رویدادها

کشف ۳۸ کیلو شیشه از سوداگران مرگ در شرق تهران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری دو معتاد متجاهر و کشف 38 کیلوگرم شیشه روانگردان در نزد آنان خبر داد.

به گزارش رویداد برتر سردار کیومرث عزیزی در خصوص جزئیات این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران از طریق منابع خبری مطلع شد که چند سوداگر مرگ با تشکیل باند اقدام به خرید مقدار قابل توجهی مواد مخدر شیشه از همسایه شرقی کردند. کشور و تحویل داده شد.

وی افزود: در ادامه با پیگیری ماموران و انجام تحقیقات در محل، آدرس مخفیگاه و محل نگهداری این مواد شناسایی و به دنبال آن مشاوره قضایی لازم برای انجام عملیات انجام شد. در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه چند تیم مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند، گفت: پلیس با رعایت ملاحظات قانونی وارد صحنه شد و دو فروشنده مواد مخدر را دستگیر و سپس به مقر پلیس معرفی کرد. .

عزیزی با اشاره به بازرسی از محل گفت: ماموران در بازرسی از محل، بطری های 38 کیلوگرمی مواد روانگردان، بطری های 68 لیتری مواد پیش ساز مواد مخدر و … را کشف کردند. آنها موفق به کشف شدند. دو دستگاه خودروی مجرمان نیز کشف و ضبط شد.

بر اساس اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، دو متهم دستگیر شده نیز با اعتراف به اقدام خود اعلام کردند که برای این افراد پرونده تشکیل و به دادسرا معرفی شدند. برای ادامه رسیدگی به جرم

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران شیشه را یکی از خطرناک ترین و مست کننده ترین مواد مخدر عنوان کرد و گفت: این ماده علاوه بر اعتیاد و مشکلات مربوط به آن، گاهی اوقات به دلیل ساختار صنعتی خود می تواند مصرف کنندگان را به افراد خطرناکی تبدیل کند. . مشکلی که منجر به اتفاقات تلخی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا