ورزش

«عصر امید» بازتابی از توانمندی‌ها و قدرت علمی استادان و پژوهشگران

معاون آموزشی دانشگاه آزاد بیان کرد؛

مجید مشکینی گفت: نمایشگاه عصر امید که در استان گلستان برگزار می شود نشان دهنده مهارت و توان علمی خوب اساتید و پژوهشگران است.

به گزارش خبرنگار گرگان خبرگزاری آنا، مجید مشکینی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون پژوهش، نوآوری و فناوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در نمایشگاه «اسرمید» دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، از این رویداد بازدید و شرکت کرد. رویداد مراسم اختتامیه

مشکینی در این مراسم با اشاره به ارزیابی دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان استان گلستان گفت: نمایشگاه عصر امید که در استان گلستان برگزار می شود نشان دهنده مهارت و توان علمی خوب اساتید و پژوهشگران است که توانسته تلاش فراوانی انجام دهد. استان نشان داد که این استان از قابلیت های بیشتری در زمینه استعدادها برخوردار است.

وی با بیان اینکه استان گلستان از قابلیت های بسیار خوبی برای شکوفایی استعدادها برخوردار است، به چالش های استان پاسخ داد و گفت: تحقیق و بررسی مشکلات و مسائل استان و استفاده بهینه از ظرفیت فناورانه و دانش علمی اساتید برای رفع چالش ها باید در استان انجام شود. کمک.

مشاور و تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان را پیشرو در علم و فناوری ارزیابی کرد و تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده، استان گلستان یکی از استان های اول و برتر در حوزه پژوهشی است که توانسته خلاقیت خود را ارائه دهد. و پروژه های نوآورانه ای که نشان می دهد یکی از دانشگاه های پیشرو در زمینه علم و فناوری است.

این

وی مرکز نوآوری واحد گرگان را نشانه تلاش مجدانه برای توسعه حوزه پژوهشی دانست و افزود: مرکز نوآوری استان گلستان جزو 5 استان برتر کشور است که توانسته وضعیت را از موقت به دائمی تغییر دهد. ، که نشانه رشد و شکوفایی در عرصه پژوهش است.

مشکینی با تشکر و قدردانی از زحمات سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و کارکنان این استان، وضعیت مالی و روند رو به رشد استان در سال 1396 را بررسی کرد و یادآور شد:
طبق بررسی های انجام شده در سال 1396، دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان جزو دانشگاه های زیان آور بود که از سال 1397 با تلاش همکاران روند رو به رشدی در این استان شکل گرفت که هم اکنون یکی از دانشگاه های سودده است.

معاون پژوهش، نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی روند مثبت دانشگاه آزاد گلستان در جذب دانشجو را نشان از پویایی، نشاط و انسجام خانواده علم استان گلستان ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: دوران امید، دوران امید است. نمایش قدرت علمی دانشگاه آزاد که اعتماد آینده خانواده ها را جلب می کند، فرزندانشان دانشمند شدند و نشان از پویایی علم در این استان دارد و یادآور نشاط و انسجام خانواده دانشگاه آزاد اسلامی گلستان است. استان

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا