خبرهای کلیکسب و کار برتر

دستگاه موبایل یاب مدارس چگونه کار میکند ؟ | آیا امکان دور زدن دستگاه گوشی یاب وجود دارد؟

استفاده از راکت های بازرسی بدنی در کشور ما در حال افزایش است. این دستگاه‌ها به دلیل  وزن سبک و کارایی مناسب در شناسایی فلزات مورد توجه مشاغل مختلف از جمله فرودگاه‌ها، گمرکات، ادارات و  مدارس قرار گرفته‌اند. اما کاربران زیادی از عملکرد این تجهیزات اطلاع کافی ندارند.  بسیاری سوال پرسیده‌اند که : ” دستگاه موبایل یاب مدارس چگونه کار میکند ؟” یا ” راکت بازرسی بدنی چگونه کار میکند ؟”

در این بخش به عملکرد این تجهیزات می‌پردازیم. در ضمن اگر قصد خرید دارید، می‌توانید در صفحه دستگاه گوشی یاب مدارس، مدلهای متنوع راکت های بازرسی بدنی برای مدرسه را با قیمت مناسب مشاهده کرده و دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمائید.

دستگاه-موبایل-یاب-مدارس-چگونه-کار-میکند

دستگاه موبایل یاب مدارس چیست و چگونه کار میکند ؟

دستگاه گوشی یاب یا موبایل یاب مدارس یک راکت بازرسی بدنی است که از طریق تشخیص فلزات، اشیاء مختلف را شناسایی می‌کند. بنابراین به آن راکت فلزیاب یا راکت بازرسی بدنی فلزیاب نیز می‌گویند.

اما بپردازیم  به سوالات کاربران :

دستگاه موبایل یاب مدارس چگونه کار میکند ؟

راکت بازرسی بدنی چگونه کار میکند ؟

آیا امکان دور زدن دستگاه گوشی یاب مدارس وجود دارد ؟

جواب :

همانطور که گفتیم این تجهیزات فلزیاب هستند و توانایی شناسایی انواع فلزات را دارند.  راکت فلزیاب وقتی که روشن است، یک میدان مغناطیسی کوچک در اطراف خود ( حدود 5 الی 15 سانتی‌متر) ایجاد می‌کند و از طریق تفاوت بازتاب این امواج  از فلزات و آلیاژهای مختلف، موفق به شناسایی آن‌ها می‌شود.

حالا سوالی که ممکن است پیش بیاید این است : راکت فلزیاب چه ربطی به تجهیزاتی مانند گوشی تلفن دارد؟

در جواب باید گفت که درصد زیادی از قطعات موبایل از فلز ساخته شده است و به همین دلیل راکت بازرسی به راحتی می‌تواند، آن را شناسایی کند. بنابراین شناسایی تلفن همراه هیچ ربطی به سیگنال و امواج بی‌سیم نداشته و خاموش کردن آن هم تأثیری در شناسایی آن توسط دستگاه بازرسی ندارد.

بیشتر راکت های بازرسی قابلیت تنظیم حساسیت دارند و یا درجه حساسیت آنها برای شناسایی اندازه‌های خاصی از فلزات تنظیم شده است. هر چه درجه حساسیت دستگاه بیشتر باشد، فلزات ریزتری را شناسایی خواهد کرد و هرچه درجه حساسیت کم شود، آن دستگاه برای شناسایی قطعات بزرگتر مناسب‌تر خواهد بود.

یکی از کاربردهای راکت های بازرسی استفاده از آن‌ها به عنوان دستگاه گوشی یاب و موبایل یاب در مدارس و سایر مراکز آموزشی است. حتی از این دستگاه به عنوان راکت بازرسی کنکور جهت جلوگیری از ورود وسایل ممنوعه از جمله موبایل به داخل جلسه آزمون استفاده می‌شود.

ویژگی‌های اصلی این راکت های بازسی به شرح زیر است:

  • شناسایی انواع فلزات از طریق امواج مغناطیسی
  • دارای درجه تنظیم حساسیت
  • وزن سبک و قابل حمل
  • دارای شارژر باتری قابل شارژ
  • دارای قابلیت هشدار در زمان شناسایی فلزات به صورت لرزش، چراغ و صدا

تا اینجای کار متوجه شدیم که دستگاه موبایل یاب مدارس چگونه کار میکند !  اگر تمایل به خرید این تجهیزات را دارید و یا می‌خواهید با مدل‌های مختلف دستگاه‌های بازرسی آشنا شوید، توصیه می‌کنم به بخش راکت بازرسی بدنی فلزیاب یا گیت بازرسی بدنی مراجعه نمائید.

دور-زدن-دستگاه-گوشی-یاب

برای بازرسی بدنی دانش آموزان در مدارس از چه دستگاهی استفاده کنیم؟

در حال حاضر مدلهای مختلفی از راکت بازرسی بدنی فلزیاب در بازار وجود دارد. خوشبختانه بیشتری این تجهیزات به راحتی تجهیزاتی مانند موبایل  را شناسایی می‌کنند. در ادامه تعدادی از بهترین مدلهای دستگاه گوشی یاب برای مدارس را به شما معرفی می‌کنیم. برای دریافت مشاوره و خرید می‌توانید با شماره 09190273245 تماس بگیرید.

  • راکت موبایل یاب MD01
  • دستگاه گوشی یاب MD02
  • راکت بازسی بدنی 3003B1
  • راکت فلزیاب MD360
  • راکت فلزیاب Pd140

هر 5 مدل معرفی شده دارای کیفیت شناسایی خوبی هستند و به راحتی می‌توان از آنها به عنوان دستگاه موبایل یاب در مدارس استفاده کرد.

با ادامه مطلب ” دستگاه موبایل یاب مدارس چگونه کار میکند ” همراه ما باشید.

آیا امکان دور زدن دستگاه موبایل یاب مدارس وجود دارد ؟

همانطور که گفتیم، راکت موبایل یاب بر اساس شناسایی فلزات از طریق بازتاب امواج مغناطیسی کار می‌کند. از آنجایی که بسیاری از قطعات تجهیزات الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، هندزفری، دستگاه ضبط و پخش صوت و …  فلزی هستند، بنابراین به راحتی توسط راکت بازرسی بدنی شناسایی می‌شوند و هیچ راهی برای دور زدن دستگاه گوشی یاب مدارس وجود ندارد، مگر اینکه فرد مراقبی که مسئول بازرسی است، به صورت صحیح و کامل از این دستگاه استفاده نکند.

به انتهای این مقاله رسیدیم. در این پست به سوالات زیر پاسخ دادیم :

  • دستگاه موبایل یاب مدارس چگونه کار میکند ؟
  • آیا امکان دور زدن دستگاه گوشی یاب مدارس وجود دارد ؟

امیدوارم که این اطلاعات مورد توجه شما قرار گرفته باشد. اگر قصد خرید و یا هر سوالی در زمینه راکت های بازسی بدنی دارید، با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا