ورزش

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

هفته دهم لیگ برتر هفته ای بود که اکثر مدیران در دقایق پایانی بازی ها عصبانی شدند و تصاویر تیم منتخب هفته خود را تهیه کردند.

به گزارش رویداد برتر، هفته دهم لیگ برتر ایران با برگزاری مسابقات جنجالی و اعتراض به داوران همراه شد که اکثریت مربیان به سوت اشتباه اعتراض کردند! در این هفته پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و نساجی بردهای ارزشمندی کسب کردند و استقلال، فولد، تراکتور و ملوان بازنده های هفته بودند.

– کریم ماهار مازیار

آخرین لحظات دیدار پرسپولیس و ملوان بسیار جنجالی و هیجان انگیز بود. کارت زرد داور برای یکی از ملوانان نیمکت نشین و محکومیت تیم میزبان مبنی بر از دست دادن پنالتی که با عصبانیت و صحبت های مازیار زارع در زمین همراه بود، به سختی می توانست دلجویی کند. وی در عین حال به صفایی، داور مسابقه نیز متهم شد. کریم باقری که همیشه نقش میانجی را در چنین مواقعی بازی می کند به سرعت وارد عمل شد و سعی کرد همبازی سابق خود را آرام کند. این دیدار در نهایت با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تصاویر منتخب از هفته دهم لیگ برتر;  خشم و جنون

ساپینتو دوباره عصبانی شد

ریکاردو ساپینتو آخرین قسمت محرومیت خود را در دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی سپری کرد. ساپینتو بعد از بازی درست زمانی که می خواست از تونل ورزشگاه عبور کند و به رختکن تیمش برود، با فردی که می خواست از او فیلم بگیرد درگیر شد و شب نسبتا آرام خود را در سکوها با عصبانیت به پایان رساند.

تصاویر منتخب از هفته دهم لیگ برتر;  خشم و جنون

– نوازی از دریافت کارت قرمز اجتناب کرد

مهدی رحمتی در پایان بازی تیمش مقابل استقلال به شدت به تصمیمات داور اعتراض کرد. او در نشست خبری معتقد بود که وحید کاظمی، داور مسابقه از ابتدای بازی قصد داشت سر تیمش را قطع کند و به اشتباه بازیکن تیمش را اخراج کرد. نوازی و فاضلی دستیاران رحمتی به سختی از اخراج او جلوگیری کردند و در نهایت رحمتی با یک کارت زرد و یک تساوی ارزشمند مقابل استقلال تهران را ترک کرد.

تصاویر منتخب از هفته دهم لیگ برتر;  خشم و جنون

شکار عقاب در خارج از محوطه جریمه

محمدرضا اخباری در تبریز با نام «قارتال» (عقاب آذری) شناخته می شود و با نمایش های خوب خود در هفته های اخیر یکی از عوامل موفقیت تراکتورسازی بود اما در دیدار با سپاهان اشتباه کرد. اختر در حالی که تیمش با یک گل عقب بود توپ را بیرون از محوطه جریمه لمس کرد تا دروازه اش بسته بماند و از زمین اخراج شد اما ضربه ایستگاهی رضاییان بدترین ممکن بود و تراکتور با یک پاس گل کمتر پیروز میدان شد. سپاهان.

تصاویر منتخب از هفته دهم لیگ برتر;  خشم و جنون

– فولاد جاده را ترک کرد

اولین شکست فولاد در قائم شهر نتایج خوبی در هفته های اخیر نداشته است. نساجی مانع محکمی برای شاگردان نکونام بود و این تیم با یک گل بازی را واگذار کرد تا نساجی بتواند خودش را بالا بکشد. در یکی از صحنه های بازی بوهمدان در برخورد با علیرضا ابراهیمی تعادل خود را از دست داد و در هنگام خروج از زمین با تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد.

تصاویر منتخب از هفته دهم لیگ برتر;  خشم و جنون

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا