سلامت و دانش

فیلم | بروس ویلیس بازیگر فیلم‌های جان سخت «چهره‌اش را فروخت»

Gizmodo می نویسد بروس ویلیس، بازیگر مشهور هالیوود “چهره خود را فروخت”. ویلیس موافقت کرد که حقوق استفاده از چهره خود را بفروشد تا دوقلوی دیجیتالی او با استفاده از فناوری جعل عمیق ساخته شود. بروس ویلیس مدتی پیش اعلام کرد که به دلیل آفازی از دنیای بازیگری خداحافظی می کند.

این اولین بار نیست که نسخه های دیجیتالی بازیگران با استفاده از فناوری عمیق جعلی ساخته می شود، با این حال بروس ویلیس یکی از اولین بازیگرانی است که به طور رسمی حقوق استفاده از نسخه دیجیتالی ساخته شده توسط هوش مصنوعی خود را به فروش رساند. به گفته منابع مختلف، قرارداد ویلیس هرگز به پایان نمی رسد و شرکت های فیلمسازی می توانند برای همیشه از چهره او استفاده کنند.

گفته می شود که بروس ویلیس برای فروش صورتش با دیپ کیک شریک شده است. DeepKick در هوش مصنوعی تخصص دارد و دوقلو دیجیتال ویلیس را با تایید رسمی ایجاد خواهد کرد. پس از دوران بازیگری ویلیس، دیپ کیک از نسخه دیجیتالی ویلیس در فیلم ها استفاده خواهد کرد. اختلال آفازی بروس ویلیس بر توانایی فرد برای برقراری ارتباط تأثیر می گذارد.

در سال های اخیر، تکنولوژی جذابیت دوگانه ای به فیلم ها و سریال ها بخشیده است. به لطف پیشرفت تکنولوژی، امروزه انیمیشن های واقع گرایانه ساخته می شوند و فیلم های محبوبی مانند Interstellar ساخته می شوند. کریستوفر نولانآنها سیاهچاله فضایی را با دقت بسیار بالایی نشان می دهند.

در بیانیه ای که در وب سایت دیپ کیک منتشر شد، بروس ویلیس گفت: “این فرصت عالی برای گام برداشتن در زمان است. شبکه عصبی [استفاده‌شده برای تولید نسخه‌ی دیجیتالی] بر اساس محتوای مجموعه فیلم های جانشخت و فیلم عنصر پنجم به من آموزش داده شد، بنابراین شخصیت مجازی من شبیه تصاویر آن زمان است. به لطف ظهور تکنولوژی مدرن، می توانم با دیگران ارتباط برقرار کنم، کار کنم و در صنعت سینما حضور داشته باشم حتی اگر در قاره دیگری باشم. این یک تجربه کاملا جدید و جالب برای من است و من از تیم خود بسیار قدردانی می کنم.”

دیپ کیک برای جزئیات بیشتر به سوالات رسانه ها پاسخ نداد. بروس ویلیس مدت زیادی است که با این شرکت کار می کند. در سال 2021 به لطف هوش مصنوعی، بروس ویلیس در یکی از تبلیغات این شرکت ظاهر شد.

بروس ویلیس تنها بازیگر هالیوودی نیست که این کار را انجام می دهد. جیمز ارل جونز او اخیرا اعلام کرد که دیگر نمی خواهد در فیلم ها و سریال های بعدی دنیای جنگ ستارگان ایفای نقش کند. دارث ویدر ظاهر شد او گفت که صدای خود را به Respeecher فروخته است.

227227

دکمه بازگشت به بالا