خبرهای کلیکسب و کار برتر

لیست قیمت اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو یا رنت ماشین چیست؟

اجاره خودرو یا به عبارت دیگر رنت ماشین معادل فارسی عبارت ( car rental) در زبان انگلیسی می‌ باشد، فرآیندی است که در آن مشتری بر اساس نیاز خود ، در شرایط مختلف اقدام به کرایه اتومبیل به مدت مشخصی از شرکت می نماید. این کار تابع قوانین و مقررات و همچنین نکات بسیار مهمی است. برای اطلاع از کلیه مسائل و دانستنی‌های لازم در این زمینه ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اجاره خودرو معامله دو سر برد

صنعت اجاره خودرو ( رنت ماشین )، یکی از صنایع کاربردی در جوامع امروزی است که هر فرد حداقل یک بار به آن نیاز پیدا خواهد کرد. این صنعت در غرب و به خصوص در آمریکا آنقدر پیشرفته است که بسیاری از افراد هرگز به خرید اتومبیل فکر نمی‌کنند؛ آنها با بستن قرارداد با یکی از شرکت‌های رنت خودرو ، خودشان را از شر داشتن ماشین شخصی که معضلات خاص خودش را دارد خلاص می‌کنند. شرکت ما، یکی از پیشگامان این صنعت در ایران است و آماده ارائه بهترین خدمات به هموطنان عزیز می‌باشد.

هرگاه صحبت از اجاره خودرو می‌شود، اکثر افراد به فکر مراسم عروسی و ماشین عروس تزیین شده می‌افتند، غافل از اینکه صنعت رنت ماشین گستردگی بیشتری دارد و می‌تواند تمامی نیازهای شما برای جابجایی‌های درون شهری و برون شهری را برطرف کند. به همین دلیل بهتر است، ابتدا روش‌ها و مدل‌های مختلف رنت خودرو را با هم مرور کنیم.

اجاره خودرو بدون راننده

شما با استفاده از سرویس خودرو بدون راننده شرکت ما در تهران ، کرج ، شهریار ، اسلامشهر ، جزیره کیش و حتی کشورهای ترکیه و امارات نیز، به راحتی می‌‎توانید به کارهای روزانه خود در سطح شهر بپردازید. روزهای برفی، آخر هفته‌ها، و در خیلی از مواقع دیگر که استفاده از وسایل نقلیه عمومی دردسرساز خواهد بود، این سرویس به شما کمک می‌کند. اجاره خودرو قطعا در بسیاری مواقع مانند شرایط زیر به شما کمک خواهد کرد:

  • هنگامی که استفاده از اتومبیل شخصی‌تان به هر دلیلی امکان‌پذیر نیست.
  • زمانیکه قصد دارید خودروی جدیدی بخرید، اما قبل از آن دوست دارید رانندگی با آن را تجربه کنید.
  • هنگامی که قصد دارید شخصا از مهمان‌های ویژه و VIP خود میزبانی کنید.
  • تجربه یک سفر به یادماندنی با یک خودروی راحت و ایمن.
  • اجاره خودرو برای رسیدگی به کارهای روزانه در یک شهر یا استان دیگر.

اجاره خودرو با راننده

در بعضی مواقع پیش می‌آید که شما تمایلی به رانندگی کردن در شهر ندارید. اما برای انجام کارهای روزانه مجبور هستید به نقاط مختلف شهر بروید. کرایه اتومبیل با راننده ، یکی دیگر از سرویس‌های ارزنده شرکت است. که استفاده از آن ، از مبدأ شهرهای تهران، شهریار و کرج به مقصد کلیه شهرهای ایران امکانپذیر است. اگر در موقعیت‌های زیر قرار بگیرید، قطعا کرایه خودرو بهمراه راننده به کارتان می‌آید:

  • در صورتیکه فاقد وسیله نقلیه شخصی هستید و یا امکان استفاده از آن را ندارید.
  • در شرایطی که حس و حال رانندگی را ندارید!
  • هنگامی که نیاز دارید از مهمان‌های وی‌آی‌پی خود به نحو احسنت میزبانی کنید.
  • زمانیکه وارد شهر جدیدی شدید و با آدرس‌های آن آشنایی ندارید.

قیمت اجاره خودرو چقدر است؟

برای تعیین قیمت کرایه ماشین باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر داشته باشید: مثلا مسافتی که قرار است با ماشین طی کنید یا نوع و مدل اتومبیل انتخابی و مورد درخواست شما و البته مدت زمانی که قرار است خودرو در اختیار شما باشد همه روی مبلغ نهایی اجاره‌بها تاثیر می‌گذارند. اجاره خود ماشین به‌همراه راننده یا بدون راننده و نوع بیمه‌های آن هم از دیگر عوامل موثر بر هزینه اجاره خودرو هستند که می‌توانند فاکتور نهایی را سنگین‌تر کنند. درکل رنج قیمت اجاره خود با توجه به تمامی این عوامل می‌تواند از 800 هزارتومان و یک میلیون تومان برای هر روز تا روزانه 4 میلیون تومان متغیر باشد.

فرمول محاسبه قیمت کرایه ماشین چگونه کار می‌کند؟

درواقع در فرمول‌های تعیین قیمت ماشین کرایه ای هرچه مسافتی که قرار است از ماشین استفاده کنید طولانی‌تر باشد، استهلاک موتور و لاستیک و … و مصرف سوخت هم بالاتر می‌رود و طبیعتا این موضوع تاثیر مستقیم بر هزینه کرایه ماشین خواهد داشت. اگر هم قرار است درخواست راننده داشته باشید هزینه اجرت و دستمزد راننده به مبلغ نهایی اجاره خودرو اضافه می ‌شود و به‌اصلاح رنت خودرو برایتان گران‌تر می ‌افتد. در چنین مواردی می‌بایست ابتدا آدرس مکان مورد نظر به‌طور کامل و دقیق به راننده اعلام شود و هزینه بعد از برآورد به مشتری اعلام خواهد شد.

همچنین هزینه کرایه ماشین با توجه به مدل و نوع ماشین و حتی سال ساخت هم بالا و پایین می ‌شود. مازراتی گرن کابریو، بی ام و730، پورشه کاین، مرسدس بنز S500، تویوتا لندکروز، گرن کابریو، کواتروپورته و پانامرا هم دیگر اتومبیل‌های لوکس هرکدام قیمت‌های خودشان را برای اجاره دارند که باتوجه به هزینه ‌تمام شده موسسه کرایه ماشین برای خرید و سرویس و نگهداری از آن‌ها محاسبه می ‌شوند. در واقع شما بر اساسا مدل، رنگ و امکانات خودرو هزینه کرایه ماشین را پرداخت خواهید کرد.

مدت زمانی که ماشین در اختیار مشتری است هم می‌تواند قیمت کرایه خودرو را کم‌وزیاد کند. یعنی هرچه تعداد روزهای بیشتری ماشین را در اختیار داشته باشید، هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید و بهتر است همیشه قبل از امضای قرارداد اجازه خودرو نسبت به مدت زمانی که می‌خواهید از ان استفاده کنید، مطمئن باشید. بر اساس عرف موسسات اجاره خودرو، حداقل زمان اجاره خودرو 10 ساعت و حداکثر آن هم 360 روز است که در دو قرارداد اجاره کوتاه ‌مدت و بلند مدت تنظیم می‌ شوند: اجاره کوتاه مدت برای قراردادهای  10 ساعت تا 28 روز و اجاره بلند‌مدت هم برای قراردادهای 28 روز تا 360 روز.

مبلغی که برای بیمه ماشین از انواع بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و بیمه سرنشیان هزینه می‌شود هم خواه‌ناخواه روی مبلغ فاکتور ماشین اجاره‌ای شما می‌ آید. البته معمولا سقف پرداخت هزینه بیمه برای مشتریان ۲میلیون تومان است و در صورت بروز تصادف هیچ هزینه‌ای از او دریافت نخواهد شد.

آیا اینکه در کدام شهر ماشین اجاره می‌کنم روی قیمت تاثیر می‌گذارد؟

بسته به اینکه در کدام شهر و استان و منطقه جغرافیایی از کشور قرار است ماشین اجاره کنید، قیمت کرایه ماشین برای مسافرت متفاوت خواهد بود. همان‌طور که می‌ دانید برخی مناطق به‌اصطلاح مناطق آزاد هستند و درکل خرید و فروش و استفاده از ماشین‌های لوکس در آن‌ها بدون پرداخت‌های گمرکی و … امکان‌پذیر است و همین مثلا روی لیست قیمت رنت ماشین در قشم نسبت به تهران تاثیر می ‌گذارد.

هزینه کرایه ماشین در قشم برای خودروی کوروت یک میلیون و 500هزار تومان، برای کامارو 800هزار تومان، برای اف جی کروز یک میلیون تومان، برای خودروی اسپرتیج 700هزار تومان و برای اجاره مازراتی کواتروپورته 2 میلیون و 500 هزار تومان است. اجاره BMW Z4 در کیش هم یک میلیون تومان و هزینه اجاره پورشه پانامرا هم یک میلیونو 500هزار تومان قیمت‌گذاری می ‌شوند. البته این این قیمت ها برای اجاره اتومبیل به مدت 24 ساعت است و درصورت بیشتر بودن زمان استفاده از آن بالاتر می‌روند.

در شهری مثل تهران هم هزینه اجاره خودروی BMW X6 2012 روزانه 2 میلیون تومان و هفتگی 11 میلیون تومان و ماهانه نزدیک به 40 میلیون تومان است. البته دیگر مدل‌های این سری از بی‌ام‌دبلیو مثل X5 و X4 هزینه اجازه کمتری دارند. برای اجاره BMW I8 2015 هم باید روزانه بیش از 10 میلیون تومان، هفتگی 60 میلیون تومان و ماهانه 132 میلیون تومان هزینه کنید.

اجاره خودروی BMW 630 هم روزانه یک میلیون تومان و هفتگی تقریبا 6 میلیون و 300هزار تومان و ماهانه 20 میلیون تومان خرج برمی ‌دارد. اجاره خودرویی مثل BENZ S500 هم روزانه تا 4 میلیون قیمت‌گذاری می‌شود که البته بسته به سفر درون‌شهری و برون‌شهری می‌تواند تا 150 هزار تومان برای هر کیلومتر برون شهری بالا برود.

قیمت اجاره خودروی ایرانی چقدر است؟

همیشه هم پای خودروهای لوکس درمیان نیست و قیمت‌های خودروهای داخلی خیلی‌ها را ترغیب به اجاره خودروهای داخلی از جمله پراید می ‌کند. قیمت اجاره پراید برای یک روز 80 هزار تومان تا 100 هزار تومان (بسته به سال تولید و رنگ) و هفتگی و ماهانه به‌ترتیب 70 هزار تومان و 200 هزار تومان خواهد بود. البته اجاره روزانه خودروی پراید برای کمتر از سه‌روز ممکن نیست. قیمت اجاره پراید بدون راننده هم با کسر اجرت راننده برای شما محاسبه می‌شود و کمی از مبالغ عنوان‌شده پایین‌تر خواهد بود. قیمت اجاره دیگر خودروهای ایرانی اعم از پژو پارس و ساینا و سمند و … از 230 هزار تومان تا نزدیک به 500 هزار تومان برای هر روز متغیر است.

لیست قیمت اجاره ماشین

با نگاهی گذرا بر لیست قیمت اجاره ماشین به این نتیجه می‌رسید که شاید بد نباشد در شرایطی که قیمت خرید ماشین دست و پای علاقمندان به داشتن اتومبیل شخصی را بسته، به جای خرید، به اجاره ماشین فکر کنید. لیست قیمت اجاره ماشین حاکی از آن است که افراد در موقعیت‌های اقتصادی مختلف می‌توانند با توجه به نیازشان به اتومبیل شخصی، همچنین با بررسی دقیق لیست قیمت اجاره ماشین که شامل تنوع قیمتی زیادی می‌شود، اقدام به اجاره ماشین کنند. لیست قیمت اجاره ماشین بنا بر نوع اتومبیل، مدت زمانی که قرار است دست مشتری باشد و… متفاوت است.

دو پارامتر مهم در لیست قیمت اجاره ماشین

اول اینکه قرار است خودوریی بدون راننده اخذ کنید و یا خودوریی با راننده؛ یکی از خدماتی که مراکز مربوط به کرایه ماشین ارائه می‌دهند، این است که در اختیار برخی از متقاضیان بسته به نیازشان، اقدام به اجاره خودرو به همراه راننده می‌کنند. اگر قرار است به لیست قیمت اجاره ماشین سری بزنید، در نظر داشته باشید که بین لیست قیمت اجاره ماشین بی راننده و یا لیست قیمت اجاره ماشین با راننده، کدام یک اطلاعات بیش‌تر و مفیدتری را بسته به نیازتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

لیست قیمت اجاره ماشین با راننده

احتمالاً برای کسانی مناسب‌تر است که ‌گواهینامه ندارند و یا در شهری غریب حضور دارند؛ ممکن است شما از شهر محل زندگی‌تان به شهری دیگر سفر کنید و این در حالی باشد که هیچ شناختی از شهر مقصد ندارید. در اینجا اگر قرار باشد لیست قیمت اجاره ماشین را بررسی کنید، باید توجه داشته باشید که لیست قیمت اجاره ماشین با راننده برای شما انتخاب مناسب‌تری است.

فارغ از داشتن یا نداشتن گواهینامه، شما در شهر مقصد به‌ویژه اگر به قصد تفریح در آن‌جا حضور دارید، نیازمند راهنماییِ فردی هستید که کوچه پس‌کوچه‌های شهر را بشناسد و بدون دردسر و رفتن به آدرس غلط، شما را برای بازدید از شهر همراهی کند. البته، ممکن است رانندگی در شهری غریب با تمام چالش‌های پیش رو برای شما جذاب باشد و اگر تصمیمتان بر چک کردن لیست قیمت اجاره ماشین است، بدون درنگ به سراغ لیست قیمت اجاره ماشین بی راننده می‌روید.

از دیگر کاربردهایی که اجاره ماشین به همراه راننده برای افراد دارد، می‌توان به اجاره ماشین عروس اشاره کرد. شاید داماد یا عروس هیچ‌کدام دارای گواهینامه نباشند و یا شاید بنا بر اقتضائات یا تشریفاتی خاص، ترجیح می‌دهند برای ماشین عروسِ اجاره‌ایشان، راننده‌ای اختیار کنند. در این جا نیز باید به مراکزی مراجعه کرد که چنین آپشنی را برای متقاضیان خود دارند و می‌توان حتی پیش از مراجعۀ حضوری، برای کسب اطلاعات بیش‌تر، به سایت‌های معتبرِ فعال در زمینۀ اجاره خودرو مراجعه کرده و لیست قیمت اجاره ماشین با راننده را با دقت بررسی کرد.

یکی از آسان‌ترین و در دسترس‌ترین کارها برای اطلاع از لیست قیمت اجاره ماشین، رجوع به سایت‌های معتبری است که ارائه‌دهندۀ خدمات مربوط به اجاره ماشین هستند. این سایت‌ها در کنار اطلاعات گوناگونی که در رابطه اجاره خودرو در اختیار شما قرار می‌دهند، قسمت مشخصی را به ارائه لیست قیمت اجاره ماشین اختصاص داده‌اند. اگر هر کدام از این مراکز در کنار اجاره ماشین، رانندگانی را نیز در اختیار متقاضیان خود بگذارند لیست قیمت اجاره ماشین با راننده و لیست قیمت اجاره ماشین بی راننده را به تفکیک در سایت خود قرار داده‌اند.

لیست قیمت اجاره ماشین بی‌ راننده

معمولاً به صورت روزانه حساب می‌شود؛ به این صورت که انواع مدل‌های اتومبیل در سایت گذاشته شده و بر اساس تعداد روزهایی که قرار است دست فرد متقاضی باشد، نرخ آن محاسبه می‌شود. ماشین‌هایی که در اختیار متقاضیان گذاشته شده از بالاترین مدل ماشین خارجی تا یک ماشین داخلیِ سطح متوسط موجود هستند. افراد می‌توانند بسته به نیاز خود لیست قیمت اجاره ماشین را بررسی کرده و بهترین انتخاب را در این حوزه داشته باشند. لیست قیمت اجاره ماشین با راننده در سایت‌های معتبر اجاره ماشینی یافت می‌شود که اساساً چنین خدماتی را به متقاضیان خود ارائه می‌دهند

لیست قیمت اجاره ماشین با راننده معمولاً به صورت ساعتی حساب می‌شود و برای تعیین نرخ دقیق آن نرخ پرداخت هزینه توسط مشتری را با کیلومتری که ماشین طی می‌کند، درون‌شهری یا برون‌شهری بودن تردد و دیگر جزئیاتی که در مراکز مختلف متفاوت است، محاسبه می‌کنند. بالا و پایین کردن لیست قیمت اجاره ماشین به‌ویژه برای علاقمندان به ماشین‌های لوکس می‌تواند جالب باشد.

فکر کردن به خرید یک اتومبیل گران قیمت و پرداختن به رؤیای نشستن پشت فرمان یک اتومبیل لوکس، ممکن است مدتهای طولانی و یا حتی برای همیشه در سطح یک آرزو باقی بماند با اندک توجهی به لیست قیمت اجاره ماشین در می‌یابید که شاید تصمیم برای خرید یک ماشین لوکس هیچ موقع عملی نشود اما نشستن پشت فرمان یک ماشین چند میلیاردی آن‌چنان هم رؤیایی دور از دسترس نیست؛ رؤیایی که می‌تواند به آسانی عملی شود و چنان هزینه‌ای هم برای آن صرف نشود. برآورده شدنِ رؤیای شما مبنی بر نشستن در یک ماشین لوکس و گران‌قیمت حتی در صورتی که توانایی رانندگی با آن را نداشته باشید، غیرقابل دسترس نیست.

شما می‌توانید سری به لیست قیمت اجاره ماشین با راننده بزنید و هر چه سریع‌تر بر رؤیایتان جامۀ واقعیت بپوشانید. فرض کنید در شرایطی هستید که قصد خرید خودروی گران‌قیمتی را دارید که در انتخاب نوع و مدل دقیق آن دچار تردید شده‌اید و یا حتی در وضعیتی هستید که به طورکلی بدونِ هیچ اطلاع دقیقی در رابطه با انبوه مدل‌های خودرو، نمی‌دانید باید چه خودرویی را برای خرید انتخاب کنید.

در این میان افرادی نیز هستند که تلاش دارند بنا بر سلایق و اطلاعات خودشان، در این زمینه به شما آگاهی دهند؛ این در حالی است که شاید توضیحات آنان شما را قانع نکند و یا با انبوه نظراتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، بیشتر دچار سردرگمی‌تان شوند. در این شرایط از بهترین راه‌های ممکن پیش از انتخاب هر نوع اتومبیلی، رانندگی و مواجهۀ مستقیم با آن خودرو است. خدمات مربوط به اجاره ماشین این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید با رانندگی توسط یک ماشینِ اجاره‌ای راحت‌تر دست به انتخاب زده و بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

طبیعتاً در این شرایط باید با دقت لیست قیمت اجاره ماشین بی راننده را چک کرده و با جزئیات ویژگی‌های اتومبیل مدنظر خود را بررسی کنید. برای بررسی دقیق لیست قیمت اجاره ماشین، نوع مدل ماشین و دیگر جزئیاتی که به طور کلی در زمینۀ خدمات مربوط به اجاره خودرو به شما کمک می‌کند، سایت‌های معتبر گوناگونی وجود دارند.

دکمه بازگشت به بالا