خبرهای کلیکسب و کار برتر

نحوه انتخاب و خرید فیلتر استخر و جکوزی

آب استخر یا جکوزی پس از مدتی آغشته به آلودگی‌های بسیاری می‌شود. شما با فیلتر کردن آب استخر و جکوزی می‌توانید ذرات معلق، ذرات آلاینده و ناخالصی‌هایی که در آب وجود دارند را حذف کنید. جالب است بدانید همان‌طور که کلیه در بدن انسان نقش تصفیه خون را بر عهده دارد؛ فیلتر در استخر شنا هم نقش تصفیه آب را بر عهده دارد.

اگر به دنبال فیلتری باکیفیت و قوی هستید؛ سایت آماده خدمت رسانی به شما مخاطبان عزیز است. برای انتخاب بهترین فیلتر استخر و جکوزی، روش‌های بسیاری وجود دارد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

انواع فیلتر استخر و جکوزی

همان طور که ذکر شد؛ فیلتر نقش مهمی در تصفیه آب استخر و جکوزی دارد. در کل، شما می‌توانید در استخر یا جکوزی از سه نوع فیلتر استفاده کنید. این فیلتر‌ها هیچ گونه اجزای متحرکی ندارند. اگر می‌خواهید از این فیلترها استفاده کنید؛ حتماً شرایط و نیاز استخر خود را در نظر بگیرید. همچنین انتخاب فیلتر برای استخر، به موارد بسیاری بستگی دارد که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت. انواع فیلتر استخر و جکوزی عبارت‌اند از:

فیلتر شنی

اگر می‌خواهید بودجه و زمان کم تری را صرف نگهداری استخر کنید؛ فیلتر شنی یک انتخاب عالی است. این نوع فیلتر دارای نازل‌های پخش کننده و نازل‌های جمع کننده آب است. همچنین درون این نازل‌ها بستری از شن قرار دارد. هنگامی که فیلتر شنی کار می‌کند؛ پمپ آب را بر روی بستر شن پمپاژ می‌کند.

در این هنگام ذرات معلق در بستر شن به دام می‌افتند. در مرحله بعد آب از سیستم ضد عفونی و گرمایش عبور می‌کند و آب تمیز و خالی از آلاینده به استخر باز می‌گردد. فیلترهای شنی می‌توانند به راحتی ذراتی به کوچکی 20 میکرون را حذف کنند.

فیلتر کارتریج

اگر می‌خواهید آب استخر یا جکوزی شما شفاف تر باشد و زمان کم تری را جهت نگهداری از استخر صرف کنید؛ فیلتر کارتریجی یک انتخاب عالی است. این فیلترها دارای انرژی بالایی بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند. همچنین عملیات فیلتراسیون آب توسط کارتریج استوانه‌ای که داخل این فیلتر قرار دارد؛ صورت می‌گیرد. برعکس فیلتر شنی که در مواقعی میزان شن و خاک کاهش می‌یابد؛ کارتریج داخل فیلتر کارتریجی دارای اندازة ثابتی است. این نوع فیلتر قادر است تا ذراتی به کوچکی 10 میکرون را از آب استخر یا جکوزی شما حذف کند.

فیلتر دیاتومه

فیلتر دیاتومه قادر است تا ذراتی به کوچکی 5 میکرون را حذف کند. این نوع فیلتر شامل مخزن بزرگی بوده که مجموعه‌ای از فیلترها در آن قرار دارند. بر روی فیلترها ماده‌ای شبیه شن، به نام دیاتومه قرار دارد. دیاتومه دارای عملکرد بسیار بهتری نسبت به شن است. در ضمن فیلتر دیاتومه در مقایسه با فیلتر شنی و کارتریجی بهتر عمل می‌کند. اما توجه کنید که فیلتر دیاتومه بسیار گران است و احتیاج به نگهداری بیشتری دارد.

دو نوع فیلتر دیاتومه وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • فیلتر دیاتومه ضربه‌ای “bump”
  • فیلتر دیاتومه بکواش دار

پیشنهاد خرید تجهیزات استخر همراه با تخفیف ویژه، جهت مشاهده روی لینک زیر کلیک فرمایید:

https://www.mardomsalari.ir/news/175370/تجهیزات-استخری

 

مزایای فیلترهای مختلف استخر و جکوزی

هریک از فیلترهایی که برای شما ذکر کردیم؛ دارای مزایای متعددی هستند. همچنین آگاهی از مزایای متعدد فیلترها، در انتخاب یک فیلتر مناسب به شما کمک می‌کند. مزایای این فیلترها عبارت‌اند از:

فیلتر شنی

  • تعمیر آسان
  • نگهداری آسان
  • قیمت ارزان
  • عمر 5 تا 7 سال شن داخل فیلتر

فیلتر کارتریج

  • مصرف آب کمتر برای شست و شو
  • قابلیت حذف ذراتی به کوچکی 10 میکرون
  • عدم احتیاج به بکواش
  • دارای عملکرد عالی در فشار پایین و سرعت کم آب

فیلتر دیاتومه

  • قابلیت حذف ذراتی به کوچکی 5 میکرون
  • قابلیت اضافه کردن پودر دیاتومه جدید از طریق اسکیمر

نحوه انتخاب فیلتر استخر و جکوزی

با توجه به اینکه فیلتر شنی دارای قدرت فیلتراسیون کم تری بوده؛ اما یک انتخاب عالی برای استخر و جکوزی شما است. همچنین فیلتر شنی احتیاج به نگهداری بسیار کم تری نسبت به فیلترهای دیگر دارد و این به بیشتر شنا کردن و لذت بردن از استخر، کمک بسیاری می‌کند. امّا اگر می‌خواهید انتخاب دومی هم داشته باشید؛ ما به شما فیلتر کارتریجی را پیشنهاد می‌کنیم. این نوع فیلتر قادر است تا آب را دو برابر بهتر از فیلتر شنی تصفیه کند.

ولی یادتان باشد که فیلتر کارتریجی به نگهداری بیشتری احتیاج دارد. در صورتی که به بهترین شکل ممکن از این نوع فیلتر نگهداری کنید؛ در عوض شاهد عملکرد بهتر و طولانی تری خواهید بود. اگر استخر عمومی دارید؛ بهتر است از فیلتر شنی استفاده نمایید. همچنین در صورتی که استخر کوچکی دارید بهتر است از فیلتر کارتریجی استفاده کنید. برای انتخاب فیلتر تصفیه آب مناسب استخر یا جکوزی بهتر است بر اساس حجم آب داخل کاسه استخر تصمیم بگیرید. پیش از انتخاب فیلتر استخر از حداکثر میزان فشاری که فیلتر تحمل می‌کند اطلاع کسب کنید؛ زیرا میزان تحمل فشار کاری بر اساس مدل و ساختار و برند فیلترهای تصفیه با یکدیگر متفاوت است. همچنین حتماً قبل از خرید و سفارش فیلتر مورد نظر خود، به ابعاد و اندازه آن توجه کنید.

خرید فیلتر استخر و جکوزی

اگر می‌خواهید فیلتر مناسبی را برای استخر و جکوزی خود خریداری کنید؛ باید به ابعاد و اندازه فیلتر و فضای موتورخانه، بیشترین فشاری که فیلتر تحمل می‌کند، ظرفیت آب داخل کاسه استخر، مناسب بودن دبی و هد پمپ تصفیه و کاهش فشار آبی که از فیلتر عبور می‌کند نیز توجه نمایید.

برای خرید و اطلاع از قیمت فیلتر استخر و جکوزی، کافی است وارد سایت ما شوید. همچنین جهت راهنمایی و انتخاب بهتر می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای ما در تماس باشید. تمام سعی فروشگاه این است که بهترین و قوی ‌ترین و با کیفیت ترین فیلتر استخر و جکوزی را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

بیشتر بدانید : بوستر پمپ چیست و چه کارایی دارد؟

کلام آخر

ما در این مقاله برای شما نحوه انتخاب و خرید فیلتر جکوزی و استخر را شرح دادیم. فیلترهای مختلفی وجود دارند. امّا انتخاب فیلتری متناسب با ابعاد استخر بسیار مهم است. هر یک از این فیلترها دارای قدرت‌های متفاوتی هستند به گونه‌‌ای که قدرت حذف ذرات، در هر یک از آن‌ها با یکدیگر فرق می‌کند. امیدواریم از مواردی که ذکر کردیم برای انتخاب فیلتر مورد نظر خود استفاده کنید.

شما می‌توانید برای خرید با کیفیت ترین فیلتر استخر و جکوزی به سایت مراجعه نمایید. هدف، جلب رضایت مشتریان عزیز است.

دکمه بازگشت به بالا