهند…

وی بیان کرد: با برپایی نمایشگاه های کارآفرینان، پیشروان شغلی و کسب و کار خرد که در قالب طرح های راهنمایی شغلی از آموزش و بازاریابی گرفته تا تامین مواد اولیه مورد حمایت تولیدکنندگان قرار می گیرند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: که خدا اینجوری میخواد با هماهنگی بازاریابی محصولات تجاری خردآپارتمان می توانیم پایداری کارگاه های خرد را در استان تضمین کنیم.

لازم به ذکر است این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت 15:30 الی 20:30 در جوار سازمان تبلیغات اسلامی استان دایر است.

دکمه بازگشت به بالا