خبرهای کلی

خانواده خط مقدم تربیت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام صادق بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته گریستن ضمن تشکر از همه مردم و دارم گوش میدم وی در راهپیمایی 22 آبان با اعلام اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود از معنویت جوانان ما سوء استفاده کرد، اظهار داشت: پدران و مادران باید مراقب فرزندان خود باشند همانطور که برای مادیات و استعدادهای معنوی فرزندان خود تلاش می کنند. . همچنین باید تلاش کنند و بدانند که آموزش خط مقدم آموزش نیست و آموزش باید در خانه باشد زیرا تربیت خانواده خط مقدم است.

بهرامی از مسئولان شهری درخواست کرد گریستن وی بیان کرد: مسئولان باید قدردان مردم باشند، همان مردمی که با مشارکت 85 درصدی در انتخابات همیشه در هر عرصه ای حضور داشتند.

امام جمعه موقت گریستن وی افزود: هر مسئول اجرایی باید شبانه روز برای مردم تلاش کند و از کار برای مردم خسته نشود زیرا کار برای مردم مساوی با عبادت و جهاد است. قیمت سبیل الله است.

وی گفت: اشتغال پایدار، مسکن، آب سالم، شهر و شهر آباد حق مردم است.

بهرامی افزود: آن دسته از مدیرانی که روحیه جهادی و انقلابی ندارند و انگیزه کار ندارند باید تغییر کنند چرا که این مردم انتظار دارند این نظام و مسئولان بتوانند به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به اتفاقات و ناآرامی های کشور افزود: باید در این حوادث هوشیار باشیم و بفهمیم دشمن کیست و کجا را هدف گرفته است. امروزه شاهد دخالت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا و کشورهای اروپایی هستیم.

امام جمعه موقت با اشاره به این تنش ها و کسانی که این وضعیت را به وجود آوردند و می خواهند کشور را بدبختی بیاورند، گفت: قوه قضاییه باید با این افراد برخورد کرده و آنها را مجازات کند.

وی تاکید کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی این اغتشاشات خیابانی نبود، بلکه از قبل برنامه ریزی شده بود. کم اهمیت و دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده و از همه امکانات خود استفاده می کند. اگر مسئولان و مردم هوشیار نباشند در این جنگ شکست می خوریم اما مردم ما با حضور در راهپیمایی 13 آبان نشان داده اند که همیشه هستند و دست دشمنان کشور اسلامی را کوتاه کرده اند.

بهرامی تصریح کرد: اجازه خون شهدای نیروی انتظامی و بسیجی را نخواهیم داد شاه سراق پایمال شدن

دکمه بازگشت به بالا