خارجی

3 امتیاز بازی با گل گهر آخر فصل به استقلال کمک می کند/ساپینتو عصبانی است و زود از کوره در می رود

نوری در گفتگو با آنا

پیشکسوت تیم استقلال گفت: ساپینتو مرد عصبانی است و باید روی رفتارش تمرکز کند تا استقلالی ها آسیب نبینند.

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برتری استقلال در خانه مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت های قهرمانی فوتبال ایران، اظهار کرد: بازی مقابل تیمی که سرگروه است بسیار سخت خواهد بود. . مربی امیر قلعه نویی است، چون فوتبال را خوب می شناسد. استقلال در یک بازی 6 امتیازی تلاش کرد تا بازی را هدفمند کنترل کند و در نیمه اول به برتری یک بر صفر دست یافت. در نیمه دوم گل گهر خوب شروع کرد و این تیم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما این نتیجه نهایی نبود و در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شد و آبی پوشان توانستند. با این ضربه گل سوم را به ثمر رساند تا به حداکثر برسد. شک ندارم این سه امتیاز در پایان فصل کمک زیادی به استقلال می کند.

ریکاردو ساپینتو در خصوص اخراج داور مسابقه و اقدام وی علیه ناظر بازی گفت: سرمربی پرتغالی استقلال فردی عصبانی است که باید روی رفتار خود تمرکز کند. او به سرعت اعصاب خود را از دست می دهد و این به ضرر تیم است. مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه باید با ساپینتو دیدار کند و درباره فضای فوتبال ایران توضیح دهد. به گفته مسئولان نیمکت نشین استقلال، سعید الهاوی، سرمربی تیم گل گهر با سرمربی استقلال درگیر شد و آبی پوشان سرمربی پرتغالی نباید به رفتار مربی حریف واکنش نشان دهد. تیم او دستیار قلانوی است و اجباری به صحبت با سرمربی حریف ندارد اما ساپینتو تحت تاثیر قرار گرفت و از داور کارت قرمز گرفت.

پیشکسوت تیم استقلال اظهار داشت: ضعف داوری در این دیدار مشهود بود. وقتی پنالتی می زند دلیلی برای تردید ندارد و می خواهد با دستیارش صحبت کند تا بازیکنان و عوامل تیم گل گهر برای تغییر تصمیم داور تلاش کنند و اتفاقات زیادی رخ دهد. امیر عرب براقی داوری نیست که بتواند بازی ظریف استقلال و گل گهر را قضاوت کند و به همین دلیل شاهد اخطار و اخراج داور برای پنالتی در پایان بازی برای کنترل بازی بوده ایم. یک کارت قرمز مستقیم برای ساپینتوی تندخو واقعاً او را عصبانی می کند. به نظرم کارت قرمز برای او زیاد بود و البته باز هم تاکید می کنم که سرمربی استقلال باید آستانه تحمل خود را بالا ببرد تا تیم به خاطر اخراجش متضرر نشود. استقلال در بازی بعدی با فولاد کار سختی دارد، در غیاب سرمربی فولاد در کنار زمین و روی نیمکت می نشیند. امیدوارم ساپینتو آخرین کارت قرمز خود را در دیدار مقابل گلگره بگیرد.

انتهای پیام/4048/

دکمه بازگشت به بالا