خبرهای کلی

میهن ما – رویداد برتر

با تاریخ کهن، منابع فراوانی مانند نفت و گاز، روی و فیروزه، موقعیت جغرافیایی عالی. سرزمین ابریشم، سرزمین قنات و قناعت، سرزمین فرش، پسته و زعفران، سرزمین چهارفصل، همراه با دین اهل بیت و مهربانی، در صلح و همزیستی برادرانه با سایر ادیان و مذاهب. , مدارا با دگراندیشان ; یک کشور همسایه دوست و صلح دوست که عاشق تعامل، گفتگو و تجارت است. با معماری شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد و سرزمین همایش‌ها، جشنواره‌ها و جشن‌های تاریخی مانند نوروز، سرزمین کتاب، دانش و دانشگاه است، از قدیم الایام مانند دانشگاه جندی شاپور تا کنون، با مردمانی که به سالمندان و پیشکسوتان، ورزشکاران و ورزشکاران احترام می‌گذارند. ورزشکاران ورزشي دوستانه با قهرمانان در همه زمينه ها شاكر نعمت، مردي با معنويت و معنويت و پيشرو در علوم ديني با علماي بزرگ در اين زمينه در يك كلام از هر نظر افتخار مي كنم. و افتخار می کنم که کشورم ایران است.

ایران، قدیمی ترین کشور جهان (تاسیس در 3200 قبل از میلاد) و قدیمی ترین امپراتوری جهان – هخامنشیان – که بر 44 درصد جمعیت جهان حکومت می کردند (بالاترین درصد جمعیت تحت یک دولت در تاریخ) بیشترین جمعیت را در خود جای داده است. مهاجر جهان از زمان کوروش که یهودیان را اسکان داد و از کشتار آنها جلوگیری کرد تا به امروز که از کشورهای همسایه مهاجر پذیرفت. اکثر شیعیان کشور در اینجا زندگی می کنند. جهان (89 درصد جمعیت ایران). کشوری که برگزیده شد چون وقتی ندای توحید و عدالت را از حجاز شنید، شجاعت گرفت، مسلمان شد و خدمت متقابلش با اسلام آغاز شد. او از اسلام فرهنگ برادری، مساوات، علم، پختگی و تقوا گرفت و به ترویج این دین الهی پرداخت و دانشمندان بزرگی را در لغت، کلام، فقه، نجوم، ریاضی، حکمت، طب و اسلام تربیت کرد و نامش نام گرفت. جهانی نزد این عالمان ایرانی، علم دربار و حکومت را به آنان آموخت، حتی اگر گاه در اثر فساد حاکمان، مانند عصر مغول، شکست خورد. مردمی خونخوار و خشن، اما به مرور زمان فرهنگ خود را بر آنها مسلط کرد و آنها را مسلمان و بردبار کرد.

این کشور نشان داده است که چون از آفت تفرقه، فساد، ضعف، استبداد و خود محوری حاکمان خود و بیگانگی از مردم در امان مانده است، می تواند به قدرت سیاسی و اقتصادی دست یابد تا جایی که بتواند نیمی از آن را کنترل کند. کشور. جهان – همانطور که در دوران صفویه (شاه عباس اول) شد و در آن زمان رقیب اروپا شد و ثابت کرد که می تواند شجاعانه در مقابل همسایه ستمگر که از حمایت سیاسی و لجستیکی برخوردار بود مقاومت کند و شکست دهد. کشوری با طبیعتی زیبا و دلنشین که هر گوشه آن نمادی از یک فصل و آب و هواست، کوه های پر از آسمان، دشت های سرسبز، جنگل های انبوه، سواحل زیبا و از همه مهمتر مردمانی نمونه و بافرهنگ که حتی فرهنگ خود را در جهان صادر کردند. از آنجایی که این تجار ایرانی اسلام را به کشورهای آسیای جنوب شرقی مانند اندونزی، مالزی و تایلند بردند و اکنون بیش از 300 میلیون مسلمان در این مناطق مدیون اقدامات آنها هستند. .

این کشور به خاطر مواهب، تلاش و فرهنگ خدادادی خود همواره آماج بدخواهان بوده و باید با تلاش و درایت بر موانعی که این دشمنان بر سر راه خود قرار داده‌اند فائق آید و سختی‌ها را با صبر و حوصله تحمل کند. مشکلاتی که برخی از آنها می تواند کشور دیگری را به سمت ویرانی و ناپدید شدن از جغرافیای جهان سوق دهد. اما ایران و ایرانی شکست ها را پشت سر گذاشتند و توانستند درس مقاومت و پایداری را در عمل به جهانیان نشان دهند. ایران ما نشان داده که فریب گروه های مزدور بیگانه و فرقه های گمراه را نخورده و مدت هاست که شرمنده تمام افکار شیطانی شده است. بزرگترین ثروت کشور من مردمان باهوشی هستند که علیرغم همه موانع در علم و دانش پیشرو هستند و آینده ای عالی برای خود رقم می زنند. همه این جوایز متعلق به کشور ماست. و ما به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم!

6565

دکمه بازگشت به بالا