ورزش

گل‌محمدی: شرایط استادیوم بازی فردا مناسب نیست/ دیاباته به بازی با هوادار نمی‌رسد

به گفته سرمربی پرسپولیس شرایط ورزشگاه برای بازی تیمش مقابل هوادارانش مناسب نیست.

به گزارش رویداد برتر، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری هفته پنجم لیگ برتر پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: هفته پنجم لیگ برتر است و نکات مهمی در انتظار است. این امتیازات کمک زیادی به تیم قهرمان می کند. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است و مقابل تیم بسیار سخت کوش و فنی بازی می کنیم. این هوادار ایده های خوبی در زمین دارد و بازیکنان جوان و با تجربه ای دارد. بازی آسانی نخواهیم داشت و بازی سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد: شرایط زمین و ورزشگاه برای این بازی مناسب نیست، کار تاکتیکی نمی توان انجام داد، بازی روی توپ های بلند و مشکلات بدنی انجام می شود. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما عاشق فوتبال هستیم و فوتبالمان در زمین است اما شرایط بازی فردا متفاوت است. با بازدیدی که از ورزشگاه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که شرایط زمین خوب نیست و 3 تیم در این زمین بازی می کنند و چند تیم در این زمین تمرین می کنند. این مایه تاسف است. هر سال باید امکانات توسعه و بهبود یابد، اما اینطور نیست و باید نظارت بیشتری شود. انتظار داریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این مشکلات توجه کنند.

وی ادامه داد: در برخی شهرها می بینیم که فرودگاه و هتل ندارند اما ورزشگاه دارند اما در شهر دیگری هتل و فرودگاه دارند اما ورزشگاه مناسبی ندارند. این شرایط برای مسابقات لیگ برتر مساعد نیست. ما از نظر امکانات ضعیف و ضعیف هستیم و برنامه ای برای استادیوم و هتل نداریم. امکانات مورد نیاز تیم وجود ندارد. در مورد ما هم همینطور است. چمن ما الان خوب نیست در چمن آزادی ما استقلال و تیم ملی بازی می کنیم ما به دنبال کیفیت هستیم و می خواهیم هواداران از فوتبال لذت ببرند و شرایط را برای برگزاری مسابقات می خواهیم.چمن در ورزشگاه ها نیست شرایط خوب بود و این گلایه ای بود که باید مطرح می شد ببینیم کسی به خود می آید و این مشکلات را حل می کند امیدوارم بازی خوبی ببینیم و سه امتیاز مسابقه را بگیریم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستیم بازیکنان روزهای سختی را پیش رو دارند و باید با شرایطی دست و پنجه نرم کنند که غیرقابل پیش بینی است و شما مجبور نیستید، ما باید در چنین شرایطی غافلگیر شویم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل محمدی درباره هزینه های باشگاه پرسپولیس گفت: من به شخصه دوست دارم در مورد مسائل فنی صحبت کنم. این بحث ها و گمانه زنی ها غیرواقعی است. من 3 تیم با هزینه های بالاتر از تیم ما می شناسم. در مورد تیم های دیگر اطلاعی ندارم اما مشخص است که ما بر اساس نیاز و خواسته خود هزینه و جذب کردیم. من نمی خواهم ذهنم را درگیر کنم و باشگاه باید به تنهایی با این مسائل برخورد کند.

شیخ در خصوص وضعیت دیابات گفت: این بازیکن به بازی بعدی نمی رسد. وضعیت جسمانی بیمار دیابتی هنوز آماده نیست و باید چندین هفته کار کند. اگر این انتقال 2 ماه پیش اتفاق می افتاد بهتر بود اما از باشگاه برای نقل و انتقالات تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم. در مجموع جذب خوبی داشتیم، بازیکنانی که جذب کردیم از پرسپولیس خوششان آمد و پیشنهادات بهتری دادند و الان تیم خوبی را جمع کرده ایم و اینجا خیالمان راحت است و جلو می رویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دعوت بازیکنان تیمش به اردوی تیم ملی گفت: این موضوع تاثیر خوبی روی تیم نخواهد داشت. ما نیاز داریم که بازیکنان در کنار هم و هماهنگ باشند. برای ما افتخار است که 9 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند. برای من و باشگاه تیم ملی در اولویت بود و امیدوارم با آمادگی خوبی به جام جهانی برویم.

کارلوس کی روش در خصوص گمانه زنی ها مبنی بر بازگشتش به تیم ملی ایران گفت: فکر نمی کنم در انتخاب سرمربی تیم ملی نظر کارشناسان و فوتبالیست ها مهم باشد. من نظر خاصی در این مورد ندارم، زیرا هر آنچه مطرح می شود حاشیه ای می شود و اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد. تصمیم گیری در فوتبال ایران لحظه ای است و فقط باید گوشمان را باز کنیم تا ببینیم چه خبرهایی می آید. برای من موفقیت تیم ملی مهم است و هرکس مربی تیم ملی باشد در همه چیز کمک خواهم کرد و برای فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

ادامه هید…

دکمه بازگشت به بالا