خارجیکسب و کار برتر

بروزترین لیست قیمت تور استانبول در سایت نامی گشت

هر ساله استانبول در بازه زمانی تعطیلات روزهای پر شور و مملو از گردشگر را تجربه می کند و از آنجاییکه این فصل به شکلی ایام ” های سیزن ” خرید تور استانبول بشمار می رود، در این بازه زمانی کمی قیمت هتل ها و بلیط هواپیما تهران استانبول گران می شود. در نتیجه بیشتر مسافرانی که این زمان ها را برای سفرشان انتخاب می کنند، بیشتر به جهت خرید کردن و استفاده از تخفیفات هیجان انگیز این فصل راهی تور استانبول می شوند.

تورهای استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین بازه زمانی ها برای مسافران ایرانی محسوب می شود و اینکه این تاریخ ها همیشه جزو پرفروش ترین تورهای استانبول هستند. در نهایت شما علاقه مندان با کسب اطلاعات کافی از لیست قیمت تور استانبول می توانید وارد وبسایت آژانس نامی گشت شوید و متنوع ترین و بروزترین پکیج های تور استانبول را مشاهده نمایید. ضمنا این مجموعه توریستی و گردشگری فرصتی عالی برای شروع سفری بی دغدغه و خاطره انگیز به استانبول زیبا را برای شما فراهم خواهد کرد.

خوب اول از همه شما در خصوص خرید تور استانبول باید نوع سفرتان یعنی هوایی یا زمینی سفر کردن و هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید که مهمترین و اصلی ترین فاکتور تاثیر گذار بر روی قیمت تور استانبول از تهران و سایر شهرها، تاریخ سفر شماست!! قیمت تورهای استانبول نامی گشت بر اساس مدت زمان تور، نوع هتل و کیفیت آن، خدمات پکیج تور و ایرلاین مورد نظر، تعیین می‌شود. پس اگر قصد دارید سفری برنامه ریزی شده و بر اساس سلیقه و بودجه خود داشته باشید، قبل از سفر در مورد زمان تور، نوع هتل انتخابی، پکیج تور استانبول  و شرکت هواپیمایی که با آن سفر می کنید برنامه ریزی کرده تا سفری طبق بودجه و قیمت مورد نظرتان داشته باشید.

حالا سوالی که مطرح می شود این است که بهترین روش خرید ارزان تورهای استانبول چیست؟ خوب بهترین راهکاری که برای خرید ارزان تورهای استانبول می ‌توانیم به شما متقاضیان ارائه کنیم این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را 1 یا 2 ماه زودتر از تاریخ سفرتان خریداری کنید. در این حالت، شما کمترین هزینه ممکن را برای خرید بلیط هواپیما می ‌پردازید و نیز برای رزرو هتل نیز می ‌توانید حتی زمانی که به استانبول رسیدید محل اقامت خود را مشخص و رزرو نمایید. همچنین رزرو تورهای مسافرتی استانبول، اقتصادی ‌تر از خرید بلیط و رزرو هتل به صورت انفرادی می باشند و به همین منظور آژانس‌ های مسافرتی با چارتر کردن پرواز و رزروهای متنوعی از هتل های این شهر، سفری مقرون به صرفه را برای شما علاقه مندان فراهم می ‌کنند.

تورهای استانبول معمولا شامل بلیط رفت و برگشت، هتل، بیمه، راهنمای فارسی زبان، ترنسفر فرودگاهی و گاهی گشت شهری می‌ شوند. تورهای استانبول آژانس نامی گشت بیشتر به صورت زیر بسته می شوند:

  • تور استانبول ۷ شب و ۸ روز: تورهای هفت شب استانبول از پرطرفدارترین پکیج تورها هستند؛ چرا که قیمت آنها به صرفه است و میتوان تعداد روزهای بیشتری در استانبول ماند و ماجراجویی کرد.
  • تور استانبول ۴ شب و ۵ روز: تورهای چهار شب استانبول به دلیل پایین بودن قیمتشان، بسیار محبوب و پرفروش هستند و پکیج های متنوع و زیادی برای این تورها وجود دارد.

بهترین روش رزرو تورهای ارزان استانبول

بهترین راهکاری که برای خرید ارزان تورهای استانبول نامی گشت می ‌توانیم به شما عزیزان ارائه کنیم این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را چند ماه زودتر از تاریخ سفرتان خریداری کنید. در این حالت، شما کمترین هزینه ممکن را برای خرید بلیط هواپیما استانبول و هتل های این شهر می ‌پردازید و نیز برای رزرو هتل نیز می ‌توانید حتی زمانی که به استانبول رسیدید محل اقامت خود را مشخص کنید. در نهایت اگر شما دوست دارید به شیوه سنتی تور استانبول را رزرو کنید باید به آژانس‌ گردشگری نامی گشت ایرانیان مراجعه کنید و با دادن مشخصات خود به فروشنده کانتر ما، تور مورد نیازتان را رزرو یا خریداری کنید. گزینه بعدی این است که وارد وبسایت نامی گشت شوید و از میان تورهای مختلف استانبول؛ تور مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

اما اگر ترجیح می دهید که در کمترین زمان ممکن تورهای استانبول خود را رزرو کنید پیشنهاد می کنیم که با شماره تلفن های آژانس مسافرتی نامی گشت تماس حاصل نمایید و با مشورت کارشناسان این مجموعه ارزان ‌ترین و متناسب‌ ترین تور را انتخاب نمایید و همچنین شما می توانید اپلیکیشن ما را بر روی گوشی خود نصب کنید. همچنین لازم است بدانید که در آژانس مسافرتی نامی گشت امکان رزرو تور استانبول اقساطی هم برای شما امکان پذیر کرده است و دیگر لازم نیست نگران پرداخت هزینه‌ های زیاد برخی از تورها به صورت یکجا باشید و می ‌توانید در چند مرحله هزینه‌ ها را پرداخت نمایید.

دکمه بازگشت به بالا