خبرهای کلی

صنعت کاشی و سرامیک از واردات گلوله های سرامیکی بی نیاز می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد مهدی برادران بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح اولین کارخانه پرتابه سرامیک میبدیان با بیان اینکه روح دین در جمعیت میبدی برجسته است، اظهار داشت: روحیه قناعت میبدیان است. جمعیت استان یزد و شهرستان میبد یکی از مهمترین عوامل صنعتی است.

وی با اشاره به توسعه صنعتی استان یزد گفت: شرکت های بزرگ می توانند موتور توسعه باشند اما الگوی مناسبی برای فرهنگ کار و فرهنگ صنعتی نیستند و این زمینه ساز آن مناطقی است که می توانند در الگوسازی موفق باشند. . و فرهنگ کار

برادران گفت: تبدیل شدن میبد به قطب تولید کاشی و سرامیک بازگشت به تفکری است که با کمترین منابع بیشترین ارزش افزوده را ایجاد کرد.

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: برخی از صنایع با تلاش و کوشش به وجود آمدند که متولیان آن انسان های وارسته ای بودند که مرگبارترین روز را انتخاب کردند.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش در حوزه کاشی و سرامیک، گفت: مجبور بودیم در این حوزه توپ های سرامیکی وارد کنیم اما با راه اندازی این واحد و دو واحد دیگر در نقاط مختلف کشور، به زودی این صنعت وارد کشور شد. در این بخش دیگر نیازی به کاشی و سرامیک برای تولید نخواهد بود.

برادران تاکید کرد: در بهار صنعتی کشور هستیم و رشد صنعتی به ویژه در سه ماهه اول امسال افزایش یافت و علاوه بر صنعت، صادرات و تجارت نیز افزایش یافت و به تبع آن اشتغالزایی نیز داشت، بنابراین امروز باید با کمبود صنعت مواجه شود. تکنسین ها و کارگران

صمت معاون وزیر صنعت ابراز امیدواری کرد: تلاش های صورت گرفته در حوزه صنعت، معدن و تجارت با تلاش صنعتگران، سرمایه گذاران و کارگران موجب پیشرفت کشور شود.

دکمه بازگشت به بالا