خبرهای کلی

اختصاص اراضی مرکز تحقیقات گنبد به طرح ملی مسکن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی قلی ایمانی عصر یکشنبه در جلسه کمیته کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان اظهار داشت: در استان گلستان به دلیل از بین رفتن تولیدات کشاورزی، محصولاتی مانند سویا، کلزا و حتی دام زنگ خطر به صدا درآمد. وضعیت خوبی در استان ندارد.

اتاق پست این کشاورز گلستانی افزود: در گلستان تنها گندم و جو باقی مانده است که بستگی زیادی به شرایط جوی و بارندگی دارد و باید برای جمعیت زیادی که در استان گلستان زندگی می کنند و معیشت آنها در گرو کشاورزی است تصمیم درستی گرفته شود.

وی با انتقاد از عملکرد نمایندگان گلستان گفت: باعث کم آبی می شود اترکسد شیرین دره و نمایندگان استان نتوانستند این کار را انجام دهند عنوان استان گلستان را شامل می شود.

ایمانی فرمود: شاخه ها اترک در خراسان شمالی تعطیل شد و کسی مورد آزار و اذیت قرار نگرفت.

اتاق پست کشاورز گلستانی گفت: قلب کشاورزی در استان گلستان مرکز تحقیقات کشاورزی گنبد با واگذاری زمین های خود به طرح نهضت ملی مسکن هدف قرار گرفت.

او مدعی شد: مرکز تحقیقات گنبد نقش سازنده ای در پایداری در تولید امنیت غذایی به مساحت 400000 هکتار دارد. بارانی محدوده و یک کشور با معرفی گیاهان زراعی و نباید از زمین آن استفاده کرد، اما متاسفانه هیچ سازمانی صدای اعتراض خود را بلند نکرد.

ایمانی افزود: با تغییر کاربری تولید بذر بارانی و تحقیق اشیاء بارانی در کشور در خطر انقراض است و نباید مشکلات اساسی برای حل مشکل مسکن در کشور ایجاد کند.

اتاق پست کشاورز گلستان ادامه داد: باید در مورد مسائل بحث کنیم ناهمسان بیایید به تصویر بزرگ نگاه کنیم و به مشکلات ریشه ای بپردازیم تا کشاورزی استان و کشور را خراب نکند.

دکمه بازگشت به بالا