خبرهای کلیکسب و کار برتر

اشتباهات رایج دانشجویان در خرید لپ تاپ استوک

دانشجویان امروزی به چیزی بیش از خودکار و مداد نیاز دارند. لپ تاپ یکی از مهم ترین چیزها در زندگی دانشجویان در همه رشته هاست. لپ تاپ های دانشجویی امروزه به چه ویژگی هایی نیاز دارند؟

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و از کد تخفیف بهترین فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک اصفهان برای خرید لپ تاپ مناسب برای دانشجویان استفاده کنید. تا شروع دانشگاه می توانید لپ تاپ ایسوس، لنوو، اچ پی یا ایسر را با قیمت بسیار پایین تهیه کنید.

دانشجو کیست و با کامپیوتر چه می کند؟

در داخل یک کوله پشتی دانش آموزی، در کنار یک نوت بوک و یک خودکار، یک لپ تاپ بامزه از Asus، Lenovo یا HP دیده می شود. لپ تاپ هایی که استفاده می کنند باید آسیب های روزانه را تحمل کنند و انواع پورت ها را داشته باشند.
زیرا دانشجویان پس از اتمام پروژه اول و ارائه آن باید لپ تاپ خود را به پروژکتور دانشگاه متصل کنند. لپ تاپ سنگین برای حمل و نقل مناسب نیست و کمر را آزار می دهد. به عمر باتری می رسیم. اگر تمام روز در کلاس درس هستید، لپ تاپ شما باید تا زمانی که آن را به پریز برق وصل نکنید کار کند.

دانشجویان معمولاً بودجه محدودی برای خرید لپ تاپ دارند و باید خدمات گارانتی را در نظر بگیرند. شاید خطرناک ترین کار برای یک دانشجو خرید یک لپ تاپ استوک باشد. البته ما چندین روش مختلف نیز برای دریافت وام ارائه می دهیم.

اگر دانش کامپیوتری دارید؛ همه در زندگی شما (از دوستان در اینترنت گرفته تا اقوام دور و غریبه) از شما خواهند پرسید که لپ تاپ خوب چیست و چه ویژگی هایی دارد.

لپ تاپ برای دانشجویان چه کاری باید انجام دهد؟

در ابتدای مقاله، باید بگوییم که لپ تاپ های امروزی هر کاری را برای شما انجام می دهند. حتی اگر یک لپ تاپ ارزان و مقرون به صرفه با پردازنده Celeron انتخاب کنید، آنها می توانند به راحتی نرم افزار آفیس را اجرا کنند.

 آیا رشته نرم افزار را انتخاب کرده اید؟ کدنویسی با محصولات تجاری به راحتی انجام می شود و نیازی به صرف میلیون ها تومان نیست. با کمی حوصله بیشتر می توانید از نرم افزارهای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ استفاده کنید.

اگر قصد دارید در رشته مهندسی برق یا طراحی معماری به دانشگاه بروید، احتمالاً با نرم افزار اتوکد کار خواهید کرد. این نرم افزار به سخت افزار قوی تری نیاز دارد. برای خرید لپ تاپ مناسب برای نرم افزارهای سنگین مانند اتوکد، فتوشاپ و ایلوستریتور باید حدود 20 میلیون تومان هزینه کنیم.
بعد از پرداخت 20 میلیون تومان می توانید در حوالی دانشگاه به بازی ادامه دهید. محصولاتی که در فروشگاه های مختلف به فروش می رسند یک کارت گرافیک مستقل Nvidia MX یا GTX تا سقف 20 میلیون تومان در اختیار شما قرار می دهند. اما اگر می‌خواهید بازی را جدی بگیرید، به یک کارت گرافیک مستقل Nvidia RTX نیاز داریم..

جنگ برندها در لپ تاپ های دانشجویی

با هر بودجه ای، چندین انتخاب از همان برند در دسترس شماست. از بین لپ تاپ های برند لنوو می توانید IdeaPad یا Legion 5 را انتخاب کنید. ایسوس با ZenBook شیک و خانواده اقتصادی Vivbook وارد میدان شده است. ما حتی می توانیم اپل را با مک بوک های خود به چالش بکشیم. کی میبره؟ مک بوک از نظر اتصالات محدودیت های زیادی دارد اما عمر باتری آن به 15 ساعت می رسد.

لپ تاپ های قدرتمند ایسوس با برنامه های سنگین کار می کنند اما عمر باتری آنها از 4 ساعت بیشتر نمی شود. خانواده Zenbook نازک و سبک هستند، اما به اندازه محصولات بازی قدرتمند نیستند. توصیه می کنیم اولویت های خود را تعیین کرده و آنها را یادداشت کنید.

خرید لپ تاپ استوک بدترین انتخاب برای دانشجویان نیست

پیشرفت تکنولوژی در هر نسل. محصولات اقتصادی امروزی قدرتمندتر از هواپیماهای یک سال پیش هستند. فرقی نمی‌کند صفحه نمایش لپ‌تاپ شما LED یا LCD باشد، همه قطعات عمر محدودی دارند. نمایشگر نیز الکتریسیته را به نور تبدیل می کند. نور نوردهی مانند یک شمع با عمر طولانی است. می تواند سال ها دوام بیاورد، اما کوتاه تر و کوتاه تر می شود. این مشکل در مورد دستگاه های رم، فضای ذخیره سازی و پردازنده نیز تکرار می شود.

آیا با مفهوم نرخ شکست آشنا هستید؟ با گذشت هر سال از عمر یک دستگاه، میزان خرابی دستگاه به طور چشمگیری افزایش می یابد. میزان خرابی دستگاه در سال اول کمتر از 4 درصد است. پس از یک سال، این رقم به 8 درصد می رسد. حالا ماشین حساب را جلوی خود نگه دارید و میزان خرابی آن را محاسبه کنید.

گارانتی، لوازم یدکی و تعمیرات لپ تاپ دانشجویی

لپ تاپ دانشجویی تقریباً در تمام طول روز کاربردی است و در حال استفاده است. گارانتی معتبر، مانند ضمانت همراه ایسوس تا 24 ماه، شما را از تمام مشکلات سخت افزاری لپ تاپ خود دور نگه می دارد. از طرفی لپ تاپ همیشه روی دوش دانشجواست. او با این لپ تاپ وارد اتوبوس یا مترو می شود و دستگاه تحت فشار است.

شاید از چهار سال دانشجویی یک روز لپ تاپ افتاد و روی زمین افتاد. لپ تاپ های تحت گارانتی توسط تکنسین های مجرب تعمیر می شوند و برای تعمیرات از قطعات مورد تایید کارخانه استفاده می شود. تقریباً تمام فروشگاه های اینترنتی خود را برای شروع سال تحصیلی آماده می کنند.

بازرگانی سیپک مرجع خرید و فروش لپ تاپ استوک و کامپیوتر استوک با گارانتی 1 ساله

دکمه بازگشت به بالا