خبرهای کلی

دید خاصی در زمینه به روز کردن تجهیزات نیروی زمینی ارتش وجود دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث موسوری فرمانده تیپ 216 نیروی زمینی ارتش زنجان روز سه شنبه در حاشیه مراسم تحلیف و معارفه خود امنیت را یکی از محورها دانست. قطعات این موضوع برای همه کشورها مهم است، گفت: این موضوع در کشور ما که با ناامنی احاطه شده اهمیت بیشتری دارد و نیازمند افزایش توان دفاعی ما است.

وی با بیان اینکه باید روز به روز بر توانمندی های ارتش افزوده شود، گفت: در حال حاضر ایده های ویژه ای برای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارتقای تجهیزات و نیروهای پدافندی وجود دارد. به طوری که با انجام عملیات در تمامی یگان های زرهی ارتش، تانک ها و تجهیزات زرهی آماده عملیات هستند.

جایگزین مرکز منطقه غرب می شود نزایا وی با اشاره به رزمایش فاتحان خیبر در سال گذشته، ادامه داد: در این رزمایش شاهد بودیم که لشکر 16 با ستون کشیدن و ترس به جان همه کسانی که تهاجم به مرزهای شمال غرب کشورمان را دیدند، وارد شد.

موسوری وی افزود: کسانی که به فکر تهاجم به میهن عزیز ما بودند با این ستون کشی که نوعی نیروی بازدارنده است عقب نشینی کردند و ارتش جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش تنها به نمایش قدرت پرداخت و این موضوع باعث ایجاد رعب و وحشت شد. زندگی دشمنان

جایگزین مرکز منطقه غرب می شود نزایا وی با بیان اینکه این توانمندی ها نیاز به افزایش روز به روز دارد، تاکید کرد: در حال حاضر چشم انداز ویژه ای برای ارتقای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتقای توان دفاعی آن وجود دارد تا زمانی که تمامی یگان های زرهی ارتش ارتش تانک و خودروهای زرهی دارد و آماده کار است.

موسوری وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش آنقدر قوی است که می تواند امنیت کامل را در اطراف کشورمان ایجاد کند، افزود: در جایی که ارتش حضور دارد شاهد امنیت کامل هستیم.

وی ادامه داد: وی با مطالعه مستندات به این نتیجه رسید ممکن است طراحی اولین گروهان بسیجی که تشکیل شد تحت کنترل نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران بود.

دکمه بازگشت به بالا