خبرهای کلیکسب و کار برتر

دستگاه کارواش صنعتی چیست؟

راهنمای خرید کارواش صنعتی

این روزها به منظور تسهیل در فرآیند شستشو و نظافت، انواع دستگاه کارواش صنعتی طراحی و به بازار عرضه شده‌ است. دستگاه کارواش صنعتی از جمله مهم‌ترین  تجهیزات نظافتی و شستشو موجود در بازار ایران است که کاربرد بالایی در حوزه‌های مختلف دارد. اگر شما به دنبال راهنمای خرید کارواش صنعتی هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما این مطلب را مطالعه کنید. ما در اینجا همه چیز در مورد دستگاه کارواش صنعتی را پوشش داده‌ایم.

دستگاه کارواش صنعتی چیست ؟

دستگاه کارواش صنعتی یکی از پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده برای و شستشو است که کار تمیز کردن سطوح را در محیط‌‌های مختلف بر عهده دارد. در واقع این دستگاه با سیستم فوق پیشرفته و مکانیزه خود عمل شست و شو و از بین بردن آلاینده‌های مختلف را در تمامی محیط‌های صنعتی انجام می‌‌دهد. کارواش‌های صنعتی علاوه بر شستشو و نظافت برای لایه برداری، جرم‌بری، رسوب‌زدایی، زنگ‌بری، حذف رنگ‌های پوسیده، حذف آلودگی‌های چربی و روغنی  نیز بکار برده می‌شوند. دستگاه کارواش صنعتی همانطور که از نامش مشخص است، در محیط‌های صنعتی کاربرد بالایی دارد و برای حذف هر گونه آلودگی استفاده می‌شود.

اگر سری به فروشگاه نید صنعت بزنید، انواع مدل‌های مختلف دستگاه کارواش صنعتی را خواهید دید که به لطف تنوع بالای‌شان به راحتی می‌توانید دستگاهی متناسب با نیازتان را پیدا کنید. تفاوت مدل‌های مختلف به برخی ویژگی‌های آن‌ها برمی‌گردد که بهتر است قبل از خرید با ویژگی‌ها هر دستگاه به طور کامل آشنا شوید. توجه کنید که این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که به صورت حضوری یا تلفنی راهنمایی‌های کامل در مورد انواع دستگاه کارواش صنعتی را از کارشناسان مجرب ما دریافت نمایید. در ادامه راهنمای خرید کارواش رونیکس، در مورد نحوه کار این دستگاه‌ها صحبت کرده‌ایم.

 

 

نحوه کار دستگاه کارواش صنعتی

از جمله قطعاتی که در کارواش‌های صنعتی قرار گرفته است، میتوان به پمپ فشار آب، شیلنگ فشار آب، فیلتر آب ورودی، لنس‌، نازل‌ها و از همه مهم‌تر موتور آان اشاره کرد که به واسطه کیفیت آن کارواش‌های صنعتی از یکدیگر تفکیک می‌شوند. عملکرد دستگاه کارواش صنعتی به این صورت است که در مرحله اول آب وارد دستگاه می‌شود و سپس بوسیله‌ی پمپ تعبیه شده در دستگاه به فشار مورد نظر می‌رسد، پس از آن از طریق تجهیزات دیگری همچون لنس و نازل‌ها به سمت سطح موردنظر پاشیده می‌شود.

اساس کار دستگاه‌ کارواش صنعتی با فشار قوی آب بوده و سرعت آب خروجی هر گونه کثیفی، لکه و آلاینده‌های گوناگون را از سطح موردنظر پاک می‌کند.

انواع دستگاه کارواش صنعتی

در ادامه راهنمای خرید کارواش صنعتی به بررسی انواع آن‌ها پرداخته‌ایم. به طور کلی دستگاه‌های کارواش صنعتی در دو نوع دستگاه کارواش صنعتی با فشار بار کم و دستگاه کارواش صنعتی با فشار بالا طراحی و ساخته می‌شوند که در ادامه به طور مفصل آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

دستگاه کارواش صنعتی با فشار بار کم

کارواش‌های صنعتی رایج‌ترین نوعِ کارواش‌ها برای مصارف بالا هستند که بیشتر برای شستشوی ماشینهای سبک و سنگین، سطوح مختلف و نظافت دستگاههای صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارند. مهم‌ترین ویژگی کارواش صنعتی با فشار کم که آن را از نوع کارواش صنعتی با فشار بالا متمایز می‌کند، قدرت آب خروجی آن است. این نوع کارواش صنعتی برای سطوحی که به فشار آب کمی احتیاج دارند، کاربرد دارد.

شما می‌توانید از دستگاه کارواش صنعتی با فشار کم برای نظافت میز و صندلی‌ها، دیوارها و درب‌های اماکن و نیز شست و شوی خودروها  استفاده کنید. از لحاظ مکانیزم و سیستم تقریبا هر دو نوع از دستگاه‌های کارواش صنعتی شبیه بهم هستند و فقط از لحاظ کاربرد مختلف می‌باشند.

دستگاه کارواش صنعتی با فشار بالا

دستگاه کارواش صنعتی با فشار بالا قدرت بیشتری نسبت به نوع اول دارد و با تولید جریان آب پر فشار عملیات نظافت و شست‌شو را انجام می‌دهد. این نوع از دستگاه‌های کارواش صنعتی قدرت کافی برای تمیز کردن تمامی سطوح با هر میزان از آلودگی را دارند.

دستگاه کارواش صنعتی با فشار بالا انتخاب بهتری برای نظافت و لایه‌برداری لکه‌های سخت‌تر است و قابلیت شست‌شوی تجهیزات و قطعات تمامی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، شستشوی نماهای آجری، شیشه‌‌ای، سیمانی و سنگی ساختمان‌ها و هر گونه سطح آلوده را دارند. البته هر یک از دستگاه‌های کارواش صنعتی موجود در بازار ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما باید بر حسب نیاز خود دستگاه‌تان را انتخاب کنید.

توجه کنید که هر دستگاهی بازه فشاری و نرخ جریان (دبی) مخصوص خود را دارد. هر چه  فشار آب بیشتر باشد، قدرت دستگاه در حذف آلودگی افزایش خواهد یافت. نرخ جریان (دبی) نیز با سرعت عملیات شستشو و نظافت رابطه مستقیم دارد، هر چه میزان آن بیشتر باشد سرعت شستشو نیز بالاتر خواهد بود.

اگر شما به دنبال خرید دستگاه کارواش صنعتی برای محیط موردنظرتان هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما سری به فروشگاه اینترنتی نید صنعت بزنید. انواع دستگاه کارواش صنعتی در فروشگاه نید صنعت موجود است که برای مشاهده قیمت و مشخصات اصلی محصولات می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید. با توجه به طیف وسیعی از مدل‌های موجود در بازار پیشنهاد می‌کنم حتما قبل از خرید با کارشناسان مجرب ما در نید صنعت صحبت کنید تا با توجه به نیاز شما بهترین مدل دستگاه را به شما معرفی نمایند.

منظور از کارواش آب گرم و سرد چیست؟

کارواش‌های صنعتی در دو نوع کارواش آب گرم و سرد به بازار عرضه می‌شوند که تفاوت آن‎ها به دمای آب خروجی برمی‌گردد. همانطور که احتمالا خودتان نیز حدس می‌زنید، کارواش آب سرد آب ورودی را به صورت فشار آب سرد بر روی سطح موردنظر می‌پاشد ولی در مورد کارواش‌ آب گرم قضیه فرق می‌کند.

کارواش آب گرم دارای گرمکن درون سیستم خود است که با افزایش دمای آب ورودی آن را به آب گرم تبدیل می‌کند. به این ترتیب آب ورودی را به صورت فشار آب گرم بر روی سطح موردنظر می‌پاشد. این نوع از کارواش‌های صنعتی بیشتر برای سطوح چرب و روغنی کاربرد دارند و با فشار آب گرم سطح موردنظر را پاک می‌کنند.

منظور از کارواش الکتریکی و بنزینی چیست؟

کارواش‌های صنعتی بر حسب منبع تغذیه در دو نوع الکتریکی و بنزینی تولید می‌شوند که شما باید نوع منبع تغذیه کارواش صنعتی خود متناسب با فضا انتخاب کنید. کارواش‌های صنعتی با منبع تغذیه الکتریکی از نیروی برق و کارواش صنعتی بنزینی از بنزین یا گازوئیل به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کنند.

البته به این نکته اشاره کنیم که تقریبا عملکرد هر دوی سیستم‌های برقی و بنزینی یکسان است و شما باید با توجه به دسترسی راحت‌تر خود به هر کدام از دو منبع آن را انتخاب کنید. البته در مورد کارواش‌ آب گرم منبع تغذیه بنزینی نسبت به نوع برقی بیشتر توصیه می‌شود چرا که توانایی بالاتری در افزایش دمای آب دارد.

کاربرد دستگاه کارواش صنعتی

در ادامه راهنمای خرید کارواش صنعتی به کاربرد آن می‌پردازیم. دستگاه کارواش صنعتی برای شستشوی ماشین‌های سبک و سنگین، نظافت کف  سالن خانه‌ها و یا راهروها، پارکینگ‌ها و دیوارها، شستشوی سطح تجهیزات و قطعات تمامی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، شستشوی نماهای آجری، شیشه‌‌ای، سیمانی و سنگی ساختمان‌ها، نظافت دستگاه‌های صنعتی، نیمه صنعتی و ساختمانی، لوله‌های فاضلاب، جداول و معابر و نرده‌های خیابانی و تاسیسات شهری، شستن خودروی شخصی، تمیز کردن استخر و سرویس بهداشتی و هزاران مورد دیگر کاربرد دارند.د ر مورد فضاهای خانگی پیشنهاد می‌کنیم که از دستگاه‌های کارواش خانگی استفاده کنید.

مزایای کارواش صنعتی چیست ؟

  • کاهش زمان عمل شستشو: به طور کلی شستشوی سطوح مختلف بدون وجود کارواش‌ به سختی امکان‌پذیر است. به خصوص که کارواش‌های صنعتی قابلیت نظافت هر سطحی را هم دارند و شما می‌توانید حجمی بالایی از هر سطحی را در مدت زمان کم تمیز کنید. سیستم کارواش صنعتی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که حجم بالایی از سطوح مختلف را در زمان کم نظافت می‎کند و انواع سطوح را به سرعت و در مدت زمانی کوتاه تمیز می‌نماید.
  • افزایش راندمان و کارایی: همانطور که اشاره کردیم، کارواش‌های صنعتی سرعت شست‌شو را بالاتر برده و به این ترتیب راندمان و کارایی را بالاتر می‌برند.
  • امکان پاک کردن سختترین لکهها: کارواش‌های صنعتی این پتانسیل را دارند که سخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرند و حتی نقاطی که دسترسی به آن‌ها دشوار می‌باشد را نیز پاک کنند.
  • کاربرد بالا: دستگاه‌های کارواش صنعتی کاربرد بالایی دارند و از آن‌ها می‌توان برای شست‌شوی ماشین‌ها، نظافت کف، نظافت دستگاه‌های صنعتی، نظافت تاسیسات شهری و موارد دیگر استفاده کرد.
  • تنظیم میزان فشار آب: با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی می‌توانید میزان فشار آب را تنظیم کنید.
  • کاهش هدر رفت آب: خوشبختانه کار با دستگاه کارواش صنعتی بسیار آسان بوده و آب کمی نیز به هدر می‌رود.

بهترین برندهای دستگاه کارواش موجود در بازار ایران

در حال حاضر برندهای معتبری در تولید کارواش صنعتی در سطح کشور فعالیت می‌کنند که خوشبختانه امکان خرید محصولات آن‌ها از نید صنعت مهیا شده است. اگر سری به سایت نید صنعت بزنید، انواع مدل مختلف دستگاه کارواش صنعتی را خواهید دید که به لطف تنوع بالایشان به راحتی می‌توانید دستگاهی متناسب با نیازتان را پیدا کنید. تفاوت مدل‌های مختلف به کاربرد آن‌ها برمی‌گردد که بهتر است قبل از خرید با ویژگی‌ها هر دستگاه به طور کامل آشنا شوید.

با توجه به طیف وسیعی از مدلهای موجود در بازار پیشنهاد می‌کنم حتما قبل از خرید با کارشناسان مجرب ما در نید صنعت صحبت کنید تا با توجه به نیاز شما بهترین مدل دستگاه را به شما معرفی نمایند.

قیمت انواع دستگاه کارواش صنعتی

قیمت انواع کارواش صنعتی در بازار با توجه به میزان توان، آبدهی، فشار و دور موتور آن تعیین می‌شود. اما به طور کلی می‌توان گفت که کارواش‌های صنعتی با تجهیزات پیشرفته‌تر قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارند.

با توجه به نوسانات قیمت پیشنهاد می‌کنیم که قیمت انواع مدل دستگاه کارواش صنعتی در بازار را از طریق لینک زیر مشاهده کنید. توجه کنید که این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که به صورت حضوری یا تلفنی راهنمایی‌های کامل در مورد انواع دستگاه کارواش صنعتی را از کارشناسان مجرب ما دریافت نمایید. در ادامه راهنمای خرید کارواش صنعتی پیشنهاد می‌کنم نکات زیر را جدی بگیرید.

به هنگام خرید کارواش صنعتی به این نکات توجه کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، دستگاه کارواش صنعتی دارای مدل‌های مختلفی است که باید با توجه به نیاز خود مدل مناسب‌تان را خریداری نمایید. در زیر نکاتی را که به هنگام خرید کارواش صنعتی باید به آن توجه کنید، را بیان کرده‌ایم.

وزن دستگاه و امکان جابهجایی: مطمئنا وزن دستگاه فاکتور مهمی است که باید با توجه به کاربرد دستگاه آن را انتخاب کنید.

نوع منبع تغذیه: همانطور که در بالا اشاره کردیم، کارواش‌های صنعتی در دو نوع الکتریکی و بنزینی به بازار عرضه می‌شوند که با توجه به دسترسی شما به هر یکی از این دو منبع تغذیه باید در مورد آن تصمیم بگیرید.

کارواش صنعتی با فشار کم یا زیاد؟ در بالا در مورد تفاوت این دو کارواش صنعتی و کاربرد هر کدام از آن‌ها صحبت کردیم. شما باید با توجه به نیازتان دستگاه موردنظرتان را خریداری نمایید. برای نظافت اشیایی همچون میز و صندلی‌ها، دیوارها و درب‌های اماکن و خودروها که نیاز به فشار آب زیادی ندارند، کارواش صنعتی با فشار بار کم و برای  نظافت و از بین بردن لکه‌های سخت‌تر کارواش صنعتی با فشار بالا را خریداری نمایید.

دمای آب خروجی دستگاه: دستگاه‌ کارواش آب سرد گزینه‌ی رایجی برای نظافت و تمیز کردن سطوح مختلف می‌باشد اما با این حال در مورد شست‌شوی سطوح چرب و روغنی دستگاه کارواش صنعتی آب گرم گزینه‌ی ایده‌آل‌تری است.

اگر قصد خرید دستگاه کارواش صنعتی را دارید، باید به هنگام خرید، دستگاهی متناسب با نیاز و کاربرد خودتان را خریداری نمایید. با توجه به طیف وسیعی از مدل‌های موجود در بازار پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید با کارشناسان مجرب ما در نید صنعت صبحت کنید تا با توجه به نیازتان بهترین مدل دستگاه را به شما معرفی نمایند.

خوشبختانه امکان خرید انواع مدل‌های مختلف دستگاه کارواش صنعتی در فروشگاه آنلاین نیدصنعت وجود دارد که به راحتی می‌توانید مدلی متناسب با نیازتان را خریداری نمایید. توجه کنید که این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که به صورت حضوری یا تلفنی راهنمایی‌های کامل در مورد انواع دستگاه کارواش را از کارشناسان مجرب ما دریافت نمایید. کلیه محصولات قبل از تحویل آزمایش شده و تست کیفیت می‌شوند. اگر شما به دنبال راهنمای خرید کارواش صنعتی هستید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی‌تر را دریافت نمایید.

دکمه بازگشت به بالا