خبرهای کلی

شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی ۲۲درصد کاهش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد پهلوان کاشی از کاهش ۲۲ درصدی تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز بهداشتی درمانی خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: ادامه این روند مستلزم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی است. خارج از واکسن

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی مقابله با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر ۲۱۱ نفر مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا هستند. در مراکز از این تعداد 157 نفر در بیمارستان های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 51 بیمار کرونا در بیمارستان های بخش های ویژه استان تحت درمان هستند که 41 نفر از آنها در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مداوا هستند، تصریح کرد: دریافت واکسن و تکمیل واکسن انجام شد. واکسیناسیون موثر هستند در پیشگیری از وضعیت سلامت بیماران مبتلا به کرونا نقش دارد.

پهلوان افزود: در یک روز گذشته 79 بیمار مبتلا به کرونا یا مشکوک به کرونا در مراکز بهداشتی درمانی استان بستری شدند که از این تعداد 63 نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی بیماری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در یک روز گذشته 436 نفر از مراکز درمانی منتخب کرونا یا اورژانس بیمارستان ها بازدید کردند، گفت: دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده استفاده از ماسک و واکسیناسیون مهمترین عامل در بهبود موج هفتم کرونا و کنترل همه افراد است. می شود را می توان در نظر گرفت.

دکمه بازگشت به بالا