ورزش

تجلیل از مدال آوران تهرانی با حضور استاندار تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، این مراسم با شعار “ورزش، همبستگی ملی، ایران قدرتمند” با حضور منصوری استاندار تهران، معاون سیاسی و انتظامی استانداری، جهری مدیرکل استعدادهای درخشان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. دفتر جستجو ، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، زکریان، فرماندار شمیرانات، علیرضا، دبیر فدراسیون کشتی، قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، بابویی، رئیس اتحادیه دانش آموزان، رضوانی، رئیس شنا فدراسیون، عباسی، مدیرعامل باشگاه پکان تهران، پیشکسوتان و قهرمانان و سرپرستان ادارات ورزش و جوانان و تیم های ورزشی در سالن شهید بهشتی مجتمع فرهنگی شهید باهنر تهران.

کرمعلی ایرجی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای ورزشکاران تهرانی در سومین دوره المپیک ارائه کرد و گفت: استان تهران قهرمان شد. 70 مدال طلا در پایان مسابقات یک ماهه و قهرمان کشور شد.» تائید در این خصوص مدیون استاندار محترم تهران هستیم که با برگزاری جلسات شورای ورزش استان در موضوع المپیک استعدادهای برتر نشان دادند که برای نوجوانان و جوانان اهمیت ویژه ای قائل هستند و از روحیه دولتمردان به ویژه استاندار تشکر می کنیم.

ایرجی کرمعلی همچنین با تشکر از 10 فدراسیون ورزشی که با توجه به اعزام، خرید و برگزاری مسابقات به میزبانی استان تهران در سومین دوره المپیک کمک کردند، افزود: بدون هماهنگی و همکاری فدراسیون های ورزشی این امر میسر می شود. ممکن نیست امکان برگزاری و برگزاری این مسابقات فراهم شد و حمایت و همدلی فدراسیون های ورزشی کمک ویژه ای به استان تهران کرد زیرا فدراسیون مذکور در زمینه پذیرایی و پذیرایی از دانش و تجربه برخوردار بود. 5360 از ورزشکاران تهرانی و 18 رشته ورزشی استفاده کردیم.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات استان تهران با 70 مدال طلا به مقام قهرمانی دست یافت و استان دوم با 29 مدال و استان سوم با 28 مدال طلا به مقام قهرمانی دست یافتند.

ایرجی از شهرداری تهران و حسین اجاقی بابت برگزاری آبرومندانه مسابقات کشتی و همچنین آموزش و پرورش شهر تهران برای اسکان ورزشکاران و همچنین فراهم شدن زمینه های ورزشی در شهرستان ها قدردانی کرد. ، و تاکید کرد: همه نهادها به ما کمک کردند تا میزبانان شایسته ای باشیم. ما در این مسابقات شرکت می کنیم و امیدواریم اتفاقی که در تهران می افتد جواب زحمات ما باشد.

معاون توسعه ورزش هیئت گفت: المپیک که پس از سه سال با رشادت های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، برای سومین بار قول استعدادیابی را داد و امیدواریم این طرح موفق ادامه داشته باشد و ادامه یابد. در شرایط بهتری در سال های آینده برگزار شود.

در ادامه این مراسم علیرضا دبیر انجمن کشتی گفت: علی جوادی مدیر کل ورزش تهران را فردی پرتلاش می دانم که تهران را به خوبی می شناسد. کشتی تمام طول ایستاد و سالن هفتم تیر را برای تهران نجات داد.

علیرضا دبیر تاکید کرد: ورزش در تهران نیازمند کمک استاندار تهران است و اگر ورزش تهران جان بگیرد، استاندار باید کمک کند. مهم ترین کمک استاندار کمک و جلوگیری از اجاره سالن های ورزشی در تهران است. ورزش تهران با اجاره دادن سالن ها در حال خراب شدن است.

وی با اشاره به اینکه اگر فردی بخواهد موفق باشد به چهار عامل نیاز دارد، برای نوجوانان و جوانان المپیکی تصریح کرد: فرد موفق نباید استثنایی باشد، باید پیگیر باشد. در این راستا عوامل مهم استقامت دعای خیر پدر و مادر و توسل اهل بیت(ع) است و هر کاری انجام دهید خط قرمز گناه است نه حرف مردم.

وی در پایان تاکید کرد: ورزش تهران الگوی کشور است و امیدوارم در المپیک مثل گذشته مدال های طلای زیادی کسب کند.

رئیس هیات تنیس روی میز استان تهران به عنوان نماینده روسای دستگاه های ورزشی از حمایت های استاندار و معاونین، استاندار و شورای ورزش استان تشکر کرد و گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی در جهت توسعه و پیشرفت استان تهران.

صابری ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران؛ وی علی جوادی را فردی باانگیزه و کاردان توصیف کرد که تلاش و کوشش باعث شد تا در سومین دوره المپیک با فاصله زیادی نسبت به سایر استان ها عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی به بار مالی تیم های ورزشی توسط این اداره کل اشاره کرد و سپس ادامه داد: از نظر ایجاد انگیزه در ورزشکاران، حضور مدیرکل یا نمایندگان آنها در اعزام شاخه های ورزشی به المپیک استعدادهای برتر بسیار حائز اهمیت بود. ، که شایسته تقدیر است. .

رئیس هیئت تنیس روی میز همچنین درباره روسای فدراسیون ها و همکاری خوب آنها با تیم های استان تهران صحبت کرد و سپس افزود: این تعامل باعث موفقیت تیم های ورزشی استان تهران می شود و امیدواریم این امر در آینده.
بر اساس همین گزارش، در این مراسم پس از اجرای گروه باستانی و پخش کلیپ های مختلف، برای اولین بار کلیپ سرود ورزش تهران پخش شد که با استقبال حاضران در مراسم مواجه شد.

همچنین ورزشکاران المپیک و پارالمپیک توکیو، مدال آوران تهرانی بازی های کشورهای اسلامی قونیه، ورزشکاران ناشنوای اعزامی به مسابقات جهانی و مدال آوران استان تهران در مرحله سوم از بین استعدادهای برتر ورزشی کشور تجلیل شدند و یک در این مراسم یادبودی اهدا شد. جوانان اداره کل ورزش و استان الف توسط حمید استیلی به استاندار تهران و این اداره کل مجددا به بابویی رئیس انجمن ورزش دانش آموزی معرفی شدند. مهدی میرجعفری از پیشکسوتان کشتی از سوی علی جوادی استاندار تهران مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به وی تقدیم شد.

دکمه بازگشت به بالا