ورزش

منتظر پیشنهاد چلسی به طارمی باشید!

پوشیدن لباس یکی از تیم های مطرح لیگ آذربایجان آرزوی هر بازیکن ایرانی است. فرصتی که به واسطه درخشش در فوتبال اروپا در اختیار مهدی طارمی قرار گرفت، همانطور که خود این بازیکن چند ماه پیش در مصاحبه ای فاش کرد، اکنون بیش از هر زمان دیگری به تحقق این رویا نزدیک شده است.

روزهای خوب مهدی طارمی در پورتو با درخشش این بازیکن در جام جهانی همراه بود. این مهاجم بوشهری توانست دو بار از خط دفاعی مستحکم و کهکشانی انگلیس عبور کند و مقابل تیم قهرمان جام جهانی قرار بگیرد.

منتظر پیشنهاد چلسی به طارمی باشید!

طارمی که در سه فصل اخیر گل های فوق العاده مهم و ظریفی برای پورتو به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت، تحسین بسیاری از خبرنگاران خارجی را برانگیخت و شاید حالا روزهای حساسی داشته باشد. در مورد شما

دین جونز روزنامه نگار انگلیسی به سایت GiveMe Sport گفت که این احتمال وجود دارد که چلسی در آستانه نقل و انتقالات زمستانی به سراغ این مهاجم ایرانی برود.

آبی ها در گذشته به این بازیکن 30 ساله علاقه مند بوده اند و فرم عالی او برای باشگاه و تیم ملی ایران می تواند در نهایت او را به استمفوردبریج بیاورد.

در ماه آگوست بود که روزنامه پرتغالی ابولا ادعا کرد که چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی برای خرید طارمی 22 میلیون پوندی است زیرا به دنبال تقویت خط حمله ضعیف خود است.

البته چلسی تنها تیم انگلیسی نیست که به طارمی علاقه نشان داده است. ستاره ایرانی پیش از این مورد توجه تاتنهام و آرسنال قرار گرفته بود و باید دید طلسم حضور این بازیکن بزرگ در لیگ برتر شکسته می شود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا