اقتصادی

آغاز سرشماری آزمایشی در ۳ شهر استان تهران/ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه سرشماری آزمایشی ثبت نام «مبنا» در سه شهرستان پیشوا، پردیس و پرند آغاز شده است، گفت: ساکنان این شهرستان ها باید آدرس و کدپستی خود را از طریق سامانه اعلام کنند. پایان ژانویه کد و اطلاعات آنها را ثبت کنید. شما و اعضای خانواده تان باید از طریق اداره ثبت اقدام کنید.

علاءالدین آزوجی در گفت و گو با رویداد برتر. «مبنا» در تشریح روند اجرای سرشماری ثبتی آزمایشی گفت: سرشماری ثبتی آزمایشی با هدف بهره گیری از فناوری های نوین و دور زدن روش های سنتی جمع آوری داده ها از دی ماه امسال آغاز شد.

وی افزود: این سرشماری کاملا رایگان است و شهروندان شهرهای پیشوا، پردیس و پرند موظفند تا پایان دی ماه با مراجعه به سایت تغییر آدرس سازمان ثبت احوال به نشانی https:// آدرس و کد پستی خود را ارائه کنند. www. ncr.ir/changeAddress. اطلاعات خود و اعضای خانواده آنها را در پایگاه مذکور ثبت کنید. البته ساکنان این شهرها دقت کنند که اطلاعات آنها فقط در سامانه سازمان ثبت احوال کشور ثبت شود، بازدید از درب منزل انجام نخواهد شد. بدین ترتیب سرشماری تنها با ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه اینترنتی مذکور صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: در آینده در سایر شهرستان های استان تهران نیز شمارش آزمایشی انجام خواهد شد. اجرای این سرشماری در استان تهران با مدیریت مرکز آمار ایران و با هماهنگی و همکاری استانداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و فرمانداری های شهرستان های پردیس، رباط کریم و پیشوا و مشارکت پردیس، شهرداری های پرند و پیشوا و شرکت پست استان . ایشان همکاری نزدیک و جدی در انجام این سرشماری دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا