اقتصادی

ساپینتو با انتقاد از مربیان استقلال؛ کسی حق ندارد با نیمکت حریفان حرف بزند/برای برد به مصاف گل گهر می رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از همکارانش که در دیدار با نساجی با کادر فنی این تیم صحبت کردند، گفت: به هیچکس از نیمکت تیمم اجازه نمی دهم با سرمربی حریف صحبت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ریکاردو ساپینتو پیش از بازی استقلال – گل گهر گفت: ابتدا به تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی خوب تبریک می گویم. برای تیم فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و به سه بازیکن استقلال خسته نباشید می گویم. امیدوارم همچنان موفق باشند.

وی درباره دیدار مقابل گل گهر گفت: مقابل تیمی بازی می کنیم که تا اینجای کار در لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته است. گل گهر یکی از معدود تیم هایی است که امسال برای قهرمانی می جنگد. یک تفاوت نسبت به سال گذشته این است که امسال تیم های زیادی برای عنوان قهرمانی می جنگند. البته برای کسب عنوان قهرمانی با تمام توان خواهیم جنگید. فردا با تمام قوا تلاش می کنیم تا بازی را ببریم.

ساپینتو درباره انتظاراتش از قضاوت فردا گفت: برای کادر داوری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. در چند بازی قبلی به خاطر عملکرد داوران شکست خوردیم و همه دیدند چه اتفاقی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون مشکل نبوده و این موضوع را بسیاری از کارشناسان تایید کرده اند. فردا امیدوارم و مطمئنم که داوران تمام تلاش خود را می کنند و تصمیمات درستی می گیرند.

وی در پایان با اشاره به لزوم رعایت احترام بین نیمکت‌ها در طول بازی‌ها، گفت: زمانی که به عنوان سرمربی کنار زمین می‌ایستم و اگر قرار باشد با داور صحبت کنم، این کار را انجام می‌دهم. یک مربی. یا اگر باید با نیمکت حریف صحبت کنید، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت می کنم. احترام گذاشتن مهم است. این گفتگوها باید با احترام کامل انجام شود. دستیار یا شخص دیگری نباید از روی نیمکت با سرمربی تیم مقابل صحبت کند. در بازی با نساجی این اتفاق افتاد. من به هیچکس از نیمکت تیمم اجازه صحبت با سرمربی حریف را نمی دهم و از نیمکت حریف هم همین انتظار را دارم. اگر دستیارانم می خواهند چیزی بگویند، باید آن را به من منتقل کنند تا بگویم. حفظ احترام برای من بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا