خبرهای کلی

چاه‌های کشاورزی شهرستان تنگستان تعیین تکلیف شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در سخنان نماز جمعه این هفته شهرستان اهرم با تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: آخرین پیامبر اعظم(ص) آغاز همه چیز است نعمت هایی که خداوند متعال برای بشر در نظر گرفته است. ما که اسلام را وسیله سعادت بشر و راه نجات انسان می دانیم، این موهبت الهی را مدیون وجود مبارک پیامبر هستیم که در ماه ربیع رخ داد و روز پرفروغ بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به عنوان مهری درخشان. از بادیان و ماه قلب های تاریک بشریت و از قلب های رستگار شده او تغییر کرد.

امام جمعه اهرم افزود: پیامبر نور و رحمت با شخصیت عالی و صبر زیبا خود رحمت است به تمام دنیا و مکتب امام صادق (علیه السلام) که برخاسته از این خلقت بزرگ پیامبر بود 4 هزار شاگرد تربیت کرد و به برکت مکتب امام صادق (علیه السلام) این مدرسه در نقاط امروزی جهان در حال تکثیر است.

وی ادامه داد: اگر نوجوان امروز در گرداب شبهه دشمن گرفتار شود و سنت پیامبر و اهل بیت و حکومتی را که پیامبر می خواست اجرا کند را نادیده بگیرد و در تار و پود شهوات و شبهات شبکه های بیگانه بنشیند. . و قدری فرد مشهور سلام جوان ها که نفس و پری حساب های دلاری شان را تضمین می کند، جان و وقت و پول شماست، مواظب باشید گرفتار شیرینی مگس ها نشوید.

پهلو زاده گفت: نوجوانان امروز به خوبی می دانند که اگر حضرت نوح (ع) طوفان بزرگ را اعلام کرد و محقق خواهد شد، اگر حضرت ابراهیم (ع) شکست مشرکان و هلاکت نمرود را اعلام کرد و اگر حضرت موسی (ع) وعده رهایی جهان را داده باشد، محقق خواهد شد. قوم یهود از اسارت فراعنه و واقع شد.. شد و اگر پیغمبر از فتح کسری و روم خبر داد و شد اگر امام کاظم علیه السلام فرمود مردی از قم قیام می کند و ما طاغوت را سرنگون می کنیم و این اتفاق افتاد بهمن 57 22-من و اگر امام فرمودند انقلاب پیروز می شود و شاه می رود و شاه فرار می کند و اگر ولی فقیه می گوید سوریه و عراق باید حفظ شود و داعش. باید نابود شود و دیدید که عراق و سوریه ماندند و داعش نابود شد و زمانی که گفتند اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهد دید و حالا این متوجه شده است.

وY وی گفت: شما جوانان شاهد فتح عربستان توسط مجاهدین و آزادسازی مکان مقدس قبله اول مسلمانان خواهید بود. این نشانه مقایسه فلسطین در سال 1947 و فلسطین در سال 2022 است.

امام جمعه اهرم افزود: فلسطین 75 سال پیش با سنگ در دست، فلسطین امروز با موشک نشانه زوال غده سرطانی صهیونیسم است.

وی تصریح کرد: یمن 8 سال پیش با یمن امروز قابل مقایسه نیست و بیرون راندن آمریکا از منطقه غرب آسیا نشانه دیگری از این انحطاط است و به همین دلیل است که دشمن می جنگد و انفعال خود را می بیند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تحلیل های مهمی داشتند از جمله اینکه انفعال دشمن در این حادثه و در قیام اخیر مربوط به چند حرکت مهم ملت ایران است.

او به یاد می آورد به ارمغان آوردن شید: یکی از این حرکت های مهم حرکت عظیم مردم به ویژه جوانان در موضوع کرونا بود و این حضور عجیبی که مردم و جوانان ما پیدا کردند در دنیا بی سابقه بود.

وی افزود: حضور تشییع جنازه ها در روزهای اول که صاحبان اجساد و بستگانشان جرات نزدیک شدن به آنها را نداشتند، جوانان و علاقه مندان زیادی جلو آمدند که آمدند، اجساد را تجهیز و دفن کردند. . بقیه کارها انجام شده است مانند ساخت ماسک، ساخت واکسن، تهیه انواع مایحتاج و سپس امداد رسانی. صادقانه مشاغل معلق، افراد نیازمند و جوانان وارد میدان شدند.

وی گفت: این نشان می دهد که ملت ایران سرزنده و متدین است و به مسائل دینی و ارزش های دینی پایبند است.

پهلو زاده وی تصریح کرد: پدیده بی نظیر فرامرزی سرود حماسی سلام کمندت ده ها میلیون جوان را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

وی بیان کرد: حرکت سوم بحث اربعین بود که آیا بین کربلای نجف و کاظم به کربلا رفتند و چه راهپیمایی های عظیمی در داخل کشور به عنوان بازماندگان انجام دادند که بسیار مهم بود. میلیون ها نفر که اکثراً جوانان بودند در این راهپیمایی ها شرکت کردند که نشان می داد آنها زنده، سرزنده و متدین، دلبسته به مسائل دینی و علاقه مند به دین و مذهب هستند.

امام جمعه اهرم گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام فرمودند یکی از اهداف دشمن این است که مسئولان را به این کارها مشغول کنند و سرشان را گرم کنند تا از کار اصلی دست بردارند این مسئله اقتصادی و حل مشکلات مردم است.

ارتباط والدین و معلمان نیازمند یک شبکه آموزشی فعال

وی با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان از 24 تا 30 آنلاین گفت: این پیوند بیش از هر زمان دیگری توجه والدین و مربیان محترم را می طلبد و شبکه آموزشی فعال و نه منفعل را می طلبد.

پهلو زاده با اشاره به اینکه به گفته امیرمؤمنان میراثی بهتر از ادب فرزندان نیست، افزود: بدون معلم دینی و انقلابی، مسجد معلم محور و مسجد امام محور نمی توان به تربیت صحیح رسید.

و Y وی بیان کرد: تا نقطه مطلوب فاصله داریم و ضرورت تلاش در این زمینه بر عهده مربیان و معلمان، مسئولان آموزش و پرورش و ائمه جماعات محترم مساجد است.

امام جمعه اهرم یادآور شد: باید آشتی، مسئولیت آموزش و تحمل کار و پول باشد. المساله رای دادن به هیچ وجه قابل قبول نیست و روز قیامت بخشی از آن است وزیر و آخ تقصیر نوجوانان خواهد بود.

آموزش مدرسه باید اصلاح شود

وی افزود: آموزش مکتبی جایگاه خود را از دست داده و نیاز به احیا دارد که باید توسط وزارت کشور و سران قوای مقننه و مجریه اصلاح شود.

وی با اشاره به «تشخیص چاه آب برای کشاورزان فاقد مجوز برداشت»، گفت: لازم است وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در این هفته و آن هفته کشاورزان را معطل نکند و این کمیته و کمیسیون نباید این موضوع را انجام دهند. مردم را گمراه کند.»

وی بیان کرد: قانون این است که هم حفظ سطح آب های زیرزمینی و هم معیشت کشاورزان را برای کشاورزان تبیین و توجیه کند و هم صادقانه به کشاورزان پاسخ دهد.

وی افزود: انتقال مشکل راه حل مشکل نیست و انباشت مطالبات منجر به کاهش کارایی سیستم می شود، بنابراین مسئولان جهاد کشاورزی و اداره آب و سایر مسئولان مرتبط با کشاورزان صادقانه عمل کنند. این قوانین را با مردم به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا