ورزش

سرپرست نیان: استعفا دادم چون محمد موسوی فحاشی کرد/ حرمت بزرگ‌تر را حفظ کنید

رضا زندی که به دلیل اختلاف با محمد موسوی از سرپرستی تیم نیان الکترونیک خراسان استعفا داد، دلیل استعفای خود را توهین محمد موسوی به وی عنوان می کند.

به گزارش اطلاعات رویداد برتر، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان تیم های شهداب یزد و نیان الکترونیک خراسان به مصاف هم رفتند که تیم یزد که میزبان هم بود با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

در حاشیه حضور نیان الکترونیک خراسان در یزد، مشاجره ای بین محمد موسوی بازیکن مشهدی و رضا زندی سرپرست تیم به وجود آمد که منجر به استعفای سرپرست تیم نیان شد.

رضا زندی در گفت وگو با رویداد برتر، به مشاجره ای که با محمد موسوی قبل از دیدار با یزدی شهداب داشته است، اشاره کرد و اظهار کرد: دوستانشان باید از یزد به تهران بلیت می گرفتند و همه دوستانی که قصد داشتند به تهران بروند این کار را کردند، اما آقای موسوی باید از یزد به تهران بلیت می گرفتند. موسوی فکر می کرد چون بازیکن بزرگی است باید همه چیز را به بهترین شکل ممکن برایش انجام داد و متاسفانه بلیت نگرفت. در دقیقه 90 وقتی متوجه شد که بلیت ندارد، در ملاء عام به من فحاشی و الفاظ بسیار زننده ای زد. اگر آرام می گفت و بلیط تهران نبود، او را سوار ماشینم می کردم و می بردمش، اما رفتار بدی داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تیم زحمت کشیدم اما دیدم دیگر مناسب نیست به این گروه باشم. اگر مقدسات شکسته شود فردا باید جواب آقا سید را بدهم که این درست نیست. نیان یک باشگاه معمولی و بزرگ است و هیچ فشاری از سوی باشگاه برای استعفا وجود نداشت، حتی چندین بار به او گفتند که استعفای او تایید نمی شود. یکی از بزرگان باشگاه هم با من تماس گرفت و گفت که هیچ راهی برای از دست دادن او وجود ندارد. فردا می بینیم و صحبت می کنیم.

زندی در پاسخ به اینکه اگر محمد موسوی مجرم است باید توبیخ شود؟ وی بیان کرد: کمیته انضباطی تشکیل شود و پرونده بررسی شود.

سرپرست تیم خراسان نیان الکترونیک گفت: آقا سید 12 یا 13 سال از من کوچکتر است و باید به بزرگتر احترام بگذارد. من با جان و دل برای این تیم و بازیکنان زحمت می کشم اما او با بی ادبی و گستاخی با من صحبت کرد. در نیان، همه مدرک‌های پیشرفته دارند و همه با هم خوب کار می‌کنند. به همین دلیل این افراد نباید از انجام این اقدامات نابخردانه دلسرد شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا