ورزش

در بهترین حالت می‌توانیم به شرایط ۱۰ سال قبل برگردیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمدرضا براری مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: مربیان بسیار خوبی در سطح ملی و استانی داریم در این معنا هیچ کمبودی وجود ندارد ولی سالن هایی که چندین سال است به دلایل مختلف از جمله کمبود وسایل وزنه برداری باز شده اند رها و نابود شد، عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و… و شکست حفاظت امور مالی هیئت ها که ریشه آن به مدیریت بد سال های گذشته بازمی گردد. ترانه وزنه برداران خیلی کم هستند.

ملی پوش وزنه برداری افزود: شرایط امروز و 10 سال پیش ترانه S کار برای وزنه بردارانترانه جستجو کردن راحت تر آیا ما ورزشکاران بزرگی داریم که بیشترین مدال ها را دارند المپیکی در وزنه برداری پیروز شد. ما مربیان ملی و استانی خیلی خوبی داریم و این یکی از آنهاست پیش اتاق یک شهر می تواند هر سال قهرمان آسیا معرفی کند یک صورت شاخص را به وزن کشور معرفی کنید یعنی ظرفیت و زمینه در استان ها موجود است ولی از نظر تجهیزات و پیش اتاق ما نه تنها در دنیا، بلکه در کشور هم خیلی ضعیف هستیم.

براری وی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: برای استفاده از علم روز عملی روز دنیا باید ابزارهایی تهیه کرد. علم تمرین همراه با جدیدترین تجهیزات روز دنیا باعث پیشرفت ورزشکار و دوری از آسیب می شود. یکی از کارهای خوبی که در فدراسیون انجام می دهند پیگیری و جذب اسپانسر برای حل این مشکلات است و سال هاست که این موضوع مغفول مانده است و این به رئیس فدراسیون وزنه برداری آقای انوشیروانی است که اردوهای مناسب و مدرن برگزار کند و تلاش کند. برای حل بسیاری از مشکلات وزنه برداری راه حل با تشکر از شما.

دکمه بازگشت به بالا