ورزش

مقصد بعدی علیرضا بیرانوند؛ شاید در یک لیگ رویایی!

علیرضا بیرانوند تابستان گذشته با رضا درویش و باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد و قرمزپوش شد. او حتی در نیم فصل هم قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و اگر می خواهد از این تیم جدا شود باید با اجازه باشگاه باشد اما… یک نفر از نزدیکان پرسپولیس که نخواسته باشد. نام، مدعی شد که «علیرضا بیرانوند مقابل تیم ملی بازی درخشانی انجام داد». انگلیس می تواند در اولین بازی ایران در جام جهانی مورد توجه تیم های متمول این کشور قرار گیرد.

شکی نیست که علیرضا بیرانوند بهترین دروازه بان حال حاضر لیگ برتر و فوتبال کشورمان است. او در 11 بازی برای پرسپولیس تنها 3 گل به ثمر رساند و تجربه بسیار خوبی از جام جهانی قبلی دارد. مهار پنالتی علیرضا بیرانوند مقابل کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان یکی از صحنه های به یاد ماندنی جام جهانی روسیه و بازی ایران و پرتغال بود.

جالب اینکه سایت فدراسیون فوتبال آسیا نیز در این باره نوشت؛ «داستان زندگی علیرضا بیرانوند یکی از داستان هایی بود که در جام جهانی منتشر شد و افراد زیادی را به سمت این دروازه بان کشاند. داستان زندگی سخت علیرضا بیرانوند قبل از شهرت بسیار واضح و دلچسب است که قدم زدن در خیابان های … تهرانی که در جام جهانی تاثیر بسزایی گذاشت، تیم ملی پرتغال در دقیقه 53 مقابل ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد که می توانست برتری پرتغال را دوبرابر کند اما بیرانوند این پنالتی را مهار کرد و در دقایق پایانی پاداش این بازیکن سال ها بود. تلاش برای رسیدن به بهترین موقعیت.”

مقصد بعدی علیرضا بیرانوند است.  شاید در یک لیگ رویایی!

پس از درخشش علیرضا بیرانوند در این تورنمنت ها با پیشنهادهای خوبی از قاره اروپا مواجه شد. پس از پایان جام جهانی، یک باشگاه ایتالیایی که در میانه جدول سری آ ایتالیا قرار داشت، پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن داد. مسئولان این باشگاه پس از مذاکره با وکیل بیرانوند از طریق ایمیل به باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد رسمی خود را برای جذب بیرانوند به این باشگاه ارائه کردند و…

علیرضا بیرانوند قراردادی 5 ساله با باشگاه پرسپولیس امضا کرد که برای جدایی از این باشگاه باید رضایت نامه پرسپولیسی ها را می گرفت اما در نهایت ناکام ماند. در همین رابطه عنوان شد که باشگاه ایتالیایی حاضر است مبلغ خوبی برای سهم دروازه بان پرسپولیس بپردازد اما همه چیز برای ماندن این دروازه بان در تیم ایران لغو شد. بیرانوند اگرچه تا آنتورپ و بلژیک پیش رفت و نتوانست آنطور که انتظار می رفت بدرخشد، اما حالا تجربه بسیار بیشتری دارد.

علیرضا بیرانوند در اروپا شکست خورد که می تواند در آینده مفید باشد. درخشش او در اولین بازی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس می تواند مسیر جدیدی را برای این دروازه بان بلند قامت هموار کند. البته او همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و …

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا