استان ها

جزئیاتی جدید از اختصاص زمین به روستاییان مجرد

جزئیات جدید در مورد توزیع زمین برای روستاییان منحصر به فرد

نماینده مسکن و ساختمان گفت: شرایط نهضت ملی مسکن با روستاییان تنظیم شد. همچنین بر اساس این مصوبه، در روستاها زمینی به افراد مجرد در صورت ازدواج و تعهد بنیاد مسکن به صورت اجاره بها صفر تعلق می گیرد.

به گفته براون؛ هادی عباسی عسل با اشاره به واگذاری اختیارات وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی در بحث لایه بندی، ساخت خانه های یک طبقه است. ، هزینه کل فونداسیون، آسانسور و سایر خدمات عمومی کاهش یافته و با وجود افزایش هزینه های زیربنایی، هزینه کل افراد را در محاسبات کاهش می دهد.

وی افزود: مدیران راه و شهرسازی استان ها اختیار ساخت مسکن یک طبقه را دارند و این اختیارات در شهرهای زیر 50 هزار نفر اعلام شده است و توصیه می شود در شهرهای اطراف شیراز خانه های تک طبقه احداث شود. .

عباسی در جلسه شورای عالی مسکن که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، درباره تامین زمین در روستاها یادآور شد: در هر روستا 50 تا 100 قطعه زمین 500 متری به طرح هادی اضافه می شود. . از مناطق غیر کشاورزی

وی افزود: جانمایی زمین های 500 متری باید توسط بنیاد مسکن روستاها انجام شود و برخی از شرایط طرح ملی مسکن روستایی برای جذابیت بیشتر برای متقاضیان حذف شد. همچنین مصوب شد علاوه بر تعهد زندگی زناشویی و بنیاد مسکن، زمین با هزینه صفر به افراد مجرد ساکن در روستاها اجاره داده شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر مسکن با تاکید بر اینکه خوابگاه نمی سازیم، برای خانواده آپارتمان می سازیم، گفت: بر اساس الحاقیه های مصوب و استفاده از ظرفیت سازمان صندوق ملی زمین، ویلاهای یک طبقه فرسوده شده است. ساختمان های خارج به صورت کلید در دست ساخته خواهند شد. بیایید آن را با خانه در پارچه فرسوده تمیز کنیم.

عباسی با اشاره به اینکه پروژه های مسکن آنلاین در بخش نجاری رضایت کمتری دارند، گفت: مردم باید روی میز خود کار کنند و پروژه ها باید توسط مردم ساخته و تکمیل شود.





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 به آن رای مخالف دهید

دکمه بازگشت به بالا