خبرهای کلی

تبدیل «قیام» به «اقامه» حق وظیفه اصلی جریان تبلیغی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام رضا عزت زمانی ظهر شنبه در جمع فعالان فرهنگی و شبکه تبلیغات استانی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: قله های فکری مهدوی در آیات ندبه. دعا از جامعه یاد می شود و به دلیل قدردانی از جایگاه امام در آن، سرگردان می شویم و از غیبت امام ناله می کنیم، سپس پس از اطلاع از مقام امام، در سایه شناخت سیدالشهدا(ع) به مقام یاری می رسیم. .

وی با اشاره به اینکه نقش کلیدی و اساسی حرکت فعال که اساس ظهور حضرت ولیعصر(عج) را تشکیل می دهد، همراهی چشم برای گریه در نماز و یاری امام است، گفت: در هر ماه، چشم به معنای همراهی است. ایستاده و اراده تشکیل لشکر تا ظهور

معاون امور فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی به این نکته توجه کرد که دعای ندبه نباید در گوشه خانه گذاشته شود و بیان کرد: این دعا دعوت جمعی برای حضور در میدان است و همه را دعوت می کند. چشم ها. ، دل و جان برای شکل دادن به نگاه حجت.

عزت زمانی با اشاره به اینکه در پس زمینه عصر ظهور هستیم، داش یادآور شد: امام راحل (ره) فرمودند انقلاب یکی از نشانه های ظهور است و ما معتقدیم این انقلاب نهضت عاشورا است.

وی با بیان اینکه در عصری هستیم که همه کفر علیه نظام حق و توحید عمل می کند، افزود: بر این باوریم که برپایی حکومت حق هدف نهضت انبیا و اولیای الهی و سیمای امام است. مرد عصر (عج) را صرف نظر از زمان انتشار نباید داور گوشه ای دانست.

عزت زمانی آرزوی اهل بیت(ع) را برپایی حکومت توحید و حق عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی را از برکات امام زمان(عج) می دانیم که به ما رسیده است. و ما معتقدیم که راه درست در هر عصری راه درست است و تفاهم و اجتماع قلوب بین مردم توسط ائمه انقلاب برای ما ترسیم شده است.

وی با یادآوری اینکه امروز دشمن تمام سرمایه، توان و تجربه خود را برای مقابله با این حرکت انقلابی به کار گرفته است، گفت: دشمن میداند که چگونه صحنه سازی کند و از طیف های مختلف برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده است اما جبهه همیشه سرکوب شده است. حق پرچم را حفظ کرده و آن را به مالک اصلی منتقل می کند.

معاون فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تبدیل قیام به اقامه را وظیفه اصلی فعالان جبهه تبلیغ خواند و گفت: جهاد در راه خدا با قیام آغاز می شود اما در آن باقی نمی ماند. قیام و فرصت برای اقامه فراهم شود و تا آن زمان فرصت ایفای نقش برای همه طبقات فراهم شود.

عزت زمانی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک وظیفه عینی است و اهل میدان نیز باید در این امر نقش آفرینی کنند، گفت: مخاطبان ما فقط جامعه دینی کشور نیستند، بلکه عموم مردم نیز هستند. وقتی در مورد مردم صحبت می کنیم، منظور همه مردم است. این افراد باید حقیقت را بشنوند و ما باید به آنها رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان و جامعه ای که خود را موتور محرکه و پیشرو روشن قلوب و اذهان می بیند باید راهگشا باشد، خطاب به روحانیون و مبلغان گفت: سازمان تبلیغات پیشتاز این عرصه است و اکنون ما در دوران جهاد هستند و برای درک روشنگری باید گره های ذهنی را باز کرد.

عزت زمانی با اشاره به معرفی رهبر معظم انقلاب حضرت زینب(س) به عنوان پرچمدار جهاد تبیین، تصریح کرد: اگر حضرت زینب(س) نباشد شجاعت و تلاش نصف است. قیام کربلا رخ نمی داد و اگر جهاد روشنگری امروز یک قیام عمومی است، باید قیام عمومی باشد.

وی به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: بدنه مرکز جهاد تبیین است. اما باید توجه داشت که آنچه به این هیئت هویت جمعی می دهد، جمع کثیری از افراد است که در آنجا جمع شده اند. ارتش عظیمی که روز زنجان را جهانی کرد، مردمانی هستند که برای رهبر شهیدان اشک ریختند.

عزت زمانی با یادآوری اینکه همان افرادی که در هیئت حاضر می شوند باید بتوانند برای خانواده و اطرافیان توضیح دهند، گفت: در عصری که فضای مجازی بی رویه کار می کند، توضیح نیاز به تلاش بیشتری دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: دشمن با تمام توان در فضای مجازی در حال پیشروی است و حصر تبلیغاتی را تشدید کرده است که فرصت گفتگو و ارتباط با مردم را از جامعه معنوی سلب کرده است. پارادایم فکری برای مردم ایجاد کرد تا نتوان از دستاوردهای انقلاب در آن دفاع کرد.

عزت زمانی افزود: دشمن در صدد حمله به هویت جوانان، افزایش روحیه ناامیدی در جامعه و ایجاد احساس بدبختی در یک جوان ایرانی است، لذا باید از ظرفیت مساجد، هیئات مذهبی و هیئات مذهبی این هجمه استفاده کرد. استفاده شده است و باید باور کنیم که 10 درصد جمعیت هیئت می توانند سایت دشمن را خفه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مساجد، نمازخانه های سنتی در خانه، پاتوق های دخترانه و… همگی به نوعی کانون تبیین جهاد هستند، گفت: از طریق پاتوق های دخترانه می توان وضعیت زنان در غرب و وضعیت جوانان را مشخص کرد. مورد بررسی قرار گرفت. می توان در مورد آن فکر کرد.

عزت زمانی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین، جهاد مردمی و وابسته به توان مردم است.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام خسروی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، بهزاد طارمی به عنوان معاون جدید معرفی شد.

دکمه بازگشت به بالا