اقتصادی

مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف گاز ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه بخش خانگی و تجاری اولویت اول گازرسانی است، از ابلاغ بخشنامه مصوب شورای عالی امنیت ملی مبنی بر برخورد با مصرف کنندگان پرمصرف دولتی و موارد غیرضروری و تجملی خبر داد. خرج کردن در بخش دولتی و خصوصی.

به گزارش رویداد برتر، مجید چگانی در نشست جامع با مدیران عامل شرکت های گاز استانی سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر دستورالعمل های وزارت نفت در زمینه پایداری تاکید کرد. در مورد تامین سوخت زمستانی، با بیان اینکه هدف از این نشست تصویب بود. وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای پایدار ماندن جریان گاز در بخش های خانگی و تجاری انجام شده است، گفت: استانداران موظف به رسیدگی و گزارش عملکرد روزانه خود هستند. اطمینان از هدر رفت گاز و مصرف بی مورد گاز در ادارات دولتی و مجتمع های خصوصی پرمصرف بر اساس مقررات منتشر شده.

وی افزود: دامنه این ابلاغیه شامل تمامی دستگاه های دولتی و همچنین خود شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه آن می شود. اگر هر کدام از اینها زیر کالاهای غیرضروری و پرمصرف قرار بگیرد، مانند سایر مجتمع های دولتی و غیردولتی قفل گاز می شود.

معاون وزیر نفت و گاز تاکید کرد: اولویت شرکت ملی گاز ایران گازرسانی به منازل و حفظ جریان گاز پایدار برای مصرف کنندگان داخلی است و از منظر تجاری مدیریت مصرف در منطقه ضروری است. گازرسانی بخش های مختلف

چگانی با اشاره به مصرف غیرضروری و زیاد گاز توسط بخش دولتی و غیردولتی که قطعی گاز را نیز به همراه دارد، تصریح کرد: این موارد در اطلاعیه ها و دستورالعمل های صادره به شرکت های تابعه تشریح شده است، اما می توان به طور خاص به مقداری آب نیز اشاره کرد. مجتمع های تفریحی، از جمله او استخرهای آبگرم روباز، جکوزی های روباز و باغ ویلاها، مراکز تجاری را با اعمال جنبه های مربوط به هر یک برجسته کرد.

وی یادآور شد: در برخورد با مصرف گاز دوره سرد، همکاری و همکاری همه نهادهای مسئول ضروری است که با توجه به اینکه این اطلاعیه به تصویب شورای عالی رسیده است، این امر فراتر از حمایت نهادهای اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما است. . شورای امنیت ملی به عنوان یک دستور عالی. در تمامی ادارات دولتی فرض خواهد شد، لذا از مدیران استانی در تمامی سطوح انتظار داریم که با مدیران شرکت های گاز استان همکاری کامل داشته باشند تا انشاءالله اختلالی در برقراری جریان پایدار گاز در استان ایجاد نشود. کشور و گرم نگه داشتن خانه های هموطنانمان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا