خبرهای کلی

شهدا قهرمانان اصلی جامعه و الگوی واقعی مردم هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، غلامعلی حیدری ظهر شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی به 70 شهید چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد و اظهار داشت: شهدا با خون خود توانستند نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه در تاریخ حفظ کنند.

وی افزود: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با جانفشانی های دوران دفاع مقدس عزت، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران را در جهان حفظ کردند.

حیدری به سهم 2 هزار و 440 شهید چهارمحال و بختیاری در جنگ پیش آمده اشاره و تصریح کرد: برخی از سرلشکرهای استان مانند شهید غلامرضا کاووسی شهید جمشید به شهادت رسیدند. براتپور و خداکرم رجب پور از شهدای ورزش این استان است که در راه دفاع از ایران اسلامی به شهادت رسید.

وی یادآور شد: مردم پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شایسته خدمت هستند و همه مسئولان موظفند از توان خود برای خدمت به این قشر استفاده کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و تاکید کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و قربانیان در 8 سال دفاع مقدس، مقاومت در برابر دشمن. بعثیاجازه ندادند یک قطعه از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

حیدری تصریح کرد: احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده آنان وظیفه همگان است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده ها انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا