ورزش

پرتغال به دنبال ارائه اسناد گلزنی رونالدو در بازی با اروگوئه به فیفا

مقامات پرتغالی اعلام کردند که قصد دارند مدارکی را به فیفا ارائه کنند تا ثابت کنند کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته مقابل اروگوئه گل اول را به ثمر رسانده است.

به گزارش رویداد برتر، به نقل از مجله میرور، برونو فرناندز ستاره تیم منچستریونایتد شب گذشته در دیدار رفت تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل اروگوئه در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر اولین گل را به ثمر رساند. که توپ را به رونالدو پاس داد و بعد از گلزنی رونالدو فکر کرد که او توپ را گل کرده است.

پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه شب گذشته، پرتغالی ها را به مرحله یک هشتم نهایی رساند و برونو فرناندز هر دو گل آن بازی را به ثمر رساند که گل دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

گل اول پرتغال در این دیدار مورد بحث قرار گرفت. توپ پس از ارسال فرناندز – بدون تأثیر رونالدو – مستقیماً وارد دروازه شد. فیفا همچنین معتقد است که با وجود تلاش برای ضربه سر رونالدو، سر او با توپ تماس پیدا نکرده است.

به گزارش رسانه های پرتغالی، این تیم با توجه به اینکه رونالدو تنها یک گل با اوزه بیو – رکورد اسطوره فوتبال پرتغال در جام جهانی فاصله دارد، از این تصمیم ناراضی است و احتمالا این آخرین جام جهانی رونالدو خواهد بود. همچنین.

شبکه تلویزیونی پرتغال El Chiringuito گزارش داد که فدراسیون فوتبال پرتغال اسنادی را به فیفا ارائه خواهد کرد تا ثابت کند رونالدو گلزنی کرده است. با این حال مشخص نیست چه نوع اسنادی در حال آماده شدن است و آیا این برای لغو تصمیم دوربین های فیفا کافی است یا خیر. همچنین مشخص نیست در مورد نویسنده این گل چه زمانی تصمیم نهایی گرفته می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا