ورزش

حضور ۱۰ کسب و کار فرهنگی و ۳۰۰ سرمایه‌گذار در رویداد بازارپردازی تهران

دبیر قرارگاه بازاریابی فرهنگی در گفتگو با آنا گفت:

دبیر کانون فرهنگی بازاریابی از حضور 10 بنگاه فرهنگی و حدود 300 سرمایه گذار در رویداد بازاریابی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، بازاریابی فرهنگی که ترجمه فارسی واژه بازرگانی فرهنگی است را می توان بنگاه های فرهنگی دانست که توانستند شخصیت یا شخصیت و زنجیره محصول فرهنگی خلق کنند. ، مانند اسباب بازی، عروسک، بازی، انیمیشن، لوازم التحریر و غیره.

این بنگاه های فرهنگی به دلیل استفاده از فناوری های نوین فرهنگی و ایجاد زنجیره به هم پیوسته محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، بنگاه های فرهنگ محور نیز نامیده می شوند.

از طریق توسعه زنجیره ای از محصولات فرهنگی شخصیت محور، بنگاه های فرهنگ محور می توانند بر ذائقه، الگوها، آرمان ها و رفتار فرهنگی کودکان و نوجوانان تأثیر بگذارند و از این نظر تأثیر عمیقی بر هویت فرهنگی کودکان بگذارند. کودکان و نوجوانان. بیگانگانی مانند «باب اسفنجی»، «لاک پشت نینجا»، «اسپایدرمن»، «بتمن»، «السا» و امثال آن.

بر این اساس شورای فرهنگ عمومی و به منظور مقابله با «کالافروشی» بازیگران خارجی و تأثیرپذیری از سبک زندگی کودکان و نوجوانان، در هفتصد و شصت و هفتمین دوره خود، توسعه بازاریابی فرهنگی بر اساس شخصیت های بومی و ایرانی اسلامی را تصویب و ابلاغ کرد. ملاقات. و شخصیت ها، به طوری که در نتیجه برگزاری اردو، بازاریابی فرهنگی در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برای اجرای مصوبه شورای فرهنگ عمومی ایجاد می شود.

** برگزاری رویداد اقتصادی و فرهنگی در پایان دی ماه

در همین رابطه سید امیر آقایی، دبیر قرارگاه بازاریابی فرهنگی شورای فرهنگ عمومی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، گفت: پیش از این باید این برنامه در پایان آذرماه برگزار می شد. “ما این را به روزهای پایانی دسامبر منتقل کردیم.

وی بیان کرد: رویداد بازاریابی تهران احتمالا 5 دی ماه در قالب استارتاپ دوشنبه در محل صندوق اعتباری امید که حامی برنامه است برگزار می شود. این رویداد فرهنگی با موضوع «بازرگانی» حوزه فرهنگی و هنری، رویداد محوری برای جذب مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی است و تلاش می‌کنیم این ارتباط مناسب و سازمان‌یافته مجموعه‌های فرهنگی با بازار این محصولات را تضمین کنیم.

** 10 طرح و 300 تعامل سرمایه گذار در رویداد بازاریابی تهران

آقایی با اشاره به برگزاری «آموزش تکمیلی بازاریابان فرهنگی» در روزهای پایانی آبان ماه با حضور گروه های برنامه ریزی کسب و کار و تولیدکنندگان اجرایی این رویداد گفت: هدف نهایی این دوره ارزیابی کسب و کار بود. برنامه طراحی و برندینگ این مجموعه ها با حضور مربیان مجرب. برنامه های اقتصادی و برنامه های توسعه ای «روزهای تجارت ایران» تهیه شده است. با تغییراتی که توسط ارزیابان و مربیان به صاحبان مشاغل ارائه می شود، این طرح ها برای ارائه در یک رویداد بازاریابی در تهران آماده می شوند تا فعالان اقتصادی بتوانند با طرح هایی مواجه شوند که شامل همه جنبه های درآمدزایی و جذب مشتری است.

آقایی گفت: در حال حاضر حدود 10 بنگاه فرهنگی داریم که مربیگری و رفع مشکلات آنها ادامه دارد. زیرا برای جذب سرمایه گذاران معتبر در این رویداد باید استانداردهای لازم را داشته باشید

دبیر کانون فرهنگی بازاریابی افزود: بازاریابی تهران مانند جشنواره هایی نیست که در قالب مسابقه، طرح یا گروه برتر انتخاب شوند. ما تلاش می کنیم تا این 10 پروژه را موفق کنیم و سرمایه گذار پیدا کنیم. هدف ما این است که انشالله حدود 300 مجتمع اقتصادی در رویداد بازاریابی تهران حضور داشته باشند. تاکنون با حدود 180 گروه صحبت کرده ایم و این تعداد در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است شورای فرهنگ عمومی در ماه های اخیر علاوه بر «رویداد بازار تهران» که در پایان دی ماه برگزار می شود، چالش طراحی شخصیت های جام جهانی (جمزایی) را نیز برنامه ریزی و برگزار کرد. اولین مسابقه ملی ارائه کاراکتر فارسی (پارس آرا).

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا