خبرهای کلی

علم و دانش را در کشور باید با روش های هدفمند نهادینه کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی گفت: یکی از موتورهای محرکه همه دولت ها جهاد کشاورزی است که موفقیت در آن موجب توسعه امنیت غذایی می شود.

وی افزود: دین مبین اسلام بر نوعی کلیدواژه استوار است که اولین آن اخلاق و معنویت است. تقویت معنویت در طول زندگی و کار بسیار مهم است. کلیدواژه دوم علم، دانش و پاسخگویی است.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان بر اهمیت تبیین جهاد تاکید کرد و تصریح کرد: معرفی یک تبیین خوب، آگاهی از اهمیت سخنوری است، گاهی اوقات کلیدواژه هایی مانند حجاب باعث ایجاد و ترویج باورهای نادرست در جامعه می شود و ناشی از یک نداشتن آگاهی. چند مشکل بودن

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان در تبیین اخلاق و معنویت خاطرنشان کرد: اصل اساسی در همه کنش ها، واکنش ها، تعاملات و ارتباطات، رعایت اصول اخلاقی است.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: صداقت یکی از زیرساخت های اخلاق است که در تعریف آن دو ویژگی ذکر شده است، صداقت و جوانمردی که در اخلاق قرب است، قرب هدف است. ما برای قرب الهی دعا می کنیم، نماز و روزه و دعا وسیله قرب است.

وی افزود: هدف ما تحقق جهاد در جامعه در راستای خوش اخلاقی و برخورد صحیح مدیران با مشتریان و پاسخگویی صحیح و ارائه خدمات است.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان با اشاره به محور دوم علم و دانش تصریح کرد: در روش مدیریتی رویکرد علمی توام با علم و فناوری باعث موفقیت بیشتر در ارائه خدمات می شود.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به اینکه برای پویایی جامعه نیازمند نهادینه شدن علم و دانش در کشور با روش های هدفمند هستیم، خاطرنشان کرد: اخلاق فردی و اجتماعی در جامعه باید بر اساس اسلام نقش آفرینی کند. هویت و رفتار و نه اصول. این یک ایده غربی و وارداتی است.

دکمه بازگشت به بالا