جامعه

کشف تجهیزات نظامی از خانه‌ای در بلوار مرزداران/ دستگیری ۸ شرور در تهرانسر

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 8 قلدری در غرب تهران خبر داد.

به گزارش رویداد برتر سرهنگ محمد قاسم طرهانی در خصوص مهمترین ماموریت های پیشگیرانه پلیس در شبانه روز گذشته گفت: صبح دیروز هنگام درگیری بین دو گروه گانگستر در محله تهران، این افراد با قمه و شمشیر یکدیگر را مجروح کردند. آنها قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شدند. در نتیجه درگیری دو خودرو نیز منهدم شد.

وی با بیان اینکه این اراذل و اوباش با برهم زدن نظم عمومی رعب و وحشت را در بین شهروندان ایجاد کردند، سپس گفت: تیم عملیاتی کلانتری تهران با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد درگیر در درگیری را شناسایی و سپس با مراحل دادگاه با هماهنگی 8 شرور حاضر در این درگیری طی عملیاتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این متهمان که از اراذل و اوباش سابقه دار بودند به جرم خود و همچنین اخلال در نظم و امنیت شهروندان اعتراف کردند. و همچنین تخریب ماشین ها تحقیق و قوی اعلام شد

اجرای طرح تامین اجتماعی در بازار تهران

طرهانی در این خصوص از اجرای طرح تامین اجتماعی و ارتقای سطح امنیت منطقه خبر داد و گفت: این طرح در سطح کل کلانتری ها و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و در آخرین مرحله در حال اجراست. نقطه دیروز در سطح کلانتری بازار و پلیس مولوی محقق شد. در اجرای طرح شناسایی سارقان، فروشندگان و سارقان اقلام مسروقه امکان پذیر شد. این افراد طی چندین عملیات پلیسی همزمان با هماهنگی مقام های قضایی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی تعداد دستگیر شدگان را 20 نفر اعلام کرد و گفت: 10 سارق، سه سارق، یک نفر زورگیر، سه مالخر و سه فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند. آنها همچنین 40 معتاد را دستگیر کردند.

کشف تجهیزات نظامی از یک خانه

جانشین فرماندهی انتظامی کلانشهرها همچنین از دستگیری فردی در حال انتقال و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی در منزلی خبر داد و گفت: با دریافت خبری مبنی بر حمل و نگهبانی سلاح و تجهیزات نظامی در بلوار مرزداران، ماموران فنی و گروه عملیات پلیسی کلانتری 139 مرزداران با اقدامات انجام شده و همچنین تحقیقات و رصد ویژه فرد به صحت این خبر پی بردند.

وی با بیان اینکه کارگروه با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شد، گفت: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل شد. در بازرسی از منزل این فرد نیز دو قبضه اسلحه کلت، یک قبضه ساچمه زنی، شش بیسیم دستی، 30 فشنگ، چهار قمه و شمشیر، دستبند فلزی و چندین دستور مأموریت جعلی از سازمان های مختلف کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این متهم 44 ساله دارای سابقه سرقت و حبس بوده است، گفت: متهم در بازجویی قرار گرفت و مشخص شد وی قصد سوء استفاده از این سلاح ها را داشته که ناکام مانده است. قبل از هر اقدامی.و دستگیر شد. با ابلاغ اصل پرونده، این فرد برای ادامه سیر مراحل کیفری روانه دادسرا شد.

دستگیری سارقان

طرهانی همچنین از دستگیری سارقان در جریان سرقت در محله مرزداران خبر داد و گفت: سارقان اقدام به سرقت از خودروی پلاک مسروقه دیگری کردند. رسیدگی به این پرونده با گشت زنی گروه عملیات کلانتری 139 مرزداران در محدوده بلوار مرزداران آغاز شد. بر اساس اطلاعیه مرکز فوریت های پلیسی، 110 سارق در یکی از آنها مشاهده شدند. خیابان. این افراد بلافاصله وارد عمل شده و در آدرس آگهی شده حاضر شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل، یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با موتور روشن مشاهده شد. با توجه به اینکه راننده پراید با یک سرنشین آماده حرکت پشت فرمان بود، پلیس متوجه شد که سارقان احتمالا داخل خانه هستند. در این خصوص بلافاصله استعلام پلاک خودرو را انجام دادند که طی آن مشخص شد پلاک مربوط به خودروی مسروقه است. همزمان دو نفر از دیوار یکی از خانه ها به پایین پریدند که بلافاصله اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم انجام شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از متهمان موفق به فرار در دم شد، گفت: متهم دیگر سوار یک دستگاه خودرو شد و از محل متواری شد که پلیس خودرو را متوقف و سه متهم را دستگیر کرد.

طرهانی با بیان اینکه متهمان 30 تا 38 ساله دارای سوابق زیادی از سرقت منزل هستند، گفت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به جرم سرقت منزل اعتراف کردند. در حال حاضر این افراد به دادسرای عمومی و انقلاب معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا