ورزش

ترکیب انگلیس مقابل فرانسه فاش شد

انتظار می‌رود گرت ساوت‌گیت تیم ملی انگلیس را بدون تغییر برای بازی روز شنبه مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی معرفی کند. سه شیرها با گل های جردن هندرسون، هری کین و بوکایو ساکا به راحتی 3-0 سنگال را شکست دادند و با قهرمان جهان به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

به گزارش شفاف، روزنامه تلگراف در گزارشی مدعی شد ساوتگیت تیمش را تغییر نمی دهد و با ترکیب قبلی به مصاف فرانسه می رود.

این بدان معناست که انگلیس در مقابل خروس ها دفاع 4 نفره خواهد داشت و ساوتگیت از بازگشت به دفاع سه نفره با اولیویه ژیرو، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه خودداری می کند. یکی از بزرگترین تصمیمات ساوت گیت حول بازی رحیم استرلینگ، وینگر چلسی بود که انتظار می رفت در بازی مقابل سنگال به انگلیس بازگشت اما به دلیل مشکلات خانوادگی و دزدی از خانه اش به انگلیس بازگشت. با این حال، استرلینگ به ترکیب بازگشته است و ساوتگیت تایید کرد که در بازی مقابل فرانسه بازی خواهد کرد، اگرچه او از فاش کردن ترکیب اصلی خود خودداری کرد.

همانطور که گفته شد، سرمربی انگلیسی فاش کرد که در ابتدای هفته برای ترکیب تیمش تصمیم گیری کرده است.
وی اذعان داشت: دوشنبه تصمیم گرفتیم.
ما تمام بازی های فرانسه را تا دوشنبه شب بررسی کردیم و همچنین بازی خود مقابل سنگال را بررسی کردیم. بنابراین ما در مسیر درستی قرار داریم، کاملا واضح است، زیرا باید در طول هفته روی این موضوع کار کنیم، احساس خوبی نسبت به جایی که هستیم داریم. 》

ترکیب انگلیس و فرانسه:
(4-3-3): جردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، لوک شاو. دکلن رایس، جود بلینگهام، جردن هندرسون؛ بوکایو ساکا، هری کین و فیل فودن.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا