ورزش

جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیرو زا مبراست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین عبدالمهدی نصیرزاده بعدازظهر چهارشنبه در جلسه عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه جامعه بدنسازی کشورمان از مصرف مواد انرژی زا مبرا هستند، اظهار داشت: جامعه بدنسازی و پرورش اندام کشورمان از مصرف مواد انرژی زا محروم هستند. یا فدراسیون جهانی عرصه های جدیدی در مبارزه با دوپینگ ایجاد کرد.

رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: فدراسیون جهانی کنترل دوپینگ را به شدت رعایت می کند و فدراسیون جهانی به وضوح نشان می دهد که برای ارتقای ورزش سالم و پاک تلاش می کند.

وی با انتقاد از کسانی که قهرمانان پرورش اندام کشور را به دوپینگ و مصرف مواد مخدر متهم می کنند، گفت: توجه ویژه به فعالیت باشگاه ها و مصرف مواد مخدر است.

وی اظهار داشت: “گاهی”وادا» اطلاعیه های ارتباط بین بین المللی می دهد و تصویب می کند که هر ورزشکار باید 20 یورو برای تست دوپینگ در مسابقات بپردازد زیرا هزینه های دوپینگ چک کردن زیاد است.

نصیرزاده با اشاره به میزبانی ایران در جام جهانی جوانان در 25 آذرماه سال جاری، اظهار کرد: یکی از تعهدات ما در این مسابقات تامین هزینه تست دوپینگ 40 نفر است.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام در بهمن ماه سال جاری

رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام در بهمن ماه امسال گفت: قم با توجه به اینکه در مرکز قرار دارد می تواند خود را به عنوان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی کند. و ظرفیت های خوبی در این محدوده وجود دارد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ایران با فدراسیون جهانی پرورش اندام برای برگزاری جشنواره در 9 بهمن ماه گفت: این مسابقات نیازمند جایزه 100 هزار یورویی است که بخشی از آن توسط فدراسیون پرورش اندام تامین می شود و قم می تواند فرصت خوبی برای میزبانی این مسابقات باشد. . .

رئیس انجمن پرورش اندام ادامه داد: قرارداد شهر میزبان مسابقات کرمانشاه به دلیل اختلاف نظر با مسئولان استانداری آنجا از این استان گرفته شد و قم می تواند میزبان خوبی برای این مسابقات باشد. می بینم بودن

وی افزود: این مسابقات در رشته هایی مانند کشتی پسر و دختر، قوی ترین مردان و پرورش اندام برگزار می شود.

نصیرزاده افزود: افرادی هستند که اتهاماتی را به فدراسیون بدنسازی وارد می کنند اما نمی توانند یک مورد تخلف نشان دهند و فردی کارت مربیگری مربوط به فدراسیون بدنسازی را بگیرد.

یک نقطه ضعف، نبود لیگ در رشته بدنسازی است

رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه در کشور قهرمانی در رشته پرورش اندام وجود ندارد، نبود آن را نقطه ضعفی دانست که باید برطرف شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در پاورلیفتینگ این ضعف را نداریم و قهرمانی در این رشته صورت می گیرد.

نصیرزاده افزود: از نظر مسائل فرهنگی تغییر نگرش مردم نسبت به ورزش بدنسازی را در دستور کار داریم و از نظر روابط عمومی نیز از همه انجمن های ورزشی در فضای مجازی پرمخاطب ترین را داریم تا جامعه بدنسازی بتواند خود را معرفی کند. در کشور.

وی بیان کرد: جامعه بدنسازی یک خانواده است و فرصت بسیار خوبی برای خدمت در انجمن پرورش اندام وجود دارد و از افراد مستعد استان می خواهیم به انجمن کمک کنند.

رئیس انجمن پرورش اندام و پرورش اندام با اشاره به انتخاب مجید تلخابی به عنوان رئیس بدنسازی قومی در مجمع انتخاباتی گفت: وی جدا از اینکه رئیس هیئت شد، از افراد خوشنامی است. صورت. آه تو او به بدنسازی مشغول است و انتخاب او را به فال نیک می گیریم.

دکمه بازگشت به بالا