ورزش

تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس شد/ لوکادیا می‌تواند بهتر شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری رویداد برتر; یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر تیم مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر (جام خلیج فارس) گفت: بازی بسیار مهم و حساسی در انتظار ما است. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که هم در فوتبال و هم در نتایج خوب عمل کرده است.

او اضافه کرد: مس رفسنجان فوتبال فوروارد و از عقب بازی می کند. آنها دوست دارند فوتبال بازی کنند. آنها تیم قابل احترامی هستند. ما برای محمد ربیعی و بازیکنانش احترام زیادی قائل هستیم اما سه امتیاز این بازی خانگی با توجه به شرایط جدول برای ما بسیار حساس و مهم است.

گل محمدی بیان کرد: ما باید روی وظایف و بحث های فنی خود تمرکز کنیم تا یک بازی خوب ارائه کنیم. ما تا الان تمرینات خوبی داشته ایم. بازیکنان بین المللی دیر به سراغ ما آمدند اما سعی کردیم حداقل با تمرین دیروز هماهنگی ایجاد کنیم. متاسفانه دو سه بازیکن مصدوم داریم اما در مجموع شرایط تیم خوب است و آماده یک بازی خوب هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه لوکادیا از هافبک ها خوب تغذیه نمی شود صحبت کرد. اتفاقی جلوی تراکتور افتاد که فکر نمی کنم اینجا ارزش صحبت در موردش را داشته باشد. این یک بازی خاص بود که قبل، بین دو نیمه و بعد از بازی اتفاق افتاد. شرایط مسابقه واقعا عادی نبود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در بازی با سپاهان موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. فکر می کنم کمی تحت تاثیر بازی تراکتور بودیم اما مقابل سپاهان خوب بازی کردیم. لوکادیا هم خوب بازی کرد اما هنوز جای پیشرفت وجود دارد. با توجه به تعطیلات لیگ و تعطیلات یک ماهه و همچنین کمبود بازیکنان تیم ملی، ناهماهنگی زیادی بین اعضای تیم به وجود آمد. در بازی تراکتورسازی هم اتفاقاتی رخ داد اما فکر می کنم فردا می توانیم بازی روانتر و پیشروتری انجام دهیم. در تمرینات تمرکز خوبی داشتیم و برای بازی فردا هم تمرکز خوبی خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور سه روزه ملی پوشان در اختیار تیم ملی گفت: اگر بازی ها برای یک هفته باشد، 3 روز مشکلی نداریم. هفته گذشته بین بازی های ما 6 روز وقفه بود و بازیکنان ما 3 روز در اختیار تیم ملی بودند اما این مدت فقط یک هفته بود. در هفته های بعد با توجه به اینکه فاصله مسابقات 7 روز است، بازیکنان ما با داشتن سه روز در اختیار مشکلی نخواهند داشت.

گل محمدی در ادامه بیان کرد: می خواهیم تیم ملی نتیجه خوبی کسب کند. هماهنگی بیشتری ایجاد کنید و بیشتر با هم باشید. کی روش خیلی دیر به تیم ملی کشورمان آمد. آنها به زمان بیشتری برای آماده شدن برای جام جهانی نیاز دارند.

503

وی همچنین در مورد بیماری دیابت خود گفت: دیابات دیروز با تیم کار کرد و فردا می تواند در لیست ما باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط زمین تمرین افزود: هنوز قرارداد بسته نشده اما امروز گفتند می توانی آنجا تمرین کنی. به نظر من هنوز شرایط خاک مساعد نیست. آنها مجبور بودند چمن را بتراشند. دیشب بازدید کردیم و زیاد مناسب نبود. ما باید یک یا دو جلسه برویم و ببینیم چمن شما چگونه است. در این دو سه ماه ما را خیلی اذیت کردند. در هفته های اخیر شرایط در منطقه شهید کاظمی بسیار سخت بوده است. ما به یک منطقه دیگر برای تمرین نیاز داریم. شرایط سخت است اما امیدواریم هر چه زودتر این موضوع حل شود.

گل محمدی درباره شرایط داوری گفت: داوری بحثی است که در دو سه سال گذشته مطرح شده و فشار زیادی به کمیته داوران وارد کرده است. من دوست ندارم در مورد قضاوت صحبت کنم. من هنوز در مورد اتفاقات دربی پارسال صحبت می کنم. بهتر است داوران آن مسابقه و برخی کارشناس ها فیلم بازی را ببینند. امسال به نظر من داوران نسبت به سال های گذشته شرایط بهتری دارند. ممکن است برخی از بازی ها مشکلاتی داشته باشند، اما برخی از آنها طبیعی هستند. داوران می توانند بهتر باشند، اما ما باید ابزار لازم را به آنها بدهیم. آنها حتی در برخی بازی ها تلفن همراه ندارند، چه برسد به VAR.

گل محمدی افزود: شرایط برای بازیکنان قهرمانی خوب است و بازیکنان خارجی هم به تیم ها کمک می کنند و از سال گذشته استاندارد قهرمانی بهتر شده است. حضور مربیان ممتاز خارجی و بازیکنان خوب خارجی مسابقات را جذاب کرد. لیگ سختی داریم و هرکس کمترین مشکل را داشته باشد قهرمان می شود.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 به آن رای مخالف دهید

دکمه بازگشت به بالا