اقتصادی

به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از قطعی اینترنت بسته حمایتی ارائه شود

رویداد برتر/خوزستان نایب رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی گفت: باید بسته ها و فرصت های حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از قطعی و قطعی اینترنت فراهم شود.

سید کریم حسینی در گفت وگو با رویداد برتر، با اشاره به تاثیر قطعی فیلترینگ اینترنت و برخی شبکه های اجتماعی و تاثیر این موارد بر فعالیت کسب و کارها، اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی که در حال حاضر در این حوزه وجود دارد، است. که صاحبان کسب و کار فضای مجازی بسته های پشتیبانی را برای مدت زمانی که اینترنت قطع یا قطع است دریافت می کنند.

وی افزود: برای جبران خسارات وارده به کارآفرینان و کسب و کارها در فضای مجازی باید ابزارهای مناسبی فراهم شود تا در مواجهه با مشکلات دو ماه اخیر بتوانند بقا و ادامه فعالیت خود را ادامه دهند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارتباطات نیز قول داد بسته های حمایتی برای جبران کسب و کارهای اینترنتی تدوین شود که امیدواریم با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم کشور از طریق اینترنت کسب و کار دارند و اشتغال و معیشت آنها بر این اساس است، باید وضعیت اینترنت ساماندهی شود و اینترنت ملی نیز ساماندهی شود.

وی ادامه داد: نوسازی شبکه ملی اطلاعات و بسترهای داخلی یکی از مواردی است که باید به طور جدی در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گیرد و به سرعت ساماندهی شود چرا که این شبکه ها در داخل کشور پاسخگوی نیاز مردم نیستند. . و باید در اسرع وقت بررسی شود.»

نایب رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی گفت: در صورت انجام اقدامات لازم برای بهبود وضعیت اینترنت ملی و همچنین بسترهای داخلی، بسیاری از این مشاغل می‌توانند در این شبکه‌های داخلی فعال شده و بدون مشکل فعالیت کنند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا