خارجی

نمره ساپینتو در سوپرجام هزار است/ استقلال جلوی حسرت را بگیرد

در گفتگو با آنا نوری:

پیشکسوت تیم استقلال گفت: در ویترین جوایز استقلال جای خالی سوپرجام نمایان بود که با شکست نساجی به موفقیت استقلال کمک کرد.

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره پیروزی استقلال در یک مسابقه سوپرجام که منجر به شکست نساجی مازندران شد، اظهار کرد: استقلال عملکرد خوبی داشت و بازی را خیلی خوب کنترل کرد. مدت ها پس از به دست آوردن رهبری امیرارسلان مطهری با نشستن روی نیمکت توانست عملکرد خوبی داشته باشد و گل قهرمانی تیمش را به ثمر برساند. استقلال در همه عرصه ها مهمتر از نساجی بود و به همین دلیل توانست به حق خود برسد. در ویترین قهرمانی استقلال، جای خالی سوپرجام جام حذفی بود و با پیروزی مقابل نساجی، این موضوع بر سری موفقیت های این تیم افزود. همه بازیکنان خوب بازی کردند و به شایستگی با گل های بیشتری پیروز شدند، اما درخشش واقعی و بدشانسی بازیکنان مانع از رسیدن آنها به این هدف شد.

** مطهری می توانست دوباره مقابل پرسپولیس گلزنی کند

وی درباره عملکرد قابل قبول مطهری در دو دیدار اخیر استقلال و بازی نکردن ساپینتو برای این بازیکن گفت: مطهری بازیکن شاخصی است که هر بار در استقلال حضور داشته در این تیم موثر بوده است. این بازیکن را باید به خاطر عدم اعتراض به نیمکت نشینی و خدمت به تیم بها داد. این بازیکن منضبط بود و برای موفقیت تیم گام برداشت. او انگیزه زیادی دارد و به خصوص در بازی بعدی تیم که دربی خواهد بود، می تواند دوباره مقابل پرسپولیس گلزنی کند. او با پاس گل موفق شد گل قهرمانی استقلال در سوپرجام را به ثمر برساند، نظر ساپینتو را به خود جلب کرد و من گمان می کنم این تیم بتواند در دیدارهای بعدی دقایق بیشتری به میدان برود.

** قیدی در لیگ استقلال حضور داشت

مهدی قیدی پیشکسوت تیم استقلال درباره عملکردش در سوپرجام گفت: قیدی باید بیشتر به خودش احترام بگذارد. او هنوز جای پیشرفت زیادی داشت اما از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت بهترین استفاده را نکرد اما همچنان این شانس را دارد که در سطوح بالاتر ظاهر شود. او می‌تواند با ادامه درخشش با استقلال توانایی‌های رو به رشد خود را ثابت کند و با شوت‌هایی که به تیرک حریف برخورد کرد یا با پاس‌های عالی به هم تیمی‌هایش ارزش‌های خود را نشان داد. قیدی توانایی بازی در تیم ملی را دارد و می تواند مهارت بالای خود را در سطح ملی نشان دهد. او قطعا به قهرمانی استقلال کمک کرد.

**نمره 20 برای ساپینتو کم است

وی با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو در سوپرجام هیچ اخطاری یا کارتی از داور دریافت نکرد، گفت: بهزاد غلامپور با اخطار بیژن حیدری جریمه شد. زیرا او هیچ رفتاری از خود نشان نداد که داور را وادار به استفاده از اسلحه کند. او خط حاشیه را ترسیم نکرد و روی عملکرد فنی بازیکنانش تمرکز کرد. اگر او اینگونه رفتار کند، تیم به او در کنار زمین نیاز دارد. نیمکت استقلال باید به گونه ای مدیریت شود که شاهد تذکر هیچ یک از اعضای کادرفنی نباشیم. همه باید موضع خود را بدانند تا اعتراضات بی مورد باعث اخطار بیهوده داوران نشود.

** عصر راه های گلزنی در تمرین را مرور می کند

نوری درباره فرصت سوزی بازیکنان استقلال که پدیده ای رایج در این تیم است، اظهار داشت: در اکثر دیدارهای استقلال با وجود حضور بازیکنان بسیار خوب در فاز هجومی، انتظار گل های بیشتری می رود. مهاجمان و بقیه بازیکنان استقلال باید قدر این موقعیت ها را بدانند تا این تیم در آینده پشیمان نشود. در تمرینات بازیکنان باید به فکر راه های گلزنی باشند چرا که موقعیت های تلف شده و گل نخورده باعث پشیمانی در پایان فصل می شود که از این پس باید از آن پرهیز کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا