رویدادها

مرز خسروی مملو از جمعیت است/ زوار فعلا از مراجعه به این مرز خودداری کنند

رویداد برتر/کرمانشاه رئیس قرارگاه اربعین فرج با اشاره به ازدحام زائران در مرز خسروی گفت: مردم و زائران عزیز اگر مرز خسروی را برای تردد به امامزاده ها انتخاب کرده اید فعلا از مراجعه به این مرز خودداری کنید.

سردار سرلشکر محمد شرفی با اشاره به اسکان زیاد زائران در ایستگاه مرزی خسروی افزود: در سمت عراق شرایط مساعدی از نظر تامین آب، تردد و جابجایی زائران وجود ندارد. ، لذا زائران عزیز از این نظر دچار مشکل هستند.

معاون هماهنگ کننده فراجا روشن کرد: استاندار کرمانشاه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و فرماندهان و مسئولان با نشستی در پایانه مرزی خسروی وضعیت را بررسی و برای رفع مشکلات تلاش خواهند کرد.

سردار شرفی گفت: مردم و زائران عزیز اگر مرز خسروی را برای تردد به امامزاده ها انتخاب کرده اید فعلا از رفتن به این مرز خودداری کرده و در شهرهای عقبه و یا هر نقطه از ایستگاه های شهر توقف کنند.

رئیس قرارگاه اربعین فرجه تاکید کرد: طرف عراقی در این مرز امکاناتی ارائه نمی دهد و مراجعه به این مرز برای زائران با مشکل مواجه می شود.

وی گفت: به نمایندگی از استان کرمانشاه و تصمیم استاندار 200 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اندیشیده شد و در صورت امکان مایحتاج اولیه زائران را آماده و تامین کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا