نمایندگی رسمی کویر تایر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نمایندگی رسمی کویر تایر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش تجارت خبرگزاری آنلاین، یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین لاستیک های موجود در بازار داخلی تایر، برند Desert Tire است. شرکت تایر کویر در زمینه تولید لاستیک برای انواع خودرو فعالیت دارد، از این رو در بازار تایر ایران نقش پررنگی دارد. شرکت تایر کویر توانایی تولید لاستیک های تمام فصل، زمستانه و تابستانی را دارد. شما همچنین می توانید این کار را برای ماشین خود انجام دهید به دلیل برای رفت و آمد روزانه خود لاستیک بخرید. با وجود کیفیت عالی که ارائه می دهد، لاستیک صحرایی قیمت مناسب، مقرون به صرفه تر و ارزان تر از رقبای خود دارد. وب سایت و فروشگاه رینگو این نماینده رسمی دزرت تایر است که انواع و مدل های لاستیک این برند را ارائه و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. اگر شما هم به دنبال لاستیک ایرانی مرغوب هستید، توصیه می کنیم این مقاله را از سایت فروشگاه بررسی کنید رینگو که نشان دهنده کویر تایر است.

تاریخچه برند Desert Tire

شرکت تایر کویر در اواخر سال 1366 اساسنامه خود را دریافت کرد و در سال 1377 به بهره برداری رسید. کویر در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی تأسیس شد. این شرکت محصولات مختلفی تولید می کند که عبارتند از: انواع لاستیک شعاعی سواری، انواع لاستیک شعاعی فولاد دفاع و انواع نیز فلپ. تمامی محصولات ذکر شده بر روی آنها دارای برند Desert Tire هستند. شرکت تایر کویر در حال حاضر ظرفیت تولید 27900 تن انواع لاستیک و رینگ را دارد و راندمان این شرکت در سال های اخیر به 92 درصد رسیده است. کویر تایر اولین شرکت تایرسازی ایرانی با فناوری طراحی و ساخت لاستیک است شعاعی دفاع سیمی و لوله یک کمین این خودرو از شرکت اسلواکی ماتادور وارد شده است. شرکت اسلواکی ماتادور یکی از بهترین برندهای اروپایی می باشد که همکاری با آن از امتیازات ویژه شرکت تایر کویر می باشد. دزرت تایر علاوه بر فناوری جدید و پیشرفته دنیا، دارای ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ای است که به تولید تایرهای باکیفیت کمک می کند. این ماشین ها از شرکت های مدرن ژاپنی خریداری شده اند و به لطف سیستم های کنترلی پیشرفته و تجهیزات دقیق، به طور منحصر به فردی قادر به تولید لاستیک های درجه یک هستند. شرکت کویر تایر به لطف سیستم تولید پیشرفته خود موفق به تولید لاستیک های کد V و W شده است که برای خودروهای اسپرت و خارجی با سایز رینگ 16 و 18 اینچ بسیار عالی است. سیستم تولید پیشرفته کارخانجات تایر کویری تنها به مراحل تولید ختم نمی شود، بلکه این شرکت تایرسازی پس از تولید از تجهیزات کنترل کیفیت مدرن و پیشرفته نیز استفاده می کند. این سیستم کنترل کیفیت شامل آزمایشگاه هایی با تجهیزات مدرن و واحد ارزیابی قوی می باشد.

خواص مثبت لاستیک بیابانی

با خرید لاستیک های بیابانی می توانید هزینه های خرید و نگهداری لاستیک خود را کاهش دهید. خود خودروهای ایرانی هزینه های زیادی را به صاحبان خود تحمیل می کنند اما می تواند استهلاک آنها را کاهش دهد. یکی از راه های کاهش هزینه ها، خرید لاستیک های بیابانی است. شما می توانید مناسب ترین لاستیک خودروی خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. این لاستیک ها کاملا با رینگ خودروهای ایرانی و مسیرهای طی شده با آن ها سازگاری دارد. استفاده از برند لاستیک بیابانی عملکرد خودروی شما را بهبود می بخشد، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای جلو و لاستیک نخواهید داشت. تایر بیابانی به دلیل آب و هوا و مسیرهایی که در آن استفاده می شود ماندگاری بالایی دارد و در هر فصلی از سال قابل استفاده است. البته فراموش نکنید که بهتر است لاستیک هایی متناسب با آب و هوای محل زندگی خود خریداری کنید، مثلا اگر در محیطی بارانی و سرد زندگی می کنید باید لاستیک های زمستانی را از Desert Tire خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید لاستیک بیابانی را دارید از عدم پرداخت عوارض گمرکی و تفاوت قیمت خارجی و داخلی خوشحال باشید با این تفاوت که کیفیت لاستیک های بیابانی نزدیک به لاستیک های درجه یک خارجی است. .

از آنجایی که لاستیک بیابانی در داخل تولید می شود و یک محصول داخلی است، تا حد زیادی از تغییرات قیمت ارز مصون است، بنابراین می توانید از ثبات قیمت مطمئن باشید. همچنین لاستیک های خارجی ممکن است به اندازه کافی با خودروهای داخلی سازگاری نداشته باشند و به همین دلیل پول شما هدر می رود. شرکت Desert Tire از بهترین فناوری های زمان خود در تولید لاستیک های خود استفاده می کند، بنابراین هزینه ای که برای آن صرف می شود کاملا ارزشش را دارد.

شرکت تایر کویر ظرفیت بالایی در تولید انواع لاستیک دارد. اگر در آب و هوای گرم و خشک با دمای بسیار بالا زندگی می کنید، می توانید از لاستیک های تابستانی Desert Tire استفاده کنید. از طرفی اگر در مناطق سردسیر و برفی ایران زندگی می کنید، بهتر است تایرهای زمستانی را از دسرت تایر انتخاب کنید. شرکت دزرت تایر علاوه بر این دو مورد، لاستیک های مناسب برای هر چهار فصل سال را نیز تولید می کند که می توانید در صورت نیاز آن ها را خریداری کنید. Desert Tire تایرهایی را برای هر اندازه رینگ می سازد به دلیل لاستیک های مناسب برای نیاز و ماشین خود را تهیه کنید.

لاستیک های بیابانی با کشش خود ثبات و پایداری کافی را در هنگام رانندگی فراهم می کنند. این لاستیک ها از فناوری جدیدی استفاده می کنند که مقاومت غلتشی آنها را به حداقل می رساند و در نتیجه مصرف سوخت و استهلاک خودرو را کاهش می دهد. طراحی آج لاستیک های Desert Tire نسخه زمستانی و بارانی به گونه ای است که باران در حین حرکت از آن عبور می کند و در نتیجه خطر تصادف و لغزش را کاهش می دهد. علاوه بر این، فناوری ساخت تایر Desert Tire صدای خارجی را به حداقل می رساند و باعث می شود هنگام حرکت صدای لاستیک کمتری بشنوید. همچنین نرمی و انعطاف پذیری این لاستیک ها به گونه ای است که در هنگام رانندگی لرزش بسیار کمی را احساس می کنید.

خرید لاستیک بیابانی

سایت اینترنتی رینگو مطمئن ترین مکان برای خرید آنلاین لاستیک صحرای تایر همچنین. می توانید به سایت مراجعه کنید رینگو و به قسمت محصولات مراجعه کنید و با توجه به نیاز خود و ماشینتان لاستیک های مورد نظر خود را خریداری کنید. مغازه و محل رینگو نماینده Desert Tire طیف گسترده ای از لاستیک های Desert Tire را ارائه می دهد. در این سایت می‌توانید لاستیک‌ها را بر اساس بودجه، ماشین، سبک رانندگی، آب و هوای محل زندگی‌تان و عرض یا جنس لاستیک خریداری کنید. در هنگام خرید لاستیک باید به پارچه سایز لاستیک توجه کافی داشت چرا که لاستیک های پهن علاوه بر مزیت های فراوانی که دارند می توانند خودرو را با مشکل مواجه کنند.

آخرین کلمه

در مجله رینگو لاستیک کویر را بررسی کردیم. همانطور که توضیح داده شد لاستیک کویر یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین لاستیک های موجود در بازار ایران بسیار قابل رقابت با سایر برندهای داخلی و خارجی هستند. شرکت تایر کویر نیز بهترین و مناسب ترین لاستیک ها را برای خودروهای ایرانی تولید می کند و شما به راحتی می توانید لاستیک های همسان و سازگار را برای خودرو خود تهیه کنید. بهترین و مطمئن ترین مکان، فروشگاه و وب سایت برای خرید لاستیک رینگو زیرا رینگو نماینده رسمی دزرت تایر همچنین. با مراجعه به سایت می توانید این کار را انجام دهید رینگو راحت و ارزان خرید کنید. این سایت به شما این امکان را می دهد تا لاستیک های سفارش داده شده را در کوتاه ترین زمان ممکن و با تحویل فوری تحویل بگیرید.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین درباره محتوای آن اظهار نظری نکرده است.

دکمه بازگشت به بالا