رویدادها

بازداشت زورگیر تک‌رو در شهرک‌غرب / سرقت خودرو با جرثقیل

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیر یک چهره، راننده جرثقیل، سارق و … خبر داد.

به گزارش رویداد برترسرهنگ جلیل موفوفی به تشریح سه مورد پلیس در 24 ساعت گذشته پرداخت و گفت: یکی از موارد مربوط به دستگیری زورگیر تکرو است. گروه عملیاتی کلانتری محل در پی افزایش سرقت گوشی های تلفن همراه به روش کپی موبایل به صورت ویژه در شهرستان های غرب و سعادت آباد با استفاده از موتور سیکلت تکرو، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داد. و ماموران خادو تحقیقات میدانی را در این زمینه آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات و تحقیقات مشخصات و زمان سکونت متهم را شناسایی کرد، اظهار داشت: اطلاعات به دست آمده به تمامی واحدهای گشتی ابلاغ شد تا اینکه روز گذشته پلیس در حال گشت زنی در شهرستان غرب بود که متهم را پیدا کرد. شهروندان با دیدن او در حال زاغ زدن بلافاصله وارد عمل شدند و پس از چند دقیقه تعقیب و گریز و اجرای طرح بازدارنده، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

موفهی با اشاره به کشف سلاح سرد از متهم گفت: متهم 18 ساله در تحقیقات پلیسی به جرم سرقت و همچنین 10 فقره زورگیری از شهروندان و سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از دستگیری سارقان خودرو در شرق تهران خبر داد و گفت: در پی سرقت یک دستگاه وانت نیسان در منطقه پارس حکیمیه تهران، تیم پلیسی برای رسیدگی به این پرونده و دستگیری سارق مامور شد. یا دزدها

وی با بیان اینکه ماموران با بررسی های پلیسی و بازرسی از منزل متوجه حضور سه سارق در این سرقت شدند، افزود: در تحقیقات انجام شده مخفیگاه متهم شناسایی و تیمی مجرب از ماموران پس از احقاق حق راهی مخفیگاه وی شدند. با اجازه وی و یک عملیات منسجم و موثر، هر سه نفر در محل دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. در اولین تحقیقات یک دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان بین 40 تا 45 سال سن دارند، گفت: این افراد در اولین تحقیقات به جرم خود و سرقت خودرو در منطقه پارس تهران با کمک یکدیگر اعتراف کردند.

سرقت ماشین با جرثقیل

وی همچنین از دستگیری یکی دیگر از سارقان خودرو در شهرک غرب خبر داد و گفت: با تلاش ماموران شهرک غرب راننده جرثقیل که 6 خودرو را سرقت کرده بود دستگیر شد. پس از افزایش سرقت خودرو در شهرستان غرب، گروهی از ماموران کلانتری محل در اختیار گرفتند و با روشی خاص سارق یا سارقان را دستگیر و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

موفوحی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات و تحقیقات پلیسی راز سرقت های مشابه را فاش کرد، گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد سارق پس از انتخاب شی، خودروی مورد نظر را با خودروی مجهز به جرثقیل به سرقت برده است. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران دیروز در حین گشت زنی مظنون را شناسایی و بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم 32 ساله در اولین تحقیقات به 6 فقره سرقت اعتراف کرد. وی همچنین خریدار خودروها را معرفی کرد که وی نیز با دستور قضایی دستگیر شد.

به گفته مواکوی، متهمان دستگیر شده در این سه عملیات به طور جداگانه تحت تعقیب قرار گرفته و جهت سیر مراحل کیفری روانه دادسرای عمومی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا