ورزش

ابهام درباره وضعیت آزمون/ سردار مقابل انگلیس بازی می‌کند؟

سردار آزمون که دو ماه است از مصدومیت رنج می برد، در آخرین بازی دوستانه تیم ملی مقابل تونس غایب بود.

به گزارش رویداد برتر، سردار آزمون (برترین گلزن فعلی تیم ملی فوتبال ایران) بدون شک یکی از ستاره های تیم ملی است و کارلوس کی روش و همکارانش تمام تلاش خود را برای حضور آزمون در جام جهانی انجام دادند.

ستاره ایرانی که اواسط مهرماه در تیم بایرلورکوزن مصدوم شد، در امارات و آلمان زیر نظر پزشکان تیم ملی تمرین کرد و در نهایت در فهرست 25 نفره تیم ملی ایران قرار گرفت اما از زمان مصدومیت مهرماه، او نتوانسته در هیچ بازی رسمی و دوستانه شرکت کند.

ملی پوش باتجربه ایران در بازی دوستانه اخیر کی روش مقابل تونس در دوحه در روز چهارشنبه (4 آبان) غایب بود و در کنار نظم و عابدزاده برای تیم ملی حضور نداشت. عدم اطمینان در مورد وضعیت خود را به حداکثر برسانید.

آزمون در موقعیتی وارد جام جهانی می شود که آخرین بار در 8 اکتبر برابر بایرن مونیخ ظاهر شد که بایرلورکوزن با 4 گل شکست خورد. با این حال آزمون قبل از بازی در بازی دوستانه مقابل سنگال یک گل به ثمر رساند.

بلاتکلیفی وضعیت آزمون/سردار در بازی مقابل انگلیس؟

کارلوس کی روش در مقاطع مختلف مانند زمان بازنشستگی آزمون از تیم ملی علاقه زیادی به این بازیکن و سبک بازی او نشان داده و در آن سال ها او را بر سایر مهاجمان از جمله کریم انصاری فرد و رضا گوچان نژاد ترجیح داده است.

در تمرینات چند روز اخیر آزمون با بازیکنان دیگر تمرین کرده است اما به نظر می رسد کی روش تمایلی به استفاده از این بازیکن ندارد و نمی خواهد سلامتی اش را به خطر بیندازد و شاید به همین دلیل است که آزمون برای بازی مقابل انگلیس غایب است. و ولز و آمریکا خواهند آمد.

باید دید تیم ملی 9 آبان در ورزشگاه خلیفه دوحه مقابل یکی از مدعیان جام جهانی یعنی انگلیس از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد. آیا آزمون به عنوان استارتر یا تعویض بازی خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا