ورزش

آغاز‬ به کار رسمی مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو

آغاز رسمی مرکز آموزشی فدراسیون جهانی تکواندو

مرکز آموزشی فدراسیون جهانی تکواندو فروردین ماه امسال و پس از امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ایران و «کوکی وان» در تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر، هادی ساعی رئیس انجمن تکواندو کشورمان به دعوت رسمی “کوکی وان” به کره جنوبی سفر کرد و در مراسمی که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این کشور برگزار شد، شرکت کرد. مرکز جهانی کوکیوان ، ضمن دیدار و گفتگو با «لی دونگ سوپ» رئیس جدید مرکز. این مرکز قرارداد همکاری را امضا کرد.

بر اساس این تفاهم نامه، ایران رسما به عنوان مرکز جهانی کوکیوان کار خود را آغاز می کند و کشورمان در 3 مرحله آزمون، مسابقه و آموزش شناخته می شود. همچنین تمامی موارد را از طریق مرکز جهانی کوکیوان در ایران رصد خواهد کرد.

گفتنی است مرکز آموزش جهانی «کوکی وان» فروردین ماه سال جاری با حضور مسئولان ارشد این مرکز در تهران، محل فدراسیون تکواندو افتتاح شد. تفاهم نامه همکاری

در همان زمان پیش نویس تفاهم نامه فوق تهیه شد و طرفین بر سر آن به توافق رسیدند، اما امضای آن به انتخاب رئیس جدید مرکز که در نهایت هادی ساعی بود، پس از شرکت در جشن سالگرد موکول شد. تاسیس آن مرکز جهانی کوکی وان و مشاوره با “لی دونگ سوپ” با موفقیت این تفاهم نامه را امضا کردند. بر این اساس مربیان، داوران و تکواندوکاران کشورمان می توانند بدون صرف هزینه های سفر به کشورهای دیگر از امکانات مرکز آموزش فدراسیون جهانی در تهران استفاده کنند.

تکواندوکاران سایر کشورها نیز می توانند در تمرینات این مرکز در تهران شرکت کنند.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 به آن رای مخالف دهید

دکمه بازگشت به بالا