خبرهای کلی

لزوم نظارت مستمر بر قیمت‌ها در تنگستان/ جریمه‌ها بازدارنده باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، احمد لطفی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه مرکز تنظیم بازار شهرستان تنگستان اظهار داشت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و همچنین نظارت و کنترل مستمر بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف وی است. . مرکز تنظیم بازار و این اقدامات در راستای خدمات ارائه شده به شهروندان بوده و رضایت آنان مطلوب است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت ها باید قیمت ها به صورت مستمر بررسی و نظارت شود و با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: اعضای فرماندهی تنظیم بازار باید نسبت به انجام وظایف خود در زمینه تنظیم بازار (طبق شرح وظایف) و نظارت صحیح بر کار توجه جدی داشته باشند.

لزوم جلوگیری از گران فروشی

وی افزود: برای جلوگیری از گران فروشی و تخلف از سایر مشاغل، دستگاه های ذی صلاح باید نظارت همه جانبه، با بازرسی های مادی و غیرمادی داشته باشند.

لطفی تصریح کرد: پس از ارائه گرانفروشی و… به اداره صنعت، معدن و شبکه بهداشت و درمان وزارت جهاد کشاورزی، پرونده به وزارت ارشاد ارسال شود. شهر.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: اداره تعزیرات پس از رسیدگی به پرونده ها نسبت به جریمه اصناف متخلف طبق قوانین و مقررات مربوطه اقدام کند و در خصوص جریمه اصناف متخلف نیز جریمه ها روشی بازدارنده است.

وی ادامه داد: اداره تعزیرات حکومتی تنگستان باید در جلسه بعدی گزارشی از وضعیت پرونده های مربوط به تخلفات ادارات شهرستان در شش ماهه اول سال ارائه کند.

تهیه و توزیع اقلام دولتی

یاد لطفی به ارمغان آوردن مقرر شد جهاد کشاورزی شهرستان به صورت مستمر در خصوص جذب و توزیع اقلام دولتی گزارش کتبی به فرمانداری داشته باشد.

فرماندار تنگستان اعلام کرد: جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به کاهش قیمت کالاها به مردم اطلاع رسانی کند. شهرداران اهرم و آباد بر ایجاد بازارچه های دائمی در سطح شهر به منظور تامین و تامین کالاهای عمومی مورد نیاز مردم نظارت و نتیجه اقدامات را در جلسه بعدی ارائه کنند.

وی افزود: جلسات کمیته تنظیم بازار باید به صورت هفتگی برگزار و هماهنگی های لازم توسط جهاد کشاورزی شهرستان به عنوان دبیر جلسه انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا